SimCity: Budynki - elektronika
Aktualizacja:
Budynki - elektronika
Fabryka procesorów [Processor Factory]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność / wytwarzany surowiec | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 160000 $ | 700 $/h | 2400 skrzynek dziennie | 92 (20$/60$$/12$$$) | Bardzo duży |
Garaż ciężarówki dostawczej [Delivery Truck Garage] | 10000 $ | 50 $/h | 200 skrzynek procesorów | - | Bardzo mały |
Linia montażu procesorów [Processor Assembly Line] | 50000 $ | 350 $/h | 2400 skrzynek dziennie | - | Duży |
Uwaga! Ten budynek wymaga przynajmniej siedmiu średniozaawansowanych fabryk w mieście.

Produkcja procesorów to jeden z najbardziej intratnych interesów w grze. Aby się nimi cieszyć, należy jednak zadbać o to, aby posiadać dość surowców użytkowych - plastiku oraz stopu. Pierwszy można uzyskać w rafinerii ropy naftowej (wiertnictwo), a drugi w hucie (przemysł metalurgiczny) lub odpowiednio rozbudować centrum recyclingu. Gotowe procesory można sprzedać z dużym zyskiem na rynku światowym lub przesłać do fabryki elektroniki użytkowej, gdzie zostaną zaimplementowane do nowoczesnych telewizorów i komputerów.
KG elektroniki [Electronics HQ]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 37500 $ | 450 $/h | 670 (400$/200$$/70$$$) | Bardzo duży |
Dział elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Division] | 500000 $ | 400 $/h | - | Bardzo duży |
Dział handlowy [Commerce Division] | 500000 $ | 400 $/h | - | Bardzo duży |

Kwatera Główna pozwala na odblokowanie fabryki elektroniki użytkowej oraz zbudowanie lepszych składów przy porcie handlowym. Samo w sobie nie przynosi żadnych zysków i nic nie wytwarza. Więcej informacji na jego temat można znaleźć w rozdziale Wydobycie i handel - Kwatery Główne.
Fabryka elektroniki użytkowej [Consumer Electronics Factory]

Ulepszenia | Koszt początkowy | Koszt utrzymania | Pojemność / wytwarzany surowiec | Ilość wymaganych pracowników | Rozmiar |
Budynek podstawowy | 360000 $ | 1200 $/h | 3600 skrzynek dziennie | 1040 (200$/600$$/240$$$) | Bardzo duży |
Garaż wozu dostawczego [Delivery Truck Garage] | 10000 $ | 50 $/h | 200 skrzynek | - | Bardzo mały |
Linia montażu telewizorów [TV Assembly Line] | 100000 $ | 750 $/h | 3600 skrzynek dziennie | - | Duży |
Linia montażu komputerów [Computer Assembly Line] | 200000 $ | 850 $/h | 3600 skrzynek dziennie | - | Duży |

W tym budynku tworzy się komputery i telewizory - najdroższe i najbardziej zaawansowane produkty w grze. Sama w sobie fabryka wymaga jednak znacznej ilości procesorów, stopów i plastiku, co wymaga doskonale rozwiniętego przemysłu lokalnego (i to na wszystkich szczeblach wszystkich specjalizacji). Wysiłek jest jednak opłacalny - gotowe produkty są bardzo intratne i służą do budowy Wielkich Dzieł.
Komentarze czytelników
A jak można zrobić wydział transportu w regionie?
Mam bardzo nietypowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mieszkańcy niektórych pięter megawieży wyprowadzają się, a powodem jest np: "jesteśmy styrani", trochę wytchnienia, itp. Na początku problem występował tylko w przypadku niezamożnych, ale ostatnio zauważyłem to też u zamożnych. Wie ktoś co trzeba zrobić?
No tak, w tekście zamieniłem kolejność zdań w akapicie. Poprawię przy najbliższej aktualce, czyli dzisiaj. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Jakim cudem autor wybudował ratusz na pauzie, skoro do tego trzeba prądu, a do niego simów do pracy?
Grałem na sandboxie dzienki za podpowiedź
Grasz w zwykłym trybie czy w sandboxie? W tym drugim aktywacja "nie zaskakuje", bo nie pojawia się właściwy aczik.
Dlaczego te katastrofy nie chcą mi cie uaktywnić?
Co masz na myśli? Możesz wrzucić jakiegoś screena albo coś? Sprawdzałeś wartość terenu odpowiednimi filtrami?
A gdzie jest o komunikacie z Niską Wartością Terenu który się wyświetla nawet jak jest wysoka wartość terenu???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
