Misja 1 - Santa Cecilia Monastery (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Po walce każ Langowi wykraść tajne dane z jednego z komputerów (Steal the Classfied Data) , wskazując tego PeCeta krzyżem celownika i klikając PPM [#13]. Sam w tym czasie osłaniaj kolegę pilnując wejścia do sali.
# 13
| # 14
|
Ewentualnie możesz przełączyć się na agenta Langa, osobiście podejść do "blaszaka" (podczas gdy drugi z operatorów ubezpiecza cię) i wciskając odpowiedni klawisz zgrać dane nt. nuklearnych możliwości gen. Ramireza [#14].
Następnym celem jest zniszczenie bazy danych (Destroy the Data Dump) co pozwoli zamaskować kradzież tych danych, której się przed chwilą dopuściłeś. W tym celu musisz najpierw wrócić na dziedziniec, na którym wcześniej stoczyłeś większą bitwę [checkpoint - miejsce automatycznego zapisywania stanu gry, od którego zaczniesz zabawę jeśli zginiesz]. Teraz też będziesz miał okazję postrzelać bo na dziedzińcu poniżej znowu pojawi się kilku wrogów [#15]. Drugiego z agentów proponuję ustawić pod którąś z kolumn by również mógł prowadzić ostrzał.
# 15
| # 16
|
Ostrzeliwując się możesz przemieszczać się na lewo, wokół dziedzińca i wykańczać kolejnych żołnierzy, którzy będą pchali się na dziedziniec między innymi schodami z dołu [#16]. Kiedy zabijesz wszystkich wróć się do partnera stojącego pod jednym z filarów.
W oddali za nim dojrzysz wyjście [#17]. Biegnijcie tam obaj, skręcając w prawo i schodząc schodami na dół, na dziedziniec.
# 17
| # 18
|
Na nim skręć w lewo [#18].
Znowu zbiegnij po stopniach, którymi wcześniej pchał się zapewne jakiś przeciwnik lub kilku. U dołu schodów dojrzysz skrzynkę, z której można pobrać trochę amunicji, konkretnie granaty ręczne. Rozkaż kompanowi zabrać kilka z nich tradycyjnie wskazując skrzynię celownikiem i klikając PPM [#19]. Sam w tym czasie ubezpieczaj kolegę z prawej strony bowiem z dołu może was próbować zaskoczyć jakiś cwaniak.
# 19
| # 20
|
Kiedy partner się dozbroi zamień się z nim rolami - teraz niech on cię osłania gdy zabierasz ze skrzyni granaty [#20].
Ostrożnie zbiegnij schodkami na dół. Korytarz skręca w prawo, a za rogiem przyczaiło się paru niedobruchów. Możesz starać się wybić ich po kolei gęsto siejąc z "rozpylacza" Langa, albo po prostu rzucić im jeden z granatów, które dopiero co zdobyłeś - niech się chłopaki trochę rozerwą [#21]. Później biegnij z kumplem w kierunku trupów.
# 21
| # 22
|
Droga rozwidla się. W lewo możesz posłać jednego z agentów. Wchodząc po schodach [#22] i zdążając dalej korytarzem dojdzie on do pomieszczenia, w którym mieści się baza danych.
Ty zaś sam możesz ruszyć w prawo [#23] - droga ponownie będzie się rozgałęziać: po prawej znajdziesz zamknięte póki co drzwi, zaś na lewo będzie kolejny korytarz. Zasuwaj nim (najpierw skręca on w lewo, a chwilę potem w prawo).
# 23
| # 24
|
Ostrożnie wychyl się zza winkla (rogu) i zdejmuj po kolei wszystkich niedobruchów, których dojrzysz w pomieszczeniu bazy danych. By szybko się z nimi uporać proponuję po raz kolejny skorzystać z granatów [#24]. W tym samym czasie partner, który pobiegł inną drogą może ci pomóc uporać się z nieprzyjaciółmi (tego drugiego z operatorów będziesz miał po lewej).