Misja 2 - Metuwe Township (cz.4) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Nie zapominaj strzelać w beczki, które jakaś dobra duszyczka poustawiała na ulicy - można w ten widowiskowy sposób pozbyć się kilku wrogów [#37].
# 37
| # 38
|
Na piętro jednego z budynków po prawej stronie drogi można się dostać po schodach. Zamiast jednak wychodzić na balkon Graves może wystawić swoją pukawkę na zewnątrz i kulturalnie odstrzelić z niej kilku pacjentów [#38]. Później wystarczy zeskoczyć z balkonu na ulicę by dołączyć do kolegi.
Gdy zbliżysz się do końca ulicy uważaj ewentualnie na delikwenta mogącego wyskoczyć z uliczki po prawej i kolejnego, tym razem z lewej. Następnie wbiegnij razem z towarzyszem we wspomniany zaułek znajdujący się za jakimiś skrzyniami z prawej [#39]. Obaj towarzyszący wam do tej pory żołnierze pobiegną zaś swoją drogą, na lewo. Ruszaj uliczką w prawo, a po chwili w lewo.
# 39
| # 40
|
Dotrzesz do jakiegoś placu i natkniesz się na stojącego na nim cywila - nie zastrzel go! Możesz za to spróbować ocalić jego niewinną skórę szybko eliminując zbira, który pojawi się z lewej [#40]. Za nim i jeszcze bardziej na lewo dostrzeżesz dwa wejścia do budynku - każdy z agentów może skorzystać z jednego [checkpoint].
Proponuję posłać Gravesa uzbrojonego w karabin wyborowy w lewe wejście. Wchodząc po schodach na górę dotrze do pomieszczenia, którego okna wychodzą na miejski rynek. Sojuszniczy żołnierze sił RPF zostali na tym placu przygwożdżeni ogniem i trzeba asystować im (Assist the RPF Soldiers) . Postaraj się też przy okazji wykonać zadanie dodatkowe ("Police Protection") ocalając tych żołnierzy przed śmiercią . W tym celu zastrzel najpierw jednego z wrogich snajperów stojącego przy oknie [#41].
# 41
| # 42
|
Ostrożnie podejdź do okna i kładź do snu każdego zawodnika, którego dojrzysz na rynku [#42].
Lang uzbrojony w karabinek maszynowy może w tym czasie np. wbiec w prawe wejście z obrazka #40 i zwiedzić tą prawą część budynku. Na piętrze w jednym z pomieszczeń powinien znaleźć skrzynię z amunicją [#43].
# 43
| # 44
|
Generalnie jednak powinien skorzystać z tego samego wejścia co Graves, tyle że w budynku zejść do piwnicy, do której schody znajdzie po lewej [#44].
W piwnicy natkniesz się pewnikiem na wspomnianych żołnierzy RPF-u [#45]. Wejdź po schodkach na górę, skręcając w prawo i wychodząc na rynek, który na oku cały czas powinien mieć Graves stojący przy jednym z okien.
# 45
| # 46
|
Biegnij w kierunku niebieskiego znacznika na ekranie trzymając się lewej strony placu. Po drodze eliminuj ewentualnych niedobruchów wchodzących ci w drogę. Mijając sporej wielkości wrota po lewej stronie i jakieś garaże czy piwnice tuż za nimi dostrzeżesz w oddali wejście do budynku [#46].
Teraz już możesz zawołać kompana by razem (trzymając się za ręce ;-) pobiec do rzeczonego wejścia. Później po schodach na górę i w lewo do ciemnego pomieszczenia [#47].
# 47
| # 48
|
W nim znowu w lewo, a chwilę później w prawo. Dotrzesz do jakiegoś większego magazynu [#48]. Graves może iść górą, ty zaś zeskocz (lub zejdź po drabince) na dół i także wejdź do tegoż magazynu, skręcając w nim w prawo.
Graves górą, Lang dołem - razem przeczeszcie budynek, poruszając się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara [#49].
# 49
| # 50
|
W końcu dostrzeżesz wyjście z tego magazynu - może w nim stać - nie widząc cię - jakiś delikwent, którego wypadałoby rozwalić [#50). Pobiegnij do wyjścia skręcając w nim w lewo i wchodząc do jakiegoś garażu, w którym zaparkowany stoi... czołg [checkpoint].