Misja 8 - Salem Union Sawmill (cz.5) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wracajcie dokładnie tą samą drogą, którą tu dotarliście. Pierwszych przeciwników napotkasz na znanym ci już placu z obrazków #39-41. Gdy tylko wyjdziesz z ciemnego korytarza szybko obróć się w prawo i zacznij pruć ile wlezie do pojawiających się celów [#49]. Wróg też się gęsto ostrzeliwuje więc możesz najpierw pobiec w lewo, pod jakąś koparkę, by zza niej zdjąć paru niedobruchów, ale możesz też zaryzykować i od razu próbować wspiąć się po skrzyniach z prawej na stanowisko karabinu maszynowego.
# 49
| # 50
|
Postrzelaj z niego do nieprzyjaciół rozwalając kogo ci się uda [#50]. Graves w tym czasie może przebić się do wspomnianej już koparki po lewej i zza niej sprzątać pojawiających się na placu delikwentów. Po strzelaninie ruszaj do zabudowań po prawej (wcześniej możesz zabrać trochę amunicji ze skrzyni leżącej przy kaemie).
Ponownie dotrzesz do strumyka i przerzuconej przezeń kładki [#51]. Szybko poszukaj jakiejś osłony (np. za stertą desek; ciała wrogów - jeżeli na niej leżą - też zatrzymują pociski) i rozpocznij zdejmowanie niedobruchów w oknach budynku na drugim brzegu oraz na pomoście po prawej.
# 51
| # 52
|
W dalszej kolejności doskocz do kładki przerzuconej przez rzeczkę, którą masz po lewej [#52]. Przy skrzyniach ustaw Gravesa by cię osłaniał kiedy będziesz przebiegał na drugą stronę.
Od razu po zejściu z kładki spójrz najpierw w lewo - za workami z cementem mógł się ukryć jakiś cwaniak, który teraz wyskoczy jak Filip z konopi (indyjskich). Potem rozwal gagatków pchających się drzwiami [#53] - albo długą serią z karabinka maszynowego, albo granatem ręcznym/z granatnika podwieszanego (checkpoint).
# 53
| # 54
|
Przebiegnij przez budynek. W ostatnim pomieszczeniu natkniesz się na uwolnionego wcześniej faceta, który skombinował sobie skądś karabin wyborowy Dragunowa. Od tej pory Foley będzie pomagał obu agentom CIA. Zanim opuścicie budynek wydostając się na zewnątrz uzupełnij amunicję przy skrzyni w kącie i każ to samo uczynić drugiemu operatorowi [#54].
Po wykonaniu tej czynności ruszaj na zewnątrz, najpierw w lewo, na stanowisko karabinu maszynowego [#55]. Zacznij eliminować wrogów, których dojrzysz przed sobą - teraz czają się oni głównie na skalnych ścianach tego wąwozu i drewnianych konstrukcjach.
# 55
| # 56
|
Szybko zdejmuj ich ogniem karabinu wyborowego [#56]. Albo maszynowego - jak wolisz. Gdy zlikwidujesz paru każ kumplom zbiec na dół, samemu osłaniając ich z góry. Potem dołącz do nich.
Od teraz poruszaj się w ten sposób, skokami. Posuwaj się w głąb wąwozu. W pewnym momencie zacznie walić wraży moździerz a granaty zaczną spadać w wąwozie [#57]. Nie przejmuj się nimi tak bardzo - im szybciej wydostaniesz się z wąwozu, tym szybciej moździerz przestanie cię ostrzeliwać.
# 57
| # 58
|
Ponownie często zapisuj grę [#58], staraj się to jednak robić w momentach gdy obaj agenci są w dobrej kondycji fizycznej, nie odnieśli zwalających z nóg ran.
Poruszając się skokami eliminujcie po kolei cele na górze, na ścianach wąwozu [#59], jak pisałem wcześniej.
# 59
| # 60
|
W końcu dotrzesz do ruin [#60[. Wraży moździerz powinien już w tym momencie przerwać ogień. Możesz więc śmiało ostrzelać dwa inne cele: stanowisko karabinu maszynowego (przy którym znajduje się skrzynia amunicji) na górze po lewej i cwaniaczka na skałce po prawej (od tej wielkiej skały pośrodku ekranu) [#60]. Potem ruszaj dalej.