Misja 5 - Chemical Tanker The Aideed (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
W oddali być może dostrzeżesz jednego lub dwóch delikwentów - można spróbować ich zdjąć z wytłumionej snajperki [#13]. Jeśli się nie uda - razem z Langiem wpadnijcie do pomieszczenia i postarajcie się szybko unieszkodliwić terrorystów zanim uruchomią alarm (co może jednak być trudne).
# 13
| # 14
|
Po lewej będziesz musiał pewnie rozwalić dwójkę pajaców czyhających poziom niżej [#14]. Gdy ich wykończysz zeskocz na dół i wbiegnij w korytarz, do którego wejście widać za filarem/kolumną/rurą.
Idź nim, po drodze rozwalając zapewne kilku oprychów (dobrze spisuje się podczas tej walki podwieszana strzelba) [#15]. Gdy zbliżysz się do wyjścia z tego korytarza proponuję przełączyć się na Langa, a drugiemu agentowi rozkazać podążać za graczem. Szybko wyskocz z korytarza do hali obok.
# 15
| # 16
|
Na pomostach z prawej pojawi się pewnie kilku gachów - proponuję nie wdawać się z nimi Langiem w długotrwałą wymianę kulek tylko przywalić z granatnika podwieszanego. Głównym zadaniem Langa tutaj jest jak najszybciej dostać się do czerwonych beczek, które widać za drewnianą skrzynką (czy czymś podobnym) pośrodku pomieszczenia. Beczki to rzeczona bomba, którą teraz należy jak najszybciej rozbroić. A jeśli wcześniej byłeś na tyle nieostrożny i hałaśliwy, że wywołałeś alarm, to teraz będziesz miał na rozmontowanie zapalnika bomby pewnie ledwie kilkanaście sekund!
Nie wdawaj się więc Langiem w strzelaninę tylko szybko podbiegnij nim do beczek (zdaje się, iż Lang i tylko on może rozbroić ładunek, Graves jest chyba za cienki w uszach na to) [#17]. Wciśnij klawisz spacji by zacząć zabawę w sapera.
# 17
| # 18
|
Zaraz potem przełącz się na Gravesa i postaraj się dać koledze-saperowi osłonę ogniową zdejmując po kolei wszystkich niedobruchów na pomostach [#18]. Uważaj ewentualnie na delikwentów, którzy mogą nadbiec za tobą, jeśli wcześniej (zmierzając w to miejsce) nie wytłukłeś wszystkich zbójów. Kiedy bomba zostanie wreszcie przez Langa rozbrojona otrzymasz nowe zadanie: wyłączenia (dwóch) silników tankowca (Disable the Engines) by - eureka! - zastopować statek. Wbiegnijcie po drabince na pomost wyżej i ruszajcie w lewo, do drzwi, wyłączając (ewentualnie) po drodze alarm przyciskiem zamontowanym na prawo od wyjścia.
Korytarzem dotrzesz do kolejnego pomieszczenia, przy którego drzwiach widać znowu włącznik alarmu [#19]. Uważaj, na lewo za przewróconymi stołami zaczaiło się dwóch gagatków!
# 19
| # 20
|
Wykończ ich albo granatem ręcznym, albo szybko wpadając do pomieszczenia i zwyczajnie odstrzeliwując delikwentom makówki [#20]. W kącie znajdziesz skrzynię z amunicją. Gdy już się dozbroisz zawróć i wyjdź z pomieszczenia wyjściem, koło którego na ścianie zamontowany jest przycisk syreny alarmowej.
Na krótkim korytarzu włącz noktowizor bo coraz mniej widać. Po chwili dotrzesz do kolejnej salki, w której jeden z zawodników zabarykadował się za jakimiś skrzynkami [#21]. Pechowo dla niego skrzynki nie są jednak kuloodporne...
# 21
| # 22
|
W pomieszczeniu jest jednak więcej niedobruchów, przyczaili się wokoło na pomostach. Nie masz chyba innego wyjścia jak "na bezczelniaka" wtargnąć razem z Langiem do środka, gęsto waląc ze swoich pukawek dookoła [#22]. Można ewentualnie wcześniej wrzucić do pomieszczenia granat hukowo-błyskowy co powinno trochę ułatwić wyeliminowanie nieprzyjaciół.
Po strzelaninie zauważ wyjście z sali, za którym widać pnące się do góry schody, ale najpierw wdrap się po jednej z drabinek na pomost wyżej [#23].
# 23
| # 24
|
Kierując się stosownym niebieskim znacznikiem na ekranie odszukaj najpierw jeden panel, z którego można wyłączyć pierwszy silnik. Ten panel to ekran z podwieszoną doń klawiaturą [#24].