Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Jeśli wcześniej (w miejscu przedstawionym na obrazku #7) zdecydowałeś się jednak na pieszą wędrówkę do bazy łodzi podwodnych wybierając wąską dróżkę po prawej to dotrzesz do rozwidlenia. Z odnogi w lewo powinien skorzystać Graves wychodząc na górkę przy bazie. Połóż się na ziemi i zacznij eliminować nieprzyjaciół: strzelca kaemu w niewielkim bunkrze po lewej, wartowników w ciemnych oknach po lewej (nad wejściem do bazy) i prawej, faceta wysoko na murze pośrodku oraz oczywiście pozostałych gagatków pałętających się na zewnątrz bazy czy wybiegających z niej [#13].
# 13
| # 14
|
Lang niech zaś skorzysta z odnogi prowadzącej w prawo a dotrze nią (wchodząc m.in. po schodkach) do małego bunkra ze stanowiskiem kaemu w oknie. Kopem otwórz drzwi bunkra, wejdź do środka i zastrzel celowniczego kaemu [#14]. Potem możesz ewentualnie sam postrzelać z tej pukawki pomagając Gravesowi walczącemu na zewnątrz.
Po strzelaninie ruszaj pod budynek wrogiej bazy [#15]. Małymi drzwiami po lewej wejdź do środka, wcześniej ewentualnie odstrzeliwując wybiegających ze środka niedobruchów (jeśli czekasz na zewnątrz dłuższą chwilę to mogą pojawiać się w pewnych niewielkich odstępach czasowych).
# 15
| # 16
|
Za drzwiami idź w lewo. Otrzymasz nowe zadanie: założenia pluskiew (Plant the Tracers) , oznaczając w ten sposób skradziony uran, które umożliwią śledzenie a potem odzyskanie cennego ładunku. Uważaj na drabinkę po lewej prowadzącą na górę - może po niej zejść pojedynczy zawodnik, którego wypadałoby poczęstować ołowiem [#16]. Drabinka prowadzi na górę, do pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynię z amunicją (po wspięciu się wyżej idź w lewo by do niej dotrzeć). Zasadnicza droga prowadzi jednak w prawo, za rogiem są schody prowadzące na górę (checkpoiont).
Gdy tylko spróbujesz z nich skorzystać u góry pojawi się kilku żołnierzy. Pociągnij po delikwentach długą serią, możesz też rzucić granat ręczny [#17].
# 17
| # 18
|
Wyżej droga rozgałęzia się [#18]. Gravesa uzbrojonego w karabin wyborowy wyślij w lewo, będzie miał trochę roboty. Lang może udać się w prawo by oczyścić budynek w którym się znajdujecie.
Tuż za ścianą Graves znajdzie się w pomieszczeniu z szerokim oknem wychodzącym na drugą stronę budynku [#19].
# 19
| # 20
|
Ostrożnie zbliż się do okna i otwórz ogień do niedobruchów, których przezeń zobaczysz: najpierw celowniczych kaemów w oknach po lewej i prawej, potem gagatka lub dwóch w szerokim oknie vis a vis, oraz ewentualnie pozostałych pałętających się na zewnątrz czy zbiegających po schodach [#20]. Przez okno zobaczysz po prawej niebieski znacznik miejsca, w które masz się teraz udać.
Najpierw jednak dokończ przeczesywanie budynku, by później nie zaskoczył cię atakiem z tyłu jakiś delikwent lub kilku. W garażu z czerwonym pojazdem w nim zaparkowanym natkniesz się na przeciwnika u góry [#21]. Kolejny może wbiec wejściem na dole gdy będziesz tam schodził po schodach, a jeszcze jednego możesz spotkać w korytarzu za wspomnianym wejściem. W Garażu, na dole, na prawo od schodów znajdziesz kolejną skrzynię z amunicją.
# 21
| # 22
|
Gdy zwiedzisz już cały budynek pora wydostać się na zewnątrz by realizować w końcu cele misji. Na zewnątrz prowadzi kilka wyjść [#22]. Musisz przebiec przez ten otwarty teren na drugą stronę, wejść po schodkach po prawej (pod tą czerwoną flagą) docierając pod drzwi, które tam widać. Dostać się tam nie jest trudno jeśli wcześniej, strzelając z okna, zatroszczyłeś się by nikt do ciebie nie otworzył teraz ognia. Jednak jednego faceta nie mogłeś raczej dojrzeć - gdy zbiegniesz na dół i zanim przebiegniesz tę otwartą przestrzeń obróć się w prawo i rozwal rzeczonego pajaca, którego dojrzysz w zakratowanym oknie.
Dotrzesz pod wspomniane wcześniej drzwi - to te z prawej [#23]. Są one jednak zamknięte i należy poszukać innej drogi. Otrzymasz także nowe zadanie: zlokalizowania terminalu i wyłączenia wewnętrznego systemu alarmowego (Disable the Security System) co odblokuje dostęp do miejsca, w którym przechowuje się skradziony uran. Zanim jednak udasz się w dalszą drogę poczekaj chwilę aż otworzą się drzwi po lewej i wybiegnie nimi pojedynczy niedobruch (drugi wybiegnie drzwiami 90 stopni w lewo - zostaw go dla Langa).
# 23
| # 24
|
Rozwal go i wejdź do budynku zaraz skręcając w lewo. Po kilku krokach dotrzesz do rozwidlenia [#24].