Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Misja 7 "Kyrkalov Submarine Facility"

Grę zaczynasz na lodowcu [#1]. Pierwsze dwa zadania są następujące: najpierw musisz ukraść poduszkowiec (Steal the Hovercraft) , który stoi zaparkowany w oddali, przy jednym z namiotów, a następnie zinfiltrować bazę łodzi podwodnych (Infiltrate the Submarine Facility) . Poduszkowiec posłuży do przebicia się przez posterunki wartownicze. Zanim jednak go zwiniesz trzeba się do niego przebić. Syrena alarmowa wyje już od jakiegoś czasu, czyli wróg wie o waszej obecności i na razie nie ma sensu zachowywać ciszy. Zdejmuj po kolei niedobruchów których zobaczysz przed sobą (Lang będzie czynił to samo).

# 1 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 1
# 2 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 2

Na początek odstrzel (strzałem w głowę) celowniczego karabinu maszynowego zamontowanego na sunącym w kierunku was drugim poduszkowcu [#2]. Po zabiciu strzelca kierowca zawróci i... tyle ten poduszkowiec widziałeś.

Cierpliwie eliminuj nieprzyjaciół przed sobą [#3]. Do poduszkowca, który masz skraść możesz poruszać się metodą "żabich skoków" (jeden z agentów zasuwa naprzód podczas gdy drugi go osłania) lub wystrzelać najpierw wszystkich delikwentów i dopiero wówczas pobiec przed siebie.

# 3 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 3
# 4 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 4

Każ Langowi zasiąść w poduszkowcu na miejscu kierowcy, sam zaś obsadź stanowisko celowniczego karabinu maszynowego [#4]. Wygląda na to, że nie da się tego pojazdu prowadzić i jednocześnie strzelać, tzn. by osobiście wykonywać którąś z tych czynności musisz przełączać się pomiędzy stosownymi stanowiskami. Poduszkowcem polecam kierować w widoku zewnętrznym (kamera za pojazdem) oddalając widok kółkiem myszki. Ślizgaczem sterujesz poruszając myszką na boki, zaś do przodu/tyłu poruszasz się wciskając klawisze W/S. W każdej chwili możesz wysiąść z poduszkowca wciskając klawisz Spacji ale proponuję w nim pozostać jak długo się da bo w środku jest najbezpieczniej.

Ruszaj do wąwozu, który masz w oddali po prawej (po prostu ślizgaj się w kierunku niebieskiego znacznika na ekranie). Nie pchaj się jednak od razu w wąwóz ale ślizgając się na boki zdejmij najpierw dwóch cwaniaków stojących na skałach (ten z lewej najprawdopodobniej będzie uzbrojony w granatnik ppanc. i zrobi z niego użytek!) [#5].

# 5 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 6

Kiedy załatwisz obu gachów na skałach wjedź w wąwóz zjeżdżając ostrożnie na dół. Eliminuj delikwentów próbujących się ukryć przy skałkach w oddali [#6].<br>Odstrzel także pojedynczego gostka, który wyskoczy z lewej gdy zjedziesz na dół [#7]. Teraz masz do wyboru kilka alternatywnych dróg. Możesz wysiąść z poduszkowca i udać się w lewo, idąc wzdłuż brzegu (nie polecam tej opcji). Możesz też pojechać poduszkowcem w przejście, które widać za skałkami po prawej. Zaraz na początku tego wąwozu po prawej odnajdziesz wąską ścieżkę (trzeba opuścić pojazd by z niej skorzystać - tę drogę możesz ewentualnie jeszcze wybrać). Jednak ja sugeruję ci wjechać poduszkowcem w wąwóz i jechać tak ja on prowadzi, najpierw w lewo i dalej.

# 7 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 8

Za jednym z zakrętów w oddali dostrzeżesz niewielki budynek z oknem, w którym zamontowano karabin maszynowy. Zamiast wysiadać i zdejmować gościa ze snajperki proponuję po prostu szybko odstrzelić go z własnego kaemu [#8]. Następnie ruszaj w kierunku tego budyneczku.

Dotrzesz do murów bazy łodzi podwodnych. W zasadzie do murów to jeszcze pozostał całkiem spory kawałek. Likwiduj wrogów z karabinu maszynowego - w zasadzie możesz to zadanie pozostawić AI a samemu skupić się na prowadzeniu poduszkowca [#9]. Baw się z licznym przeciwnikiem w kotka i myszkę: wycofuj gdy kule wrogów zbyt głośno już grzechoczą po twoim pojeździe, ślizgaj się na boki (za skałę) by ostrzeliwać jednych wrogów a unikać ognia pozostałych.

# 9 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 10

Czasami, gdy zaistnieje potrzeba precyzyjniejszego ostrzelania wroga, przełącz się na stanowisko celowniczego kaemu i osobiście przymierz z tej pukawki [#10]. Zdejmij niedobruchów w obu ciemnych i podłużnych oknach (także tym po lewej, nad wejściem do bazy), może uda ci się też dojrzeć faceta na murze pośrodku.

Następnie ruszaj w kierunku tej bazy, trzymając się lewej strony i parkując gdzieś w pobliżu wejścia. Piorunem zastrzel kolejnego strzelca kaemu w niewielkim budynku po drugiej stronie [#11]. Jeśli faktycznie udało ci się dotrzeć poduszkowcem aż tutaj, pod mury bazy łodzi podwodnych, i twój pojazd jest ciągle w jednym kawałku to wykonałeś tym samym zadanie nagradzane pochwałą ("Easy Slider").

# 11 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 12

Oczywiście można się też bawić w ściąganie wrogów z karabinu wyborowego [#12] ale bezpieczniejszym jest, jak pisałem wcześniej, pozostać w poduszkowcu.