Misja 6 - Atak Diamond Mine (cz.3) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Ze swojej snajperki zdejmij też zawodników na dachu tego żółtawego budynku w oddali i trochę w lewo. Szczególnie kolesia, któremu może zamarzyć się chwycić za karabin maszynowy, którego stanowisko zorganizowano na tymże daszku [#23]. Gdy oczyścisz plac z nieprzyjaciół udaj się w lewo wchodząc do sąsiedniego budynku drzwiami które masz nieopodal drabinki.
# 23
| # 24
|
Najpierw pójdź w lewo dochodząc do pomieszczenia z okna którego zobaczysz na dole (w ni to garażu) kolejne stanowisko karabinu maszynowego i paru kręcących się koło niego robotników w czerwonych czy pomarańczowych drelichach [#24]. Zabij ich wszystkich albo zdejmując szybko ze snajperki/strzelby podlufowej, lub strzelając w jedną z pobliskich wybuchowych beczek, ewentualnie rzucając frajerom granat ręczny. Następnie możesz zejść do tego garażu wracając najpierw do wyjścia, a potem zbiegając na dół po schodach.
W tym czasie Lang (poruszając się swoją trasą) dotrze do takiego "korytarza" (że tak to nazwę) [#25]. Przyj przed siebie oczyszczając "korytarz" z niedobruchów (znajdzie się tu kilka wybuchowych beczek i butli z gazem, które - popieszczone kulami - ułatwią sprawę). Na końcu korytarza leży skrzynia z amunicją, zaś wcześniej i po lewej jest wejście w krótki i kręty korytarzyk prowadzący do placu budowy.
# 25
| # 26
|
Gdy do niego dotrzesz zajmij się potencjalnymi wrogami na dachach budynków, których nie mógł wcześniej widzieć Graves ze swojej pozycji na pomoście łączącym budynki. Chowaj się za niedokończoną ścianą z cegieł [#26]. Na lewo od twojej pozycji i nieznacznie za twoimi plecami znajduje się wejście do pomieszczenia, w którym znajdziesz kolejną skrzynkę amunicji (gdyby była ci potrzebna).
Graves w tym czasie powinien dostać się w końcu do garażu, w którym znajdowało się stanowisko karabinu maszynowego. Kaem ten może teraz obsadzić by ostro z niego posiać kulami (jeżeli przed sobą widzisz jeszcze jakichś wrogów), uważając jednak na Langa, który kryje się gdzieś tam na wprost [#27].
# 27
| # 28
|
Kiedy plac budowy i dachy okolicznych budynków są już definitywnie oczyszczone z nieprzyjaciół można wreszcie wydostać się na zewnątrz. Każ Gravesowi podłożyć ładunek wybuchowy pod ścianę żółtego budynku na placu po lewej [#28].
Oddal się bezpieczną odległość, poczekaj chwilę na eksplozję a potem wejdź przez zrobioną w ten sposób wyrwę do środka budynku [#29].
# 29
| # 30
|
Za nią w lewo, po chwili w prawo, itd. - nie sposób się pogubić (checkpoint). Dobrze jest zadbać o założenie nowej taśmy amunicyjnej do karabinka maszynowego [#30] (Graves niech zmieni magazynek w swoim karabinie wyborowym) bo za chwilę czeka nas ostra jatka.
Dobiegniecie do pobliskiego kamieniołomu. Pośrodku stoi jakiś budyneczek z zamontowanym na jego dachu masztem (na daszek prowadzi drabinka znajdująca się na prawo od wejścia). W powietrzu zawisł już czekający na was śmigłowiec, który jednak toczy heroiczny bój z licznym nieprzyjacielem zajmującym pozycje na ścianach kamieniołomu [#31]. Oj, nie będzie lekko. Na razie jednak zasuwaj pod śmigłowiec, w miejsce oznaczone na ekranie niebieskim znacznikiem. Gdy w nie dotrzesz ściana za twoimi plecami zawali się, odcinając wam drogę (ewentualnej) ucieczki. W okolicy jest zbyt gorąco i helikopter na razie nie może wylądować, musicie wpierw zabezpieczyć strefę ewakuacji (Secure the LZ) , oczyszczając ją z niedobruchów. Do miejsca akcji zbliża się także amerykański samolot F-22 Raptor (o kodzie Knight One) by udzielić wsparcia z powietrza. Szybko zmykaj z otwartej przestrzeni kamieniołomu do pobliskiego budynku.
# 31
| # 32
|
Tuż za wejściem znajdziesz skrzynię z amunicją a pierwszych wrogów dojrzysz z okna po lewej [#32]. Potem wyjrzyj przez okno bardziej na prawo, a później... później to już trzeba będzie odpierać ataki z każdej strony.
Graves może wystawić swoją wyborową pukawkę zza framugi okna, choć wielkiej przewagi to mu nie daje [#33].
# 33
| # 34
|
Jeśli chodzi o możliwości Langa to ja preferowałem prowadzenie ognia z jego podwieszanego granatnika [#34] (ma do niego tylko 3 granaty więc trzeba co jakiś czas uzupełniać amunicję przy skrzyni).