Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 8

Pierwsze co musi zrobić chudszy robot, to postawić pomarańczowy portal na końcu niebieskiego strumienia, a czerwony na lewo od poprzedniego - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pierwsze co musi zrobić chudszy robot, to postawić pomarańczowy portal na końcu niebieskiego strumienia, a czerwony na lewo od poprzedniego.

Niech jego towarzysz wejdzie do powstałego tunelu - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech jego towarzysz wejdzie do powstałego tunelu. Po przeleci przez barierę musi umieścić błękitną dziurę na białej płaszczyźnie naprzeciwko. Granatowa niech znajdzie się pod nim.

1 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy doleci na górę, powinien postawić granatowy otwór nad pobliskimi kolcami [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy doleci na górę, powinien postawić granatowy otwór nad pobliskimi kolcami [1]. Żeby poleciał w jego kierunku, pomarańczowa maszyna musi wejść na czerwony podest [2]. Zmieni w ten sposób kolor strumienia.

2 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Podczas lotu grubsza maszyna będzie mijała białą powierzchnię na suficie - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podczas lotu grubsza maszyna będzie mijała białą powierzchnię na suficie. Jak się pod nią znajdzie, musi na niej postawić granatową dziurę [1]. W tym samym momencie drugi robot powinien zejść z podestu. Na dole potrzebne jest ponowne przekserowanie strumienia [2].

3 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Trzeba to zrobić zaraz po tym jak kolce zostaną opuszczone [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Trzeba to zrobić zaraz po tym jak kolce zostaną opuszczone [1]. Jeżeli stanie się to zbyt wcześnie, drugi robot może ochronić się przed zmiażdżeniem, wchodząc i schodząc z podestu. Operację należy powtórzyć kawałek dalej, tworząc na posadzce w dole granatowy portal i omijając kolce u góry [2].

4 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na szczyt, niech grubszy robot postawi granatowa dziurę na suficie po prawej [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na szczyt, niech grubszy robot postawi granatowa dziurę na suficie po prawej [1]. Jak strumień stanie się niebieski, zniszczy stojącą niedaleko wieżyczkę. Można teraz zeskoczyć na dół i podnieść szarą skrzynkę. Trzymający przedmiot robot, powinien wejść do strumienia, który musi zostać zmieniony na pomarańczowy [2].

5 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy pudło znajdzie się obok źródła tunelu, niech chudszy robot zejdzie z podestu - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy pudło znajdzie się obok źródła tunelu, niech chudszy robot zejdzie z podestu. Kolejne co musi zrobić, to postawić czerwoną dziurę na posadzce po lewej od źródła [1]. W ten sposób jego towarzysz poleci do góry. Podczas lotu będzie mijał biały panel. Musi postawić na nim błękitna dziurę [1]. Granatowa niech znajdzie się pod nim, zastępując czerwony otwór [2].

6 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Przelatując na drugą stronę razem z przedmiotem, robot wyląduje obok czerwone podestu - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przelatując na drugą stronę razem z przedmiotem, robot wyląduje obok czerwone podestu. W ten sam sposób należy przenieść w to miejsce szarą skrzynkę i położyć przedmiot na czerwonym kwadracie [1]. Po umieszczeniu pudła na czerwonym punkcie, powstaną schody prowadzące do wyjścia. Żeby dostał się do niego drugi robot, trzeba powtórzyć operację ze skrzynką, tylko tym razem jej rolę będzie pełniła chudsza maszyna. Za drzwiami Czekaja windy, które zabiorą graczy na wyższy poziom [2].

Piętro nr 9

Na początku niech gruby robot stworzy błękitną dziurę na końcu bariery po lewej, a granatową na filarze po drugiej stronie - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku niech gruby robot stworzy błękitną dziurę na końcu bariery po lewej, a granatową na filarze po drugiej stronie. Zablokuje w ten sposób strzały wieżyczek. Takie będzie jego główne zadanie na tym etapie. Musi chronić siebie oraz swego kompana, stawiając bariery przed przeciwnikami.

7 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pomarańczowa maszyna powinna umieścić pomarańczowy portal na końcu pionowego strumienia [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pomarańczowa maszyna powinna umieścić pomarańczowy portal na końcu pionowego strumienia [1]. Czerwona dziura musi znaleźć się na końcu korytarza po lewej [2].

8 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Powstały tunel zabierz oba roboty na drugą stronę przepaści - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Powstały tunel zabierz oba roboty na drugą stronę przepaści. Gdy się tam znajdą, kolejny czerwony portal powinien zostać wystrzelony w ścianę na dole po lewej. W trakcie lotu, niech drugi robot cały czas pamięta o barierach blokujących wieżyczki [1]. Na końcu strumienia obie maszyny muszą zeskoczyć na dół i przejść do kolejnego testu [2].

9 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Tutaj również niebieski robot będzie odpowiedzialny za ochronę - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Tutaj również niebieski robot będzie odpowiedzialny za ochronę. Barierę po prawej musi przenieść na lewą stronę, blokując w ten sposób wieżyczki [1]. W tym czasie niech jego towarzysz postawi czerwony portal na końcu pionowego tunelu (przez sufit) [2].

10 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pomarańczowy musi znaleźć się na szachownicy w rogu pomieszczenia [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pomarańczowy musi znaleźć się na szachownicy w rogu pomieszczenia [1]. Powstały strumień zabierze roboty na szczyt lokacji. Lot nie będzie jednak taki prosty, bo w okolicy stoi kilka wieżyczek. Należy je blokować niebieską barierą [2].

11 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na górę, niech obie maszyny zeskoczą na chodnik przy ścianie - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na górę, niech obie maszyny zeskoczą na chodnik przy ścianie. Na jego końcu znajduje się kolejny pionowy tunel. Zanim roboty do niego wskoczą, chudszy z nich powinien postawić pomarańczową dziurę na lewo od drugiego strumienia [1]. Po drugiej stronie znajdują się metalowe schody. Na ich szczycie pomarańczowy robot musi umieścić pomarańczową dziurę. Powstały strumień zabierze maszyny do wyjścia [2].

12 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu niech oba roboty podejdą do zniszczonej ściany po lewej - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu niech oba roboty podejdą do zniszczonej ściany po lewej. Grubszy z nich musi stworzyć błękitny portal na końcu pionowego strumienia [1], a chudszy postawić pomarańczową dziurę przed barierą na dole. Kolejne dwa otwory musza zostać umieszczone w drugiej części pomieszczenia. Granatowy na panelu obok wejścia [2], a czerwony przed wieżyczkami po lewej.

13 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Powstały tunel zabierze roboty na drugi koniec przepaści - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Powstały tunel zabierze roboty na drugi koniec przepaści. Gdy się tam znajdą, niech chudy robot postawi barierę z lewej strony [1]. Grubszy musi stworzyć kolejny strumień, umieszczając granatowy portal na ścianie po prawej [2].

14 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kolejna niebieska ścieżka przeniesie maszyny do pomieszczania biurowego - Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejna niebieska "ścieżka" przeniesie maszyny do pomieszczania biurowego. Na jednej z szafek będzie leżała płyta, którą trzeba umieścić w napędzie [1]. Po wykonaniu tej czynności rozdział zostanie ukończony [2].