Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 4
Wewnątrz pomieszczenia obróć się w lewo i spójrz do góry. Będzie tam mały balkon [1]. Przenieś się na niego przy pomocy portali [2].
Gdy znajdziesz się na miejscu, umieść pomarańczową dziurę w filarze po lewej [1]. Przejdź tam, a następnie wystrzel niebieski otwór na ścianę nad drzwiami [2].
Musisz teraz skończyć na dół i w czasie lotu stworzyć w posadzce pomarańczowy portal [1]. Wylądujesz na wyższym piętrze konstrukcji [2].
Kawałek dalej będzie plama niebieskiej substancji [1]. W miejscu, na które ścieka żel postaw pomarańczową dziurę [2].
W ten sposób pomalujesz na niebiesko ścianę za twoimi plecami [1]. Powtórz jeszcze raz skok przez portal w posadzce [2], a znajdziesz się prawie na samym szczycie.
Obróć się o 180 stopni, to zobaczysz kolejną białą podłogę. Postaw na niej pomarańczową dziurę [1], a następnie skocz na sam dół w niebieski otwór [2].
Gdy wylecisz w powietrze, błyskawicznie wystrzel niebieski portal w posadzkę za kratą [1]. Wylądujesz po drugiej stronie i będziesz mógł przejść do pomieszczenia za barierą [2].
W tym pomieszczeniu znajdują się trzy wycieki żelu. Jeden niebieski, jeden pomarańczowy oraz jeden biały. Na początku stwórz jeden portal pod białą rurą [1], a drugi na suficie obok rury niebieskiej [2].
Wymalujesz w ten sposób na biało jedną ze ścian. Postaw na niej niebieską dziurę. Pomarańczową umieść pod pomarańczowym żelem, żeby stworzyć rozbieg.
Gdy skończysz, przenieś pomarańczowy portal nad niebieski, rozpędź się i wskocz do środka [1]. Wylądujesz na wyższym piętrze, gdzie będzie niebieska plama i biała posadzka [2].
Na początku umieść przez podłogę pierwszą dziurę pod białą rurą [1], a drugą na białej powierzchni obok ciebie [2].
Jak sufit będzie odpowiednio pomalowany, wystrzel w niego pomarańczowy portal [1]. Niebieski niech znajdzie się pod niebieskim wyciekiem [2].
Powstanie kolejna błękitna plama [1]. Powtórz skok z rozbiegiem, a wylądujesz po drugiej stronie przepaści [2].
Za stojącym tam słupem jest biały żel. Stwórz pod nim pomarańczową dziurę [1], a niebieską postaw za kratą na górze [2].