Budynki - elektronika | Specjalizacje miast w SimCity poradnik SimCity
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Budynki - elektronika
Fabryka procesorów [Processor Factory]
Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność / wytwarzany surowiec | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 160000 $ | 700 $/h | 2400 skrzynek dziennie | 92 (20$/60$$/12$$$) | Bardzo duży |
Garaż ciężarówki dostawczej [Delivery Truck Garage] | 10000 $ | 50 $/h | 200 skrzynek procesorów | - | Bardzo mały |
Linia montażu procesorów [Processor Assembly Line] | 50000 $ | 350 $/h | 2400 skrzynek dziennie | - | Duży |
Uwaga! Ten budynek wymaga przynajmniej siedmiu średniozaawansowanych fabryk w mieście.
Produkcja procesorów to jeden z najbardziej intratnych interesów w grze. Aby się nimi cieszyć, należy jednak zadbać o to, aby posiadać dość surowców użytkowych - plastiku oraz stopu. Pierwszy można uzyskać w rafinerii ropy naftowej (wiertnictwo), a drugi w hucie (przemysł metalurgiczny) lub odpowiednio rozbudować centrum recyclingu. Gotowe procesory można sprzedać z dużym zyskiem na rynku światowym lub przesłać do fabryki elektroniki użytkowej, gdzie zostaną zaimplementowane do nowoczesnych telewizorów i komputerów.
KG elektroniki [Electronics HQ]
Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 37500 $ | 450 $/h | 670 (400$/200$$/70$$$) | Bardzo duży |
Dział elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Division] | 500000 $ | 400 $/h | - | Bardzo duży |
Dział handlowy [Commerce Division] | 500000 $ | 400 $/h | - | Bardzo duży |
Kwatera Główna pozwala na odblokowanie fabryki elektroniki użytkowej oraz zbudowanie lepszych składów przy porcie handlowym. Samo w sobie nie przynosi żadnych zysków i nic nie wytwarza. Więcej informacji na jego temat można znaleźć w rozdziale Wydobycie i handel - Kwatery Główne.
Fabryka elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Factory]
Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność / wytwarzany surowiec | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 360000 $ | 1200 $/h | 3600 skrzynek dziennie | 1040 (200$/600$$/240$$$) | Bardzo duży |
Garaż wozu dostawczego [Delivery Truck Garage] | 10000 $ | 50 $/h | 200 skrzynek | - | Bardzo mały |
Linia montażu telewizorów [TV Assembly Line] | 100000 $ | 750 $/h | 3600 skrzynek dziennie | - | Duży |
Linia montażu komputerów [Computer Assembly Line] | 200000 $ | 850 $/h | 3600 skrzynek dziennie | - | Duży |
W tym budynku tworzy się komputery i telewizory - najdroższe i najbardziej zaawansowane produkty w grze. Sama w sobie fabryka wymaga jednak znacznej ilości procesorów, stopów i plastiku, co wymaga doskonale rozwiniętego przemysłu lokalnego (i to na wszystkich szczeblach wszystkich specjalizacji). Wysiłek jest jednak opłacalny - gotowe produkty są bardzo intratne i służą do budowy Wielkich Dzieł.