Misja 3 - Sveta-Ostrov Whaling Station (cz.4) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wbiegnij do zrujnowanej szopy, w której ukrywa się szeregowiec Jelkin [#37]. Powinien się on ustawić przy jednym z zabitych dechami okien. Ty z kolei ustaw przy drugim agenta Gravesa. Możesz także kazać mu chronić Jelkina, wskazując celownikiem tego ostatniego i naciskając PPM. Chwilę potem naciśnij ŚPM by móc strzelać z podwieszonego pod karabinkiem maszynowym granatnika. Następnie proponuję wdrapać się po widocznej na wprost drabince na górę i obrócić w lewo.
# 37
| # 38
|
Zaczekaj chwilę na wrogi ślizgacz, który nadjedzie z lewej, po czym zniszcz go, odpalając w jego kierunku granat [#38]. Zajmij się także pozostałymi nieprzyjaciółmi, których pewnie dostrzeżesz w oddali, pod budynkiem. Jeśli zbierają się w kupę również poczęstuj ich granatem by szybko wykończyć wszystkich za jednym zamachem. Ślizgacz i wspomnianych delikwentów można również wykończyć z dołu (czyli nie wchodząc po drabinie), strzelając z okna.
Następnie zeskocz na dół i zmień broń na granatnik ppanc. Dobrze jest także zapisać sobie teraz grę. Za chwilkę pojawi się wraży śmigłowiec ostrzeliwując was z działka i rakietami. Możesz opuścić szopę, wydostać się na zewnątrz, by odciągnąć uwagę helikoptera od Jelkina, którego masz ocalić przed śmiercią . Wal do przesuwającego się w lewo śmigłowca ze swojego granatnika ppanc., biorąc niewielką poprawkę na ruch celu [#39]. Unikaj na razie polujących na ciebie piechurów nieprzyjaciela. Rakiet masz tylko trzy więc mierz dobrze, chowając się w okolicznych ruinach na czas ładowania nowej rakiety. Jeśli jednak wystrzelasz się, a śmigłowiec nadal krąży ci nad głową, przypomnij sobie moją wcześniejszą wskazówkę dotyczącą miejsca, w którym znajdziesz skrzynkę amunicji. Ewentualnie przełącz się na granatnik podlufowy i z niego również przywal w śmigłowiec (o ile masz jeszcze granaty...). A na koniec ostrzelaj przeciwnika z karabinka maszynowego (Graves nie ma tu raczej nic do roboty). Wreszcie helikopter powinien eksplodować i spaść w kawałkach na ziemię.
# 39
| # 40
|
Teraz dopiero przejdź się po okolicy (jeśli trzeba udziel najpierw pomocy medycznej drugiemu agentowi) eliminując wrogów, których napotkasz. Nowy cel misji to zabezpieczenie strefy ewakuacji (Secure the LZ) , oczyszczenie jej z niedobruchów, by nadlatujący amerykański śmigłowiec transportowy mógł was obu i Jelkina zabrać do domu. Kilku delikwentów napotkasz przy jednym z budynków, do którego wejście zabite jest deskami, a za nimi znajdują się wybuchowe beczki. Przejedź po nich serią a powinieneś mieć z głowy jednego z wrogów [#40]. Kolejnych dwóch powinno stać bardziej na lewo.
W końcu biegnij do strefy ewakuacji, która powinna znajdować się za szopą szeregowca Jelkina (kieruj się niebieskim znacznikiem na ekranie) [#41].
# 41
| # 42
|
Zawołaj drugiego operatora i poczekaj na lądowanie śmigłowca. Kiedy wszyscy trzej (lub już tylko dwaj...) znajdziecie się na pokładzie misja zakończy się sukcesem [#42]. Ocalając przed śmiercią szeregowca Jelkina zasłużysz sobie zapewne na dozgonną wdzięczność tego Ruska i... pochwałę ("Saving Private Yelkin"). W bazie czekają modyfikacje do pukawek: tłumik dźwięku do karabinu wyborowego Gravesa i 200-nabojowa taśma amunicyjna do karabinku maszynowego Langa.