Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 4

Idź cały czas prosto, aż dojdziesz do miejsca z dwoma czerwonymi podestami - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idź cały czas prosto, aż dojdziesz do miejsca z dwoma czerwonymi podestami. Po drugiej stronie pomieszczenia jest ściana-zagadka.

1 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Przedostań się wysokim robotem w jej lewy-górny róg, przy pomocy portali [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przedostań się wysokim robotem w jej lewy-górny róg, przy pomocy portali [1]. Druga maszyna powinna teraz tak używać podestów, aby odblokować drogę pomarańczowemu robotowi. Na początku idź maksymalnie w prawo, potem w dół i na końcu w lewo [2].

2 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dojdziesz tak do skrzynki z lustrami [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dojdziesz tak do skrzynki z lustrami [1]. Podnieś ją i wróć na górę tą samą drogą. Żeby przenieść się piętro wyżej na prawym krańcu labiryntu, ustaw jeden portal na posadzce, a drugi nad ścianie u góry [2].

3 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu do końca, zeskocz na dół [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do końca, zeskocz na dół [1]. Przy pomocy portali przenieś skrzynkę tam gdzie stoi niebieski robot. Musisz ją teraz ustawić na linii lasera po prawej i skierować wiązkę w białą ścianę [2].

Umieść na niej jeden portal - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Umieść na niej jeden portal. Drugi postaw naprzeciwko pierwszego, tylko trochę wyżej. Laser otworzy drzwi, za którymi czeka kolejna winda.

Piętro nr 5

Po rozpoczęciu etapu niech niebieski robot chwyci skrzynkę z lustrem i używając jej skieruje pobliski laser w przełącznik z lewej - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech niebieski robot chwyci skrzynkę z lustrem i używając jej skieruje pobliski laser w przełącznik z lewej. W ten sposób podniesie panel blokujący przejście.

Pomarańczowa maszyna może teraz przejść na drugą stronę - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pomarańczowa maszyna może teraz przejść na drugą stronę. Kawałek dalej będzie platforma. Żeby podnieść drugą, niech niebieski robot skieruje laser w przełącznik na prawo od poprzedniego.

Oba panele zaczną się poruszać - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Oba panele zaczną się poruszać. Pomarańczowy robot musi w tym czasie szybko stworzyć jeden portal w ścianie obok, a drugi nad platformą naprzeciwko.

Gdy znajdzie się po drugiej stronie, skieruj laser w przełącznik z prawej - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdzie się po drugiej stronie, skieruj laser w przełącznik z prawej. Odblokuje się kolejne przejście.

4 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na drugą stronę, niech wysoka maszyna umieści jeden portal obok pierwszej ruchomej platformy [1], a drugi obok wyjścia [2] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na drugą stronę, niech wysoka maszyna umieści jeden portal obok pierwszej ruchomej platformy [1], a drugi obok wyjścia [2].

Niebieski robot musi teraz skierować laser w przełącznik po lewej i wejść do dziury - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niebieski robot musi teraz skierować laser w przełącznik po lewej i wejść do dziury. Gdy obaj partnerzy będą po drugiej stronie, otworzą się drzwi, za którymi czeka następna winda.

Piętro nr 6

5 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu idź przed siebie metalowym chodnikiem, aż zobaczysz pierwszą białą ścianę po prawej - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu idź przed siebie metalowym chodnikiem, aż zobaczysz pierwszą białą ścianę po prawej. Postaw na niej pierwszy portal [1]. Drugi umieść w pokoju po drugiej stronie przepaści (na dole za ścianą) [2]. Przenieś się tam.

6 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W pomieszczeniu z okrągłym włazem zobaczysz dwie dźwignie [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W pomieszczeniu z okrągłym włazem zobaczysz dwie dźwignie [1]. Niech dwa roboty pociągną je jednocześnie, a następnie jeden przejdzie przez otwarte wrota. Po drugiej stronie znajduje się płyta [1].

Podnieś ją, otwórz drzwi kolejną wajchą i włóż przedmiot do czytnika w oświetlonym pokoju - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podnieś ją, otwórz drzwi kolejną wajchą i włóż przedmiot do czytnika w oświetlonym pokoju. Zakończysz w ten sposób pierwszy rozdział.