Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 7

1 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy wejdziesz do pomieszczenia, stwórz pomarańczowy portal na końcu świetlistej bariery [1], a niebieski obok robota po lewej [2] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy wejdziesz do pomieszczenia, stwórz pomarańczowy portal na końcu świetlistej bariery [1], a niebieski obok robota po lewej [2].

2 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Musisz zrobić to w ten sposób, żeby odgrodzić się od wieżyczki [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Musisz zrobić to w ten sposób, żeby odgrodzić się od wieżyczki [1]. Wejdź teraz do otworów i przewróć wszystkie maszyny [2].

3 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej będziesz większa komnata [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej będziesz większa komnata [1]. Niebieski portal ustaw na filarze naprzeciwko [2], a następnie przejdź na drugą stronę pomieszczenia.

4 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Znajdziesz tam katapultę [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Znajdziesz tam katapultę [1]. Gdy zostaniesz przez nią wyrzucony, stwórz niebieską dziurę w górnej części ściany po lewej [2]. Powstanie w ten sposób bariera, dzięki której wylądujesz piętro wyżej.

5 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc w prawo, dojdziesz do dziury w chodniku, w której zobaczysz cztery wieżyczki oraz skrzynkę [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc w prawo, dojdziesz do dziury w chodniku, w której zobaczysz cztery wieżyczki oraz skrzynkę [1]. Zeskocz na dół i trzymając przedmiot przewróć wszystkie roboty [2].

Możesz teraz zanieść pudło na czerwony podest - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Możesz teraz zanieść pudło na czerwony podest. Otworzy się wtedy bariera blokująca przejście do kolejnego etapu.

6 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niestety stoją za nią dwie maszyny - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niestety stoją za nią dwie maszyny. Zanim zaczną strzelać, stwórz niebieski portal za nimi [1]. Schowany za ścianą użyj katapulty i przedostać się na drugą stronę pomieszczenia. Po lewej będzie biała ściana [2].

7 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Postaw na niej drugi portal, a znajdziesz się za wieżyczkami [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Postaw na niej drugi portal, a znajdziesz się za wieżyczkami [1]. Możesz je zniszczyć lub od razu udać się do kolejnej zagadki [2].

Piętro nr 8

8 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zaraz za drzwiami przebiegnij szybko przez wiązkę wystający z kratki [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zaraz za drzwiami przebiegnij szybko przez wiązkę wystający z kratki [1]. Znajdziesz się w pomieszczeniu z czerwonym podestem [2].

Wejdź na niego - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wejdź na niego. Z prawej pojawi się laser. Ustaw jeden portal w miejscu, w które trafia wiązka [1], a drugi na białej ścianie po prawej [2].

9 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zrób to w ten sposób, żeby laser zniszczył stojące w korytarzu wieżyczki [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zrób to w ten sposób, żeby laser zniszczył stojące w korytarzu wieżyczki [1]. Gdy droga będzie wolna, przejdź na drugą stronę [2].

10 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Znajdziesz tam dwie małe skrzynki [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Znajdziesz tam dwie małe skrzynki [1]. Tą bez luster zanieś na czerwony podest, a drugą podnieś i wyceluj laser w wieżyczki za szybą [2].

11 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak wszystkie zostaną zniszczone, skieruj wiązkę na czarny kwadrat [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak wszystkie zostaną zniszczone, skieruj wiązkę na czarny kwadrat [1]. Otworzą się drzwi, za którymi czeka cię kolejny poziom [2].

Piętro nr 9

12 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu stwórz niebieski portal na ścianie po lewej, w miejscu gdzie kończy się świetlisty most [1] - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu stwórz niebieski portal na ścianie po lewej, w miejscu gdzie kończy się świetlisty most [1]. Pomarańczową "dziurę" wystrzel w białe panele z prawej [2].

13 - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Będąc na górze, ponownie użyj pomarańczowego otworu - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Będąc na górze, ponownie użyj pomarańczowego otworu. Tym razem postaw go wysoko po prawej [1]. Chwyć leżącą niedaleko skrzynkę i przejdź na drugą stronę. Musisz ją upuścić dokładnie nad czerwonym podestem, blokując jednocześnie laser [2].

Gdy to zrobisz, wejdź na windę na północy - Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy to zrobisz, wejdź na windę na północy. Stojąc na niej, wystrzel pomarańczowy portal obok niebieskiego, a uruchomisz platformę. Skrzynka powinna upaść w tym momencie na podest, otwierając drzwi prowadzące do kolejnego rozdziału.