Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 3
Po dotarciu na miejsce, wejdź po schodach na górę i idź cały czas prosto [1]. Chwilę później ponownie zobaczysz Wheatleya [2].
Gdy skończy mówić, skręć do pomieszczenia z lewej [1]. Podłoga się zawali, a ty wylądujesz w podtopionej części lokacji [2].
Idąc dalej prosto, dotrzesz do komnaty z małymi schodkami [1]. Wejdź na górę i podnieś leżąca tam broń [2]. Przy jej pomocy możesz tworzyć portale, dzięki którym przeniesiesz się w wiele trudno dostępnych miejsc. Używaj go wciskając LPM.
Pierwszy portal stwórz na pobliskiej ścianie z rysunkami [1]. Przejdź przez niego i wspinaj się cały czas w górę [2].
Kila sekund później powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z kolejnym portalem [1]. Stwórz drugą "dziurę" na najbliższe ścianie, a będziesz mógł przejść na drugą stronę lokacji [2].
Gdy znajdziesz się na miejscu, odwróć się w lewo. Żeby wejść na górę, wystrzel portal obok drzwi [1] i wróć do pomarańczowej dziury za twoimi plecami [2].
Idąc prosto przez pobliskie drzwi [1] dostaniesz się do kolejnej windy, która zabierze cię na niższy poziom [2].
Piętro nr 4
Po dotarciu na miejsce idź cały czas prosto. Kilka metrów dalej znajduje się pomieszczenie z czerwonym podestem [1]. Udaj się na środek lokacji i obróć w prawo. Będzie tam głęboka dziura, do której wpadnie szara kostka [2].
Stwórz portal obok przedmiotu [1], a następnie przejdź przez dziurę przy wejściu [2].
Możesz teraz podnieść skrzynię i przenieść ją na czerwony podest [1]. Otworzysz w ten sposób wrota na końcu pomieszczenia [2].
W lokacji po drugiej stronie bariery znajdziesz dwa czerwone podesty. Pierwszy portal stwórz na ścianie naprzeciwko. Dostaniesz się dzięki niemu na pobliską platformę.
Stojąc na niej wystrzel kolejną dziurę, na ścianę obok skrzyni po lewej [1]. Podnieś przedmiot i upuść go na dół, w kierunku czerwonego punktu [2]. Nie zaskakuj za nim.
Zamiast tego stwórz kolejny portal obok pudła przed tobą, które stoi ma małej półce [1]. Podnieś je i zejdź z nim na dół [2].
Gdy położysz obie skrzynki na czerwonych podestach, drzwi się otworzą [1]. W pomieszczeniu za nimi stwórz następna dziurę [2].
Przechodząc przez nią, zbijesz szybę i będziesz mógł wejść na górę [1]. Idąc prosto, dojdziesz do kolejnej windy [2].