Rozdział 8 - Swędzenie (3) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 6
Po rozpoczęciu etapu stwórz niebieski portal na końcu promienia, a pomarańczowy na platformie po środku.
Gdy skończysz skorzystaj z katapulty [1]. Będąc wewnątrz promienia, wystrzel niebieską dziurę na panel po lewej [2].
Spadając wylądujesz obok wyjścia [1]. Na prawo będzie czerwony przycisk [2].
Wciśnij go, a następnie szybko ustaw błękitną dziurę na końcu promienia, a pomarańczową na platformie po środku [1]. Skrzynię, która spadnie przenieś do drzwi w ten sam sposób, jak sam się tu dostałeś [2].
Gdy przedmiot wyląduje, postaw go na platformie [1] i zakończ etap [2].
Piętro nr 7
Zaraz na początku etapu stwórz niebieski portal na końcu błękitnego mostu [1], a pomarańczowy na ścianie po lewej [2].
Wciśnij później czerwony guzik [1] i złap w powietrzu skrzynkę, która się odbije od blokady [2].
Twoim kolejnym krokiem powinno być postawienie pomarańczowej dziury na panelu z drugiej strony pomieszczenia [1]. Gdy to zrobisz, wejdź z pudłem na katapultę [2].
Wylądujesz na metalowym chodniku [1]. Zrzuć trzymany przedmiot do dziury na końcu korytarza[2], a następnie wróć do miejsca lądowania.
Żeby zablokować strzały wieżyczek, umieść pomarańczowy otwór na ścianie obok bariery [1]. Możesz teraz skończyć za skrzynką i położyć ja na czerwonym podeście [2].
Gdy skończysz, wróć na górę, stawiając dwa portal na białych płaszczyznach po lewej [1]. Drzwi będą otwarte, więc przejdź przez nie i zakończ etap [2].