Rozdział 6 - Upadek (1) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Rozdział 6 - Upadek
Piętro nr 1
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu na ziemi, idź tunelem cały czas prosto [1]. Po jakimś czasie dojdziesz do dużej zardzewiałej rury, pod która będzie siatka [2].
![]() | ![]() |
Stwórz jeden portal na ścianie po lewej [1], a drugi za ogrodzeniem [2]. Przejdziesz w ten sposób na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Gdy wylądujesz na ziemi, wystrzel kolejną dziurę na pobliski sufit, a otwór przez który przeszedłeś przenieś nieco niżej.
![]() | ![]() |
Wchodząc do środka znajdziesz się na wyższym poziomie lokacji. Kawałek dalej znajdziesz kolejną czarną kratkę. Za nią musisz stworzyć dwa kolejne portale. Jeden na pobliskiej ścianie [1], a drugi na platformie za ogrodzeniem [2].
![]() | ![]() |
Po przejściu na drugą stronę, zeskocz z zerwanego chodnika [1] i idź cały czas po betonowym podeście [2].
![]() | ![]() |
Dojdziesz w ten sposób do zniszczonego budynku. Za siatką znajdziesz dużą białą ścianę. Umieść na niej pierwszą dziurę [1], a drugą nad platformą po prawej [2].
![]() | ![]() |
Schody na szczycie zaprowadzą cię do ślepego zaułka [1]. Stwórz na nim pomarańczowy portal [2].
![]() | ![]() |
Niebieski nich znajdzie się na dole po prawej [1]. Przejdź na drugą stronę i idź cały czas w prawo [2].
![]() | ![]() |
Dojdziesz w ten sposób do dźwigni [1]. Pociągnij ją. Po drugiej stronie lokacji zobaczysz olbrzymi właz [2].
![]() | ![]() |
Udaj się na schody przed nim, a następnie skręć w lewo [1]. Przy ścianie powinieneś zauważyć zerwane schody [2].

Wejdź na nie przy pomocy portali.
![]() | ![]() |
Dojdziesz po nich do pomieszczenia z czerwonym przyciskiem [1]. Po jego wciśnięciu musisz w ciągu kilku sekund użyć guzika umieszczonego z drugiej lokacji. Żeby to zrobić, wyjdź do pokoju i wystrzel pomarańczową dziurę na ścianę naprzeciwko [2].
![]() | ![]() |
Niebieską stwórz tuż obok przycisku [1]. Po użyciu dwóch mechanizmów w krótkim odstępie czasu, właz się otworzy [2].
![]() | ![]() |
Otwórz stojące za nim drzwi [1], wejdź do środka i zakończ etap [2].