Misja 1 - Santa Cecilia Monastery (cz.3) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Gdy kanonada ucichnie wejdź do pomieszczenia. Na prawo, w rogu sali, trzeba teraz podłożyć ładunek wybuchowy [#25].
# 25
| # 26
|
Wygląda na to, że uczynić to może tylko agent Graves. Rozkaż mu to zrobić przywołując go, wskazują celownikiem zaznaczone na czerwono miejsce, w którym należy podłożyć ładunek i tradycyjnie klikając je PPM. Graves przybiegnie z lewej i zrobi swoje [#26] (oczywiście możesz też przełączyć się na niego Tabem i załatwić sprawę osobiście).
Kiedy tak się stanie w try miga zmykajcie na bezpieczną odległość. Po kilkunastu sekundach baza danych wyleci w powietrze. Czas założyć na facjatę gogle noktowizyjne wciskając odpowiedni klawisz - domyślnie V [#27].
# 27
| # 28
|
Pamiętaj - szczególnie jeśli bawisz się na najwyższym poziomie trudności - o możliwości zapisywania stanu gry w dowolnym momencie rozgrywki [#28].
Musisz wrócić na dziedziniec, na którym (albo raczej wokół którego) już dwa razy toczyłeś boje. Wracaj dokładnie tą samą drogą, którą dotarłeś do bazy danych. Twoje następne zadanie to po prostu... dać nogę z klasztoru (Exfiltrate) . Siły wenezuelskie zostały już jednak postawione w stan pełnej gotowości otaczając klasztor szczelnym kordonem, więc nie będzie łatwo się stąd wydostać. Wracając korytarzem i dochodząc do miejsca, w którym się on rozwidlał (czyli po skręcie w prawo) nadziejesz się najpewniej na kilku przeciwników (jeden może wybiec z lewej, z pomieszczenia, które wcześniej było zamknięte). Zastrzel szybko wszystkich wrogów [#29]. Potem ruszaj w prawo, a po chwili w lewo.
# 29
| # 30
|
Jak odnaleźć właściwą drogę? Kierując się trupami leżącymi na ziemi. Wejdź po schodach skręcając w lewo przy skrzyni, w której znalazłeś granaty (jeśli trzeba ponownie zabierz z niej kilka takich "piguł") [#30].
Gdy dojdziesz do dziedzińca [checkpoint] zdejmij noktowizor, jak sugeruje gra. Proponuję szybko umieścić jednego z agentów za marmurowym grobem (zapewne jakiegoś mnicha) [#31].
# 31
| # 32
|
Sam szybko również się gdzieś schowaj, np. za pobliską kolumną. Razem z partnerem z CIA zdejmujcie niedobruchów, którzy pewnikiem pojawią się na piętrach wokół dziedzińca [#32]. Od razu nadleci też kolejny wraży śmigłowiec ale nim proponuję się zająć dopiero wtedy gdy skończysz z Wenezuelczykami wokół dziedzińca.
Wówczas dopiero zajmij się strzelcem, który powinien znajdować się na burcie helikoptera - postaraj się wpakować mu serię wychylając się zza kolumny [#33]. Jeżeli drugi z operatorów dostanie przypadkiem kulkę będziesz miał, o ile dobrze pamiętam, 1,5 minuty na udzielenie mu pomocy (w lewym dolnym rogu ekranu pojawi się licznik zegara). Z pomocą ruszaj dopiero wtedy gdy poradzisz sobie ze śmigłowcem.
# 33
| # 34
|
A ten powinien znowu zostać ostrzelany przez amerykańskiego Apache'a i spaść na dziedziniec [#34].
To dobry moment by szybko udzielić pomocy medycznej rannemu towarzyszowi (o ile faktycznie jej potrzebuje). Podbiegnij do niego i zrób zastrzyk wciskając klawisz Spacji [#35].
# 35
| # 36
|
Następnie zajmijcie się kilkoma żołdakami Ramireza, którzy wbiegną wejściem za drugim z grobowców (na lewo od zestrzelonego śmigłowca) - ostrzelaj ich z karabinka maszynowego, podczas gdy kompan zdejmuje ewentualnych nieprzyjaciół na piętrach wokół dziedzińca [#36]. Po zwycięskiej wymianie ognia ruszaj do drzwi, którymi przed chwilą wbiegli wenezuelscy żołnierze.