Talmberk | Zadania poboczne Kingdom Come Kingdom Come poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 13 marca 2018
Na stronie znajduje się zestawienie pobocznych zadań, które możesz odblokować w trakcie pobytu w Talmberku. Do zamku oraz otaczającej go wioski po raz pierwszy docierasz podczas rozgrywania głównego zadania Ucieczka!, aczkolwiek opcjonalnymi zleceniami najlepiej zainteresować się dopiero po ukończeniu zadania Powrót do domu lub Zdobycz (pozyskanie własnego konia).
Dom Boży
Jak odblokować: Rozmowa z Panem Dziwiszem w zamku w Talmberku.
Pan Dziwisz przez cały czas przebywa na terenie zamku w Talmberku i możesz dowiedzieć się od niego o wypadku, do którego doszło w klasztorze w Sazawie. Zaoferuj pomoc w przeprowadzeniu własnego śledztwa.
Wyrusz do klasztoru w Sazawie i po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Bratem Porterem. On z kolei odeśle Henryka do Brata Szafarza (Overseer). Kolejna osoba, z którą musisz spotkać się, to Mistrz Strzechy (Master Karel) i postać tę odnajdziesz na terenie placu budowy gdzie doszło do wypadku. Zadaj mu wszystkie pytania. Od tego momentu śledztwo rozgałęzia się, ale ostatecznie będziesz mógł sprawdzić wszystkie tropy.
Zbadanie miejsca wypadku
Wyrusz do miejsca gdzie doszło do śmiertelnego wypadku. Zejdź po drabinie i zbadaj w dwóch różnych miejscach ogromny głaz, który spadł na robotnika. Henryk zabierze ze sobą jego fragment.
Z pozyskanym fragmentem dotrzyj do kamieniołomu znajdującego się w pobliżu Talmberku. Porozmawiaj tam z Rupertem i pokaż mu znalezisko. Dowiesz się, że kamień ten nie pochodzi z kamieniołomu w Talmberku. Raz jeszcze udaj się do klasztoru w Sazawie i podziel się swoimi odkryciami z Mistrzem Strzechy.
Odnalezienie i zbadanie demonicznej czaszki
Odszukaj Leszka, który powinien przebywać na południe od klasztoru. Porozmawiaj z nim na temat odnalezionej przez niego demonicznej czaszki. Teraz sam musisz ją odnaleźć po tym jak Leszek ją wyrzucił. Wyrusz na północ i dotrzyj w pobliże rzeki. Czaszkę (Devil's skull) odnajdziesz w pokazanym na obrazku miejscu.
Henryk musi ustalić autentyczność czaszki i udaj się w tej sprawie do lokalnego hycla, którego odnajdziesz w mieście w Sazawie. Po okazaniu czaszki okaże się, że jest to podróbka.
Wyrusz z powrotem w stronę rusztowania na terenie klasztoru. W oznaczonym przez grę obszarze nie odnajdziesz nigdzie Leszka, ale zamiast niego porozmawiaj z pomocnikiem kierownika budowy Zmolą. Powiedz mu o fałszywej czaszce i wypytaj się o miejsce pobytu Leszka.
Zmola poprosi bohatera o spotkanie się z nim i Leszkiem przy rusztowaniu o zachodzie Słońca. Odczekaj do około 21:00 i dotrzyj do pokazanego na obrazku rusztowania. Załączy się tu krótki filmik ukazujący mężczyznę, który rzucił w Henryka cegłą. Rozpocznij wspinaczkę na szczyt rusztowania. Po dotarciu na szczyt Henryka zaatakuje robotnik. Pokonaj go (na pięści lub z użyciem broni białej - uważaj żeby nie spaść!) i po wygranym pojedynku porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że nasłany został przez Zmolę i że Zmola pragnie zamordować ukrywającego się Leszka. Robotnika możesz oszczędzić lub zabić.
Doścignięcie Zmoli
Jeśli chcesz dopaść Zmolę to musisz się śpieszyć. Zeskakuj na niższe poziomy rusztowania zamiast korzystania z drabin, ale pilnuj paska staminy Henryka, bo po jego wyczerpaniu możesz odnosić obrażenia w wyniku kolejnych zeskoków. Wskocz na konia i wyrusz do gospodarstwa sąsiadującego z klasztorem. Celem podróży jest pokazany na obrazku budynek.
Sytuacja może rozwinąć się na trzy główne sposoby:
- Jeżeli byłeś dostatecznie szybki to na Zmolę wpadniesz jeszcze w budynku.
- Jeżeli dotarłeś zbyt późno to budynek będzie pusty. Spróbuj szybko rozejrzeć się na południe od tej lokacji, a możesz zauważyć Zmolę niosącego Leszka (przykładowe spotkanie na obrazku).
- Jeżeli dotarłeś zdecydowanie zbyt późno to Zmola ucieknie. Nie zawalisz w ten sposób zadania, ale nie zdołasz wymierzyć Zmoli kary.
Jeśli udało ci się dopaść Zmolę to Henryk poruszy temat niesionego przez niego Leszka. Możesz zaoferować zbadanie go, ale jest to podstęp, bo mężczyzna już nie żyje i Zmola po chwili zaatakuje bohatera. Zmola jest bardzo dobrym wojownikiem (polegaj w razie czego na perfekcyjnych blokach i unikach). Najlepiej nie dać mu szansy na atak z zaskoczenia i samemu go od razu zaatakować. Po udanym ataku dobrym pomysłem jest przeszukanie zwłok Zmoli. Zdobędziesz dzięki temu m.in. bardzo dobry jego miecz (Page's sword).
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie