Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Piętro nr 4
Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, stwórz pomarańczowy portal w miejscu, w które trafia niebieski promień. Niebieską dziurę postaw na posadzce obok.
Wejdź teraz do pionowego promienie, przeskocz z niego na poziomy, a następnie bardzo szybko wystrzel niebieski otwór na ścianę pod czerwonym podestem [1]. Świetlisty tunel zabierze cię na drugą stronę sali [2].
Po wylądowaniu przenieś niebieski portal na ścianę po lewej [1] i wciśnij czerwony guzik [2].
Skrzynka wyląduje w promieniu [1]. Przenieś ją do siebie tworząc portal po drugiej stronie przepaści [2].
Gdy skrzynka będzie stała obok ciebie, wystrzel promień na białą płaszczyznę obok błękitnego punktu [1]. Użyj teraz stojącej niedaleko katapulty i razem ze skrzynką przedostań się na początek etapu [2].
Stwórz teraz pionowy promień przed czerwonym podestem [1]. Wejdź do niego z pudłem, a uniesiesz się pod sufit [2].
Żeby otworzyć pobliskie drzwi, umieść niebieski portal nad krawędzią przepaści [1]. Przedmiot zostanie przeniesiony na podest, a ty będziesz mógł zeskoczyć obok wyjścia [2]. Przejdź przez barierę i zakończ etap.
Piętro nr 5
Na początku testu stwórz niebieski portal na końcu błękitnego promienia, a pomarańczową dziurę w miejscu, w które trafia laser wieżyczki.
Gdy robot znajdzie się nad przepaścią [1], wystarczy zmienić położenie promienia, a spadnie na dół [2].
Po zniszczeniu maszyny, wystrzel pomarańczową dziurę w ścianę naprzeciwko skrzynki [1]. Żeby przeciągnąć pudło na drugą stronę, stań na czerwonym podeście i stwórz dziurę na przeciwko, jak pojawi się przedmiot [2].
Wystarczy teraz zejść z podestu, a skrzynka przyleci do ciebie. Chwyć ja i połóż obok.
Kolejne co musisz zrobić to wystrzelić portal na prawo od podestu, a następnie umieścić pudło na czerwonym punkcie.
Strumień stanie się pomarańczowy i zabierze cię na drugą stronę. Gdy wylądujesz, zrzucić przedmiot stawiając naprzeciwko niego portal [1]. Kolejny postaw na ziemi i dostań się po promieniu do otwartych drzwi [2]. Za nimi znajdziesz windę.