Rozdział 6 - Upadek (5) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Podejdź teraz do krawędzi chodnika z lewej. W dole powinieneś zauważyć białą posadzkę [1]. Umieść na niej niebieski otwór i wskocz do niego [2].
Dolecisz w ten sposób na żelazną platformę. Po prawej będzie kolejna ściana. Jeden portal postaw u jej podstawy, a drugi na szczycie [1]. Zaprowadzą cię one na wyższy poziom [2]. Za bariera rozpocznie się kolejny etap.
Po wejściu do pomieszczenia stwórz niebieski portal tam gdzie spada żel, a pomarańczowy na suficie nad gablotą ze skrzynką.
Pudło zacznie podskakiwać, zbije szyby i wypadnie na zewnątrz [1]. Podnieś je, a następnie umyj pod cieknąca wodą [2].
Czystą skrzynkę możesz postawić na pobliskim podeście [1]. Gdy to zrobisz, stojąca niedaleko winda zjedzie na dół [2].
Żeby na nią wejść, umieść pomarańczową dziurę obok [1]. Jak żel przez nią przeleci, odbij się od niego i wskocz na górę [2].
Będąc na widzie, stwórz pomarańczowy portal nad podestem [1]. Skrzynia znowu zacznie skakać, a ty wjedziesz na górę [2]. Kawałek dalej jest winda, która zawiezie cię na kolejny poziom.
Piętro nr 6
Po dojechaniu na miejsce, obróć się w lewo i postaw pierwszy portal po drugiej stronie przepaści [1]. Drugi umieść wewnątrz pomieszczenia, na ścianie z prawej [2].
Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, otwórz drzwi z zieloną naklejką. Wewnątrz stwórz jeden portal na dole po prawej, a drugi na górze z lewej. Przechodząc przez nie znajdziesz się na metalowej platformie.
Udaj się w lewo i postaw dwa portale na posadzce [1]. Wskocz do tego bliższego (niebieski), a gdy wylecisz przez dalszy (pomarańczowy), postaw drugi niebieski w rogu po prawej [2].
W ten sposób powinieneś wylądować na szczycie lokacji [1]. Obok będzie pomieszczenie z dwoma dźwigniami [2].
Pociągnij je, a otworzysz drzwi po drugiej stronie. Na zewnątrz skręć w lewo i stwórz dwa portale po lewej. Jeden na dole, a drugi na górze nad platformą.
Gdy znajdziesz się na szczycie, postaw kolejne dziury. Niebieski na samym dole, a pomarańczowy z prawej.
Po wskoczeniu do środka wylądujesz w kolejnym pokoju [1]. W środku odezwie się do ciebie GLaDOS. Podejdź do gniazda, odgoń ptaka, a następnie chwyć robota [2].
Wróć teraz na szczyt, z którego zeskoczyłeś i postaw jedną dziurę nad sobą, najwyżej jak się da [1]. Druga niech znajdzie się na posadzce. Wystarczy, że do niej wskoczysz, a wylądujesz przed windą prowadzącą do kolejnego etapu.