Misja 3 - Sveta-Ostrov Whaling Station (cz.3) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Dojdziesz do sporych rozmiarów ciemnej hali, ale nie wchodź do niej jeszcze, bo zaroi się w niej od przeciwników [#25]. Najlepiej jest schować się gdzieś po lewej, za framugą i poczekać aż drugi z agentów, czyli Graves, który został na zewnątrz, przybędzie z pomocą.
# 25
| # 26
|
Jednak najpierw, jeśli chcesz, możesz zbadać tym ostatnim operatorem pozostałe zabudowania, do których wejścia widać na obrazku #21 (chodzi mi na razie o dwa wejścia z prawej). Ruszaj więc np. do tego najbardziej na prawo, wchodząc najpierw po drabince [#26].
Badając budynek dotrzesz do metalowego pomostu, pod którym przyczai się pewnie kilku wrogów. Zabij ich (dobrze spisuje się tutaj strzelba podlufowa, przydają się również granaty) [#27]. Zejdź po drabince zmierzając do widocznego na drugim planie wyjścia z pomieszczenia. Zauważ skrzynię z amunicją tuż przy drzwiach.
# 27
| # 28
|
Dotrzesz do wyjścia z budynku (jest to jednocześnie środkowe wejście na obrazku #21) [#28]. Uważaj, na zewnątrz może czekać jakiś niedobruch! Wyjdź i idź w prawo.
Zejdź na dół po pomoście i kieruj się w prawo, w stronę schodów [#29]. Wejdź po nich na górę, skręcając w prawo i wchodząc do kolejnej szopy.
# 29
| # 30
|
Dotrzesz do hali, do której wcześniej dostał się Lang (znajdujący się poziom niżej), nie wchodząc jednak do niej. Ciemno tu dosyć więc proponuję założyć na facjatę gogle noktowizyjne. Również nie wchodząc do hali zacznij zdejmować po kolei wszystkich wrogów, których dojrzysz. Zauważ drabinką, którą później można zejść z tego pomostu [#30]. Oczywiście zamiast stać jak kołek w przejściu (jak na obrazku) proponuję schować się po lewej i wystawić tylko pukawkę (co też nie jest do końca bezpieczne bo przeciwnicy lubią operatorowi grzać po rękach sprawiając, że w końcu też ma dość). Eliminuj zawodników na pomostach i pod nimi.
Można się też oczywiście przełączyć teraz na Langa, by również wziął on udział w walce wychylając się zza futryny i ostrzeliwując niedobruchów [#31].
# 31
| # 32
|
Kiedy już wytłukłeś wszystkich delikwentów wejdź do tej hali i przedostań się na jej drugi koniec [#32]. Wyjście po lewej to ślepy zaułek - znajdziesz w nim tylko kolejną skrzynię z amunicją. By wydostać się z tego budynku na zewnątrz musisz wdrapać się po drabince widocznej na obrazku na pomost wyżej i pobiec w prawo, do jaśniejącego w oddali wyjścia.
Za nim skręć w prawo zbiegając po schodach [#33]. Na dole idź cały czas w prawo wyłączając już także noktowizor (checkpoint).
# 33
| # 34
|
Dojdziesz do drzwi [#34]. Zanim je otworzysz upewnij się, że drugi z agentów jest za tobą.
Otwórz drzwi, wybiegnij na zewnątrz i błyskawicznie zajmij pozycję za pobliską osłoną. Każ drugiemu operatorowi uczynić to samo [#35]. Eliminujcie wszystkich wrogów jakich dostrzeżecie przed sobą (jeden może zaskoczyć was z lewej flanki). W budynku po lewej znajduje się kolejna skrzynia z amunicją - na wszelki wypadek zapamiętaj tę informację. Udało się zlokalizować jedynego szczęściarza z rosyjskich Marines, który przeżył wcześniejszą jatkę - facet, niejaki szeregowiec Jelkin, wyjdzie z tych małych ruin pośrodku i pomacha rączką. Teraz twoim zadaniem będzie chronić go (Protect Private Yelkin) . Zasuwajcie więc obaj do niego.
# 35
| # 36
|
Po drodze jednak obróć się o 180 stopni i zdejmij snajpera, który może pojawić się na dachu budynku, z którego przed chwilą wybiegłeś [#36].