Rozdział 5 - Ucieczka (1) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Rozdział 5 - Ucieczka
Piętro nr 1
Żeby przejść przez pierwsze wrota, stwórz jeden portal z lewej, a drugi w korytarzu po drugiej stronie [1]. Kilka kroków dalej spotkasz Wheatleya [2].
Po jego krótkim monologu, wszystkie światła zgasną [1]. Poczekaj, aż twój przyjaciel zapali latarkę i biegnij za nim [2].
Dotrzesz w ten sposób do taśmy produkcyjne z wrakami robotów [1]. Wskocz na nią, a następnie idź w prawo. Na końcu ścieżki skocz w lewo na pobliskie schody [2]. Idąc za Wheatley'em wylądujesz na kolejnej taśmie. Gdy ominiesz pierwsze lasery, przeskocz szybko na lewo i wysłuchaj opowieści przewodnika. Kilka kroków dalej będzie pomieszczenie z kostkami. Udaj się na jako koniec, a następnie skręć w prawo i przeskocz przez dziurę.
Po drugiej stronie stwórz jeden portal na ścianie przed tobą [1]. Drugi postaw na górze z lewej [2].
Dostaniesz się w ten sposób do małego pokoju. Podejdź do stojącej tam barierki [1] i przy pomocy portali przedostać się na drugą stronę lokacji [2].
Kolejną platformę ponownie wskaże ci Wheatley [1]. Wejdź na nią [2].
Idąc dalej za przewodnikiem, dojdziesz do pomieszczenia z długim tunelem [1]. Zeskocz na stojące niżej pudła [2], a z nich na rurę po środku.
Dojdziesz po niej do kolejnego korytarza [1]. Za drzwiami rozpocznie się następny etap [2].
Piętro nr 2
Idąc cały czas prosto, dotrzesz do taśmy z wrakami wieżyczek [1]. Pierwszy portal postaw na ścianie z prawej [2].
Drugi umieść w pokoju kontrolny [1] i przejdź na drugą stronę. Na końcu taśmy skręć w prawo [2].
Po rusztowaniu dotrzesz na drugi koniec pomieszczenia [1]. Idź teraz cały czas w prawo, a na końcu skręć w lewo [2].
Zeskakując na dół, znajdziesz się na metalowym chodniku [1]. Ścieżka zaprowadzi cię do pomieszczenia z wieżyczkami [2].
Zaraz przy wejściu stwórz jeden portal po prawej [1]. Drugi umieść na suficie za manekinem [2]. Wystrzel go przez zbitą szybę.
Gdy znajdziesz się z tyłu strzelnicy, wychyl się jak nadjedzie zepsuta wieżyczka i postaw jedną "dziurę" na przeciwnym krańcu lokacji [1]. Poczekaj teraz na kolejny uszkodzony model, a następnie zrób otwór za manekinem [2].
Po drugiej stronie będzie kolejny metalowy chodnik [1]. Na jego końcu ponownie spotkasz Wheatleya [2].
Robot zaprowadzi cię do pomieszczenia kontrolnego [1]. Podejdź do szyby i wysłuchaj tego co ma do powiedzenia. Po chwili pęknie szyba, za którą znajduje się model wieżyczki [2].
Dostań się do pomieszczenia przy pomocy portali [1] i zniszcz maszynę [2].
Gdy to zrobisz, wróć na metalowy chodnik [1], a następnie stań obok miejsca, gdzie lądują zepsute maszyny [2].
Chwyć jedną podczas lotu [1] i postaw w miejsce zniszczonego wcześniej robota [2].
Chwilę później Wheatley otworzy drzwi po drugiej stronie pokoju kontrolnego [1]. Podążając za robotem, dojdziesz do kolejnej śluzy [2]. Przejdź przez nią, a rozpocznie się kolejny etap.