Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 4

1 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wewnątrz pomieszczenia obróć się w lewo i spójrz do góry - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wewnątrz pomieszczenia obróć się w lewo i spójrz do góry. Będzie tam mały balkon [1]. Przenieś się na niego przy pomocy portali [2].

2 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na miejscu, umieść pomarańczową dziurę w filarze po lewej [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na miejscu, umieść pomarańczową dziurę w filarze po lewej [1]. Przejdź tam, a następnie wystrzel niebieski otwór na ścianę nad drzwiami [2].

3 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Musisz teraz skończyć na dół i w czasie lotu stworzyć w posadzce pomarańczowy portal [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Musisz teraz skończyć na dół i w czasie lotu stworzyć w posadzce pomarańczowy portal [1]. Wylądujesz na wyższym piętrze konstrukcji [2].

4 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej będzie plama niebieskiej substancji [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej będzie plama niebieskiej substancji [1]. W miejscu, na które ścieka żel postaw pomarańczową dziurę [2].

5 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W ten sposób pomalujesz na niebiesko ścianę za twoimi plecami [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W ten sposób pomalujesz na niebiesko ścianę za twoimi plecami [1]. Powtórz jeszcze raz skok przez portal w posadzce [2], a znajdziesz się prawie na samym szczycie.

6 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Obróć się o 180 stopni, to zobaczysz kolejną białą podłogę - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Obróć się o 180 stopni, to zobaczysz kolejną białą podłogę. Postaw na niej pomarańczową dziurę [1], a następnie skocz na sam dół w niebieski otwór [2].

7 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy wylecisz w powietrze, błyskawicznie wystrzel niebieski portal w posadzkę za kratą [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy wylecisz w powietrze, błyskawicznie wystrzel niebieski portal w posadzkę za kratą [1]. Wylądujesz po drugiej stronie i będziesz mógł przejść do pomieszczenia za barierą [2].

8 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym pomieszczeniu znajdują się trzy wycieki żelu - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu znajdują się trzy wycieki żelu. Jeden niebieski, jeden pomarańczowy oraz jeden biały. Na początku stwórz jeden portal pod białą rurą [1], a drugi na suficie obok rury niebieskiej [2].

Wymalujesz w ten sposób na biało jedną ze ścian - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wymalujesz w ten sposób na biało jedną ze ścian. Postaw na niej niebieską dziurę. Pomarańczową umieść pod pomarańczowym żelem, żeby stworzyć rozbieg.

9 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skończysz, przenieś pomarańczowy portal nad niebieski, rozpędź się i wskocz do środka [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończysz, przenieś pomarańczowy portal nad niebieski, rozpędź się i wskocz do środka [1]. Wylądujesz na wyższym piętrze, gdzie będzie niebieska plama i biała posadzka [2].

10 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku umieść przez podłogę pierwszą dziurę pod białą rurą [1], a drugą na białej powierzchni obok ciebie [2] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku umieść przez podłogę pierwszą dziurę pod białą rurą [1], a drugą na białej powierzchni obok ciebie [2].

11 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak sufit będzie odpowiednio pomalowany, wystrzel w niego pomarańczowy portal [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak sufit będzie odpowiednio pomalowany, wystrzel w niego pomarańczowy portal [1]. Niebieski niech znajdzie się pod niebieskim wyciekiem [2].

12 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Powstanie kolejna błękitna plama [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Powstanie kolejna błękitna plama [1]. Powtórz skok z rozbiegiem, a wylądujesz po drugiej stronie przepaści [2].

13 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za stojącym tam słupem jest biały żel - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za stojącym tam słupem jest biały żel. Stwórz pod nim pomarańczową dziurę [1], a niebieską postaw za kratą na górze [2].