Misja 3 - Sveta-Ostrov Whaling Station (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wejdź do pomieszczenia, podejdź do okna i błyskawicznie wyeliminuj kolejnych paru delikwentów kręcących się poniżej. Szwendają się w pobliżu jakiejś beczki, którą można oczywiście ostrzelać by spowodować eksplozję i w konsekwencji boleśniejszą śmierć twoich przeciwników [#13]. Zauważ, że gdy stoisz przy tym oknie, po lewej za plecami masz schody prowadzące na dół. Ale nie używaj ich, zamiast tego pobiegnij w prawo, po chwili skręcając w lewo na pomost, który patrolował zabity wcześniej pacjent.
# 13
| # 14
|
Kieruj się w stronę tego jaśniejącego w ciemnościach wyjścia z budynku (checkpoint) [#14].
Nie wychodź jednak jeszcze na zewnątrz. Najpierw przełącz się na Langa, który wszedł do budynku piętro niżej ale cały czas stoi pewnie w wejściu. Zbadaj nim teraz poziom, na którym ów agent się znajduje, oczyszczając pomieszczenia, przez które będziesz przechodził. W jednym z nich może na ciebie wyskoczyć z lewej dwóch gamoni - odstrzel ich równie szybko jak się pojawili [#15].
# 15
| # 16
|
W wejściu do kolejnego pomieszczenia może przyczaić się następny chętny do rozwałki. Za nim jest wyjście zabite deskami - puszczając długą serię z "rozpylacza" zrób w nich dziurę, a potem zastrzel niedobrucha, który może pojawić się trochę dalej [#16].
W dużej hali, w której znajduje się jakaś drewniana łódź znajdziesz wyjście z budynku - trzeba obejść łódkę z prawej i za nią, przy tych wrotach, skręcić w lewo [#17].
# 17
| # 18
|
Następnie odbij w lewo a po chwili w prawo by wydostać się na zewnątrz (w wyjściu skręć znowu w prawo) [#18].
Teraz drugi z operatorów, Graves, może wreszcie również wydostać się na zewnątrz. Gdy tylko to uczyni na niebie znowu pojawi się amerykański śmigłowiec udzielając wam wsparcia ogniowego [#19]. Oba cwaniaki z CIA nie mają tu wiele do roboty - po prostu eliminuj tych przeciwników, których przeoczył Apacz (a ten po chwili odleci w siną dal). Następnie zbiegnij schodami po lewej na dół wołając po drodze Langa - dobrze by było by teraz on szedł na szpicy. Kieruj się w stronę tej podłużnej szopy znajdującej się na prawo od widocznej na obrazku góry lodowej.
# 19
| # 20
|
Po drodze eliminuj zawodników wchodzących ci w paradę, w tym gostka, który pewnie pojawi się na dachu podłużnej szopy, a także delikwenta poniżej i bardziej na prawo [#20]. Idź w lewo aby dużymi wrotami dostać się do kilkukrotnie wymienionej przeze mnie szopy.
Po drodze możesz zostawić na chwilę za jakimiś rupieciami Gravesa by miał na oku trzy wejścia do sąsiednich budynków [#21].
# 21
| # 22
|
Sam wejdź do szopy, którą będziesz miał po lewej, za wrotami skręcając w prawo i w lewo [#22]. Zauważ, że mierzący promieniowanie jonizujące licznik Geigera, który masz przy sobie, odezwie się nagle i będzie ostrzegał coraz intensywniej w miarę gdy zagłębiasz się w szopie.
To znak, że w pobliżu znajduje się jakiś materiał radioaktywny - i właśnie po chwili zobaczysz podejrzaną skrzynię z beczką w środku [#23].
# 23
| # 24
|
Miń ją skręcając w prawo, przechodząc koło zamkniętych dużych wrót i odbijając w lewo (checkpoint) [#24].