Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.5) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Niestety Lang nie ma specjalizacji w saperce i będziesz musiał realizację tego zadania zostawić Gravesowi. Kiedy wystrzelałeś już większość lub wszystkich nieprzyjaciół biegnij Langiem na pomost, na którym leżą trupy [#49]. Z prawej strony (pod migającym czerwonym światłem) znajdziesz drzwi, a za nimi krótki korytarz.
# 49
| # 50
|
Przejdź nim likwidując po drodze jeszcze jednego gagatka i dostając się do kolejnego pomieszczenia [#50].
W nim, na wprost wejścia, znajdziesz komputer, z którego można wyłączyć wewnętrzny system alarmowy [#51]. Z kolei na prawo od drzwi jest skrzynia z amunicją.
# 51
| # 52
|
Gdy Lang bawi się komputerem Graves będzie pewnie musiał się trochę poopędzać od wrogów. Kilku może nadbiec z tyłu, spuszczając się szybem windy przy korytarzu, przez który wcześniej przeszedłeś [#52]!
Graves powinien zbiec na dół by dostać się na rufę łodzi podwodnej i założyć na niej ładunek wybuchowy. Zbiegając po schodach staw ewentualnie czoła kolejnym wrogom wpadającym do hali wejściem z boku [#53] (prawdopodobnie zjechali na linach szybem przy korytarzu znajdującym się za tym wejściem).
# 53
| # 54
|
Wejdź na rufę okrętu i zaminuj ją w miejscu oznaczonym na czerwono [#54].
Potem możesz pobiec Gravesem do Langa stukającego w klawisze komputera w pobliskim pomieszczeniu [#55]. Gdy agent Lang wyłączy wreszcie system alarmowy otrzymacie instrukcje powrócenia do starego zadani (do tej pory niezrealizowanego) polegającego na oznakowaniu elektronicznymi pluskwami skradzionego uranu (Plant the Tracers) by można go było potem namierzyć i odzyskać. Zanim opuścisz to pomieszczenie dozbrój obu swoich operatorów przy skrzynce amunicyjnej leżącej w kącie na lewo od wyjścia.
# 55
| # 56
|
Musisz wydostać się całkiem na zewnątrz, na otwarte powietrze. Drogę powinieneś jeszcze jako tako pamiętać. Przebijaj się przez korytarze, które już wcześniej zwiedziłeś, likwidując wchodzących ci w drogę niedobruchów lub... tylko mijając stare trupy powoli zaczynające już capić [#56]...
Dotrzesz znowu do sporej hali z wiszącymi w niej jakimiś pierścieniami. Rozwal wrogów, których dostrzeżesz stojąc w jednym z wejść do hali [#57].
# 57
| # 58
|
W innym, położonym poziom wyżej, Graves może wystawić zza futryny tylko swoją wyborową pukawkę [#58].
Eliminuj z niej wrogów, których dojrzysz na pomostach po drugiej stronie hali [#59]. Mogą rzucać granaty dymne by jakoś zasłonić się przed twoim sokolim wzrokiem ale na wiele nie powinno im się to zdać. Musisz przedostać się na drugą stronę hali, do drabinki, którą tam widać i wejść po niej na górę. W tym celu biegnij najpierw pomostem w prawo (już po wejściu do hali).
# 59
| # 60
|
Na końcu pomostu jest drabinka prowadząca na dół, ale nie korzystaj z niej jeszcze lecz przebiegnij się kawałek dalej, skręcając w lewo [#60].