Misja 10 - Military Command Base (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Zobaczysz Chinooka (śmigłowiec), który jednak po chwili odleci (to niestety nie byli nasi) [#13].
# 13
| # 14
|
Strzelając przez okno rozpocznij eliminację wrogów: najpierw rozwal faceta za karabinem maszynowym na prawo i pod wejściem do budynku za którym ukrywa się Lang, potem kilku wrażych komandosów po lewej i kolejnych żołnierzy nieprzyjaciela, którzy wbiegną szerokim wejściem z prawej strony ekranu [#14].
Jednocześnie zaatakuj Langiem, chowając się drewnianą dechą, którą zauważyłeś wcześniej (licha to osłona ale zawsze jakaś). Grzej po wybuchowych beczkach a może spalisz paru niedobruchów żywcem [#15]. Pod tobą i nieznacznie w lewo jest stanowisko karabinu maszynowego.
# 15
| # 16
|
Rozwal strzelca (jeśli jeszcze żyje) i możesz sam zbiec na dół by trochę z tego kaemu postrzelać [#16]. Uważaj, wrogowie mogą pojawiać się na tym placu z kilku stron i w pewnych odstępach czasu! Manewr z wtargnięciem na plac z dwóch przeciwnych stron ma jednak też wadę: jeżeli któryś z agentów ciężko oberwie drugi będzie musiał przebić się przez ów plac by udzielić koledze pomocy (okrężną ale bezpieczniejszą drogą - przez zwiedziony wcześniej budynek - możesz nie zdążyć dotrzeć na czas).
I jeszcze jedna mała uwaga: gdyby wcześniej, w pomieszczeniu z obrazka #9, Graves dostał się szybem po lewej na dół, to - przechodząc raczej pustymi już korytarzami - dotarłby w końcu również na ten plac, tyle że pod pomieszczenie z oknem, z którego prowadził ogień [#17]. Na wprost miałby wówczas ciemne zejście do pomieszczenia, w którym znalazłby kolejne stanowisko karabinu maszynowego (najprawdopodobniej nieobsadzone) i skrzynię amunicji.
# 17
| # 18
|
Po strzelaninie, gdy już nie pojawiają się kolejne cele, biegnij do szerokiego wejścia z boku placu wchodząc nim do środka budynku (checkpoint) [#18].
Obojętnie czy w wejściu udasz się w lewo czy w prawo (proponuję jednak rozdzielić agentów posyłając Gravesa w lewo a Langa w prawo) to dotrzesz w to samo miejsce - do wielkiej klatki schodowej [#19]. Tak to miejsce nazwałem bo po lewej są długie schody prowadzące na dół a na dole pełno niedobruchów. Niektórzy z nich - ci odważniejsi - spróbują wbiec po schodach na górę pchając się m.in. środkiem.
# 19
| # 20
|
Gravesem podejdź w pobliże schodów, wystaw w bok rękę ze snajperką i ostrzelaj pozostałych nieprzyjaciół wbiegających po stopniach [#20]. Gdy do ciebie walą schowaj na chwilę rękę.
Jeśli przesuniesz się odrobinę w prawo (tu też są schody) zobaczysz na samiusieńkim dole także... wraży czołg. On ciebie też z pewnością dojrzy i zacznie walić z działa. Znowu wystawiaj więc w bok tylko rękę z karabinem i szybko zdejmuj oprychów w połowie schodów między tobą a czołgiem, na takiej jakby platformie po prawej [#21]. Gdybyś oberwał od czołgu Lang stojący bardziej na prawo, po drugiej stronie tej klatki schodowej, jest w stanie dobiec i udzielić ci pomocy.
# 21
| # 22
|
Jednak jego głównym zadaniem, jako agenta uzbrojonego w granatnik ppanc., jest wyłączyć z walki wenezuelską "puszkę". Zbiegaj więc swoją stroną po stopniach na dół likwidując ogniem karabinka maszynowego delikwentów stających ci na drodze [#22].
Kiedy dotrzesz na sam dół zastrzel najpierw ewentualnych niedobruchów, którzy mogliby ci przeszkodzić w zniszczeniu czołgu (w zasadzie to chyba jest BWP-1, ciężko rozpoznać w tym oświetleniu). Następnie zasłaniając się ścianą od tego niebezpiecznego pojazdu zmień broń na granatnik ppanc., podrzuć celownik do oka i szybko ale ostrożnie wysuwając się w prawo wyceluj we wrogą maszynę (bok/tyłek) i odpal rakietę. Jedna powinna wystarczyć do sfajczenia wrogiej "puchy" [#23]. Teraz już możesz śmiało ruszyć dalej (po drodze wykańczając niedobitki wroga) - po lewej jest wyjście.
# 23
| # 24
|
Przywołaj do siebie Gravesa, a kiedy ten zbiegnie na dół ruszajcie obaj do pobliskiego wyjścia [#24]. Za nim jest korytarz (możesz już chyba zdjąć gogle noktowizyjne) - zastrzel przeciwnika, który się tam zaczaił.