Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rozdział 8 - Swędzenie

Piętro nr 1

1 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc cały czas prosto dojdziesz do pomieszczenia, z którego widać Wheatleya [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc cały czas prosto dojdziesz do pomieszczenia, z którego widać Wheatleya [1]. W prawym rogu lokacji znajduje się dziura. Stwórz przez nią portal i przejdź na drugą stronę [2].

2 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Metalowy chodnik zaprowadzi cię do windy [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Metalowy chodnik zaprowadzi cię do windy [1]. Wjedź nią na górę i udaj się do pokoju z kostkami [2].

3 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby rozwiązać test, podnieś jednego z robotów i umieść na czerwonym podeście [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby rozwiązać test, podnieś jednego z robotów i umieść na czerwonym podeście [1]. Pojawi się wtedy twój dawny przyjaciel i otworzy drzwi prowadzące do kolejnej zagadki [2].

4 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczenia wciśnij czerwony przycisk z prawej [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia wciśnij czerwony przycisk z prawej [1]. Kostka spadnie na podest i otworzy drzwi. Gdy tak się stanie przedostać się portalami na drugą stronę [2]. Za barierą skręć w prawo, a następnie powtórz test. Dopiero teraz będziesz mógł przejść do kolejnej zagadki.

Piętro nr 2

5 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku wskok do niebieskiego promienia [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku wskok do niebieskiego promienia [1]. Podczas unoszenie postaw niebieski portal na suficie nad tobą [2].

6 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pomarańczowy niech znajdzie się na ścianie po lewej [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pomarańczowy niech znajdzie się na ścianie po lewej [1]. Dostaniesz się w ten sposób do zniszczonej skrzynki [2].

7 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zeskocz z nią na dół, a następnie wystrzel pomarańczowy otwór w szachownicę na dole [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zeskocz z nią na dół, a następnie wystrzel pomarańczowy otwór w szachownicę na dole [1]. Wrzucając pudło w promień, otworzysz pobliskie drzwi [2]. Przejdź przez nie i zakończ test.

Piętro nr 3

8 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu skocz do promienia na dole [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu skocz do promienia na dole [1]. Na jego końcu postaw niebieski portal, a pomarańczowy umieść wysoko na ścianie po lewej [2].

9 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy przelecisz na drugą stronę, odwróć się w lewo i stwórz pomarańczową dziurę na znajdującej się tam białej powierzchni [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy przelecisz na drugą stronę, odwróć się w lewo i stwórz pomarańczową dziurę na znajdującej się tam białej powierzchni [1]. Musisz zrobić to w ten sposób, żeby wpaść do powstałego promienia [2].

10 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pod sobą zobaczysz małą szachownicę [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pod sobą zobaczysz małą szachownicę [1]. Umieść na niej pomarańczowy portal, a wjedziesz do góry [2].

11 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Tuż obok będzie stał czerwony przycisk [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Tuż obok będzie stał czerwony przycisk [1]. Wciśnij go, to pojawi się skrzynka. Złap przedmiot promieniem, tworząc pomarańczową dziurę na ścianie [2].

12 - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Doprowadź pudło na górę, przenieś na szachownicę, a następnie skieruj na czerwony podest [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Doprowadź pudło na górę, przenieś na szachownicę, a następnie skieruj na czerwony podest [1]. Stworzysz w ten sposób mostek oraz otworzysz drzwi prowadzące do kolejnego testu [2].