Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 8

1 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Metalowy chodnik prowadzi do pomieszczenia z laserem i niebieską barierą [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Metalowy chodnik prowadzi do pomieszczenia z laserem i niebieską barierą [1]. Za osłoną po chwili pojawi się kula [2].

2 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niech chudy robot stworzy jedne portal na ścianie z prawej, a drugi nad barierą - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech chudy robot stworzy jedne portal na ścianie z prawej, a drugi nad barierą. Musi przejść teraz na drugą stronę i stanąć na szafce. Jak to zrobi, jego towarzysz może przekazać mu kulę [1]. Przedmiot powinien zostać umieszczony we wnęce z laserem [2]. W ten sposób otworzy się przejście do kolejnego testu.

3 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu do bariery niech niebieski robot skręci w lewo i postawi dwa portale - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do bariery niech niebieski robot skręci w lewo i postawi dwa portale. Błękitny na końcu niebieskiej kładki [1], a granatowy na suficie kawałek dalej [2].

4 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym czasie jego kompan powinien przejść przez osłonę i stworzyć pomarańczową dziurę na panelu z prawej [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym czasie jego kompan powinien przejść przez osłonę i stworzyć pomarańczową dziurę na panelu z prawej [1]. Czerwona niech znajdzie się na suficie [2]. Jak wszystko będzie gotowe, niebieski robot może wcisnąć przycisk.

5 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy kula odbije się od pierwszej blokady, niech szybko przeniesie granatowy portal na pochylony podest [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy kula odbije się od pierwszej blokady, niech szybko przeniesie granatowy portal na pochylony podest [1]. Przedmiot poturla się i wyląduje obok przycisku. Trzeba go teraz zanieść do wnęki z laserem [2]. Za otworzonymi w ten sposób drzwiami czeka kolejne zadanie.

6 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pierwsze co musisz zrobić to pociągnąć jednocześnie za wajchy obok włazu [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pierwsze co musisz zrobić to pociągnąć jednocześnie za wajchy obok włazu [1]. Po drugiej stronie niech pomarańczowy robot skręci w lewo i stworzy dwie dziury. Jedną na końcu niebieskiej kładki[2], a drugą na białej powierzchni z prawej.

7 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Oba roboty muszą przejść na drugą stronę - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Oba roboty muszą przejść na drugą stronę. Pod kładką znajdują się dwa białe podesty [1]. Nad bliższym powinien stanąć chudy, a nad dalszym gruby. Kolejne co musi zrobić niebieska maszyna, to postawić pod sobą dziurę. Druga niech znajdzie się na ścianie w prawym rogu lokacji [2].

8 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Czerwony robot powinien wykonać dokładnie to samo po drugiej stronie, ale będzie musiał robić to bardzo szybko, bo tworząc portal w innym miejscu zniszczy kładkę, na której stoi - Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Czerwony robot powinien wykonać dokładnie to samo po drugiej stronie, ale będzie musiał robić to bardzo szybko, bo tworząc portal w innym miejscu zniszczy kładkę, na której stoi. Gdy roboty spadną, zderzą się ze sobą dokładnie nad wyjściem [1]. Za włazem znajduje się pomieszczenie biurowe. Wystarczy odszukać leżącą na jednej z szafek płytę i włożyć do napędu [2], a rozdział dobiegnie końca.