Rozdział 6 - Upadek (3) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 3
Idąc cały czas prosto dojdziesz do bariery dematerializującej [1]. Po drugiej stronie umieszczono dziurę z niebieskim żelem [2]. Ta dziwna substancja działa jak trampolina, więc wskocz do środka i odbij się na drugą stronę.
Po lewej znajdziesz ścianę z zaznaczonym punktem. Stwórz w tym miejscu niebieski portal, a pomarańczowy postaw na górze z lewej.
Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, wskocz do żelu i przeskocz na platformę na przeciwko [1]. Będzie tam stał czerwony przycisk [2].
Wciśnij go, a pojawi się biała skrzynka [1]. Możesz ją podnieść i ponownie przejść przez niebieski otwór [2].
Opuść przedmiot na czerwony podest, to otworzą się pobliskie drzwi [1]. Po przejściu na drugą stronę stwórz portal na górze po prawej [2].
Drugi możesz postawić na ścianie na końcu chodnik [1]. Gdy znajdziesz się na szczycie, skręć w lewo i zeskocz na schody w dole [2]. Zaprowadzą cię do one do kolejnego testu.
Po wejściu do pomieszczenia wskocz na platformę przed tobą i stwórz niebieski portal na pobliskiej ścianie [1]. Pomarańczowy postaw po drugiej stronie lokacji [2], a następnie wejdź do dziury.
Z prawej strony zobaczysz ruchomą platformę [1]. Na wiszący nad nią sufit wystrzel niebieski otwór [2].
Gdy będzie dokładnie pod nim przeskocz na drugą stronę [1]. Tuż obok będzie wnęka z ukrytą skrzynką [2].
Podnieś przedmiot i zanieś go na czerwony podest obok pomarańczowego portalu [1]. Przekręcisz w ten sposób biały panel na górze po prawej [2].
Postaw na nim niebieską dziurę, przeleć na drugą stronę i odbij się od żelu w kierunku bariery [1]. Znajdziesz za nią korytarza oraz drugi czerwony podest [2].
Odbijając się od umazanych żelem ścian dostań się na drugą stronę. Stoi tam kolejna skrzynka [1]. Ustaw ją na wspomnianym wcześniej podeście, a odkryjesz biały panel na lewo od bariery [2].
Stwórz na nim niebieską dziurę [1]. Pomarańczową ustaw na dowolnej, łatwo dostępnej ścianie i wskocz po żelu na jeszcze wyższy poziom [2]. Znajdujący się za barierą chodnik zaprowadzi cię do kolejnego etapu.