Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 3

1 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce, wejdź po schodach na górę i idź cały czas prosto [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce, wejdź po schodach na górę i idź cały czas prosto [1]. Chwilę później ponownie zobaczysz Wheatleya [2].

2 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skończy mówić, skręć do pomieszczenia z lewej [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończy mówić, skręć do pomieszczenia z lewej [1]. Podłoga się zawali, a ty wylądujesz w podtopionej części lokacji [2].

3 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc dalej prosto, dotrzesz do komnaty z małymi schodkami [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc dalej prosto, dotrzesz do komnaty z małymi schodkami [1]. Wejdź na górę i podnieś leżąca tam broń [2]. Przy jej pomocy możesz tworzyć portale, dzięki którym przeniesiesz się w wiele trudno dostępnych miejsc. Używaj go wciskając LPM.

4 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pierwszy portal stwórz na pobliskiej ścianie z rysunkami [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pierwszy portal stwórz na pobliskiej ścianie z rysunkami [1]. Przejdź przez niego i wspinaj się cały czas w górę [2].

5 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kila sekund później powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z kolejnym portalem [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kila sekund później powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z kolejnym portalem [1]. Stwórz drugą "dziurę" na najbliższe ścianie, a będziesz mógł przejść na drugą stronę lokacji [2].

6 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na miejscu, odwróć się w lewo - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na miejscu, odwróć się w lewo. Żeby wejść na górę, wystrzel portal obok drzwi [1] i wróć do pomarańczowej dziury za twoimi plecami [2].

7 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc prosto przez pobliskie drzwi [1] dostaniesz się do kolejnej windy, która zabierze cię na niższy poziom [2] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc prosto przez pobliskie drzwi [1] dostaniesz się do kolejnej windy, która zabierze cię na niższy poziom [2].

Piętro nr 4

8 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce idź cały czas prosto - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce idź cały czas prosto. Kilka metrów dalej znajduje się pomieszczenie z czerwonym podestem [1]. Udaj się na środek lokacji i obróć w prawo. Będzie tam głęboka dziura, do której wpadnie szara kostka [2].

9 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Stwórz portal obok przedmiotu [1], a następnie przejdź przez dziurę przy wejściu [2] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Stwórz portal obok przedmiotu [1], a następnie przejdź przez dziurę przy wejściu [2].

10 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Możesz teraz podnieść skrzynię i przenieść ją na czerwony podest [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Możesz teraz podnieść skrzynię i przenieść ją na czerwony podest [1]. Otworzysz w ten sposób wrota na końcu pomieszczenia [2].

W lokacji po drugiej stronie bariery znajdziesz dwa czerwone podesty - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W lokacji po drugiej stronie bariery znajdziesz dwa czerwone podesty. Pierwszy portal stwórz na ścianie naprzeciwko. Dostaniesz się dzięki niemu na pobliską platformę.

11 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Stojąc na niej wystrzel kolejną dziurę, na ścianę obok skrzyni po lewej [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Stojąc na niej wystrzel kolejną dziurę, na ścianę obok skrzyni po lewej [1]. Podnieś przedmiot i upuść go na dół, w kierunku czerwonego punktu [2]. Nie zaskakuj za nim.

12 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zamiast tego stwórz kolejny portal obok pudła przed tobą, które stoi ma małej półce [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zamiast tego stwórz kolejny portal obok pudła przed tobą, które stoi ma małej półce [1]. Podnieś je i zejdź z nim na dół [2].

13 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy położysz obie skrzynki na czerwonych podestach, drzwi się otworzą [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy położysz obie skrzynki na czerwonych podestach, drzwi się otworzą [1]. W pomieszczeniu za nimi stwórz następna dziurę [2].

14 - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Przechodząc przez nią, zbijesz szybę i będziesz mógł wejść na górę [1] - Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przechodząc przez nią, zbijesz szybę i będziesz mógł wejść na górę [1]. Idąc prosto, dojdziesz do kolejnej windy [2].