Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Ruszaj do wspomnianego przeze mnie wcześniej jaśniejącego wyjścia z groty. Znajdziesz się na korytarzu, który po chwili się rozgałęzia. Zastrzel delikwenta na rozwidleniu, a potem wybierz jedną z dróg (proponuję udać się w lewo) [#73].
# 73
| # 74
|
Dotrzesz do kolejnej sali, w której widać jakieś białe skrzynie [#74]. To właśnie na nie trzeba założyć elektroniczne pluskwy.
Jeśli w pobliżu nie widać wrogów podbiegnij do tych skrzyń. Licznik Geigera zacznie pracować gdy się do nich zbliżysz dając ci do zrozumienia, że ładunkiem skrzyń jest materiał radioaktywny, konkretnie skradziony uran, którego szukaliśmy. Szybko zamontuj w stosownym miejscu na jednej ze skrzyń nadajnik [#75]. Potem ruszaj dalej, w prawo - trzeba oznaczyć w identyczny sposób jeszcze jeden podobny ładunek.
# 75
| # 76
|
Strzelaj wkoło we wszystkie łatwo palne i wybuchowe przedmioty a w eksplozjach poniesie śmierć wielu twoich przeciwników [#76].
Po chwili skręć w lewo [#77]. W oddali widać już białe skrzynie ale najpierw będziesz musiał wyeliminować sporą liczbę niedobruchów wybiegających m.in. z pomieszczenia po lewej (za barierką). Jeśli trzeba zawołaj na pomoc Gravesa.
# 77
| # 78
|
Po strzelaninie każ mu oznakować nadajnikiem białe skrzynie wykonując w ten sposób jedno z zadań głównych (checkpoint) [#78].
Potem wróćcie razem do groty z obrazka #70, wejdź którymś z agentów po drabince z obrazka #72. Na górze masz dwa wyjścia - udaj się w to ciemne po prawej [#79].
# 79
| # 80
|
Zastrzel delikwenta w pomieszczeniu do którego dotrzesz [#80]. Na ścianie po prawej jest jakiś przycisk - podejdź do niego i naciśnij. Potem spójrz przez okno.
Przycisk ów otwiera bramę przy kolejnym poduszkowcu, który zobaczysz poniżej [#81]. Pojazd ten posłuży wam do ucieczki z tej bazy bowiem następne zadanie polega na dostaniu się do i zabezpieczeniu strefy ewakuacji (Secure the LZ) by śmigłowiec mógł zabrać was obu do cieplutkiego domu.
# 81
| # 82
|
Wróć się do hali z obrazka #70. Opuść ją tak samo jak się do niej dostałeś - wyjściem przy drabince [#82]. Później po schodach na górę do pomieszczenia, w którym można się dozbroić przy skrzynce z amunicją i dalej, na świeże powietrze.
Przedostań się do sąsiedniego budynku schodząc najpierw po schodach a potem zasuwając do któregoś z wejść do tegoż budynku [#83].
# 83
| # 84
|
Przypomnij sobie drogę przez ten budynek na zewnątrz bazy [#84].