Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 2
Po zejściu na dół postaw jeden portal w miejscu zrzutu pomarańczowej substancji, a drugi na białej ścianie na północnym-wschodnie.
Gdy podłoga stanie się pomarańczowa, zrób podobną operację z niebieskim żelem, tylko tym razem drugi portal umieść nieco wyżej.
Przenieś się teraz na drugą stronę, postaw dwa portale jeden nad drugim i wbiegnij do środka po rozbiegu.
Wylądujesz na platformie ze skrzynką [1]. Zejdź z nią na dół, a następnie przenieś na środkową konstrukcję z czerwonym podestem [2].
Przedmiot połóż obok niego [1]. Wróć teraz do miejsca z rurami i postaw jeden portal pod niebieską substancją, a drugi na posadzce przed czerwonym podestem [2].
Substancja wzbije się do góry i obleje wiszącą nad otworem platformę [1]. Możesz teraz postawić skrzynkę na podeście [2]. Wróć ponownie do dwóch rur.
Tym razem musisz przenieść pomarańczowy żel na drugą platformę z prawej.
Gdy to zrobisz, przenieś się na pierwszą z prawej i połącz obie portalami.
Rozpędzając się po pomarańczowej powierzchni wbiegnij do portalu, a dotrzesz na koniec etapu [1]. Wjedź windą na górę i zakończ go [2].
Piętro nr 3
Na początku tej łamigłówki postaw jeden portal na pobliskiej ścianie [1], a drugi nad metalowym chodnikiem na górze [2]. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, przejdź przez barierę.
Obróć się teraz w prawo. Na górze znajdziesz kolejną płaszczyznę, na które możesz umieścić dziurę [1]. Drugi portal postaw obok drzwi i wejdź do środka [2].
Po lewej będzie bariera, przez którą musisz przejść [1]. Znajdziesz się w pomieszczeniu z wieloma rurami [2].
Z lewej strony jest pokój z trzema wajchami [1]. Pociągnij je wszystkie. Uruchomisz w ten sposób tłoki na zewnątrz [2].
Do ich ominięcia użyj dwóch portali.
Na dole zobaczysz rozlane substancje. Biała charakteryzuje się tym, że możesz na niej tworzyć dziury. Postaw jedną na ziemi, a drugą na suficie.
Dostaniesz się w ten sposób na platformę u góry [1]. Zeskocz z niej na niebieską plamę i wyląduj po drugiej stronie pomieszczenia [2].