Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pod osłoną nocy | Zadania główne w Kingdom Come Kingdom Come poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2018

Pod osłoną nocy to jedno z zadań głównego wątku fabularnego gry Kingdom Come: Deliverance. W queście tym Henryk musi zakraść się do okupowanego zamku w Talmberku w celu uratowania Pani Szczepanki i Lorda Radzika. Niestety nawet jeśli bezbłędnie wykonasz wszystkie części questu i unikniesz wykrycia to i tak nie odnajdziesz na terenie zamku poszukiwanych postaci.

Ważna uwaga - Quest ten posiada niestety poważny błąd, który objawia się tym, że gra nie zaktualizuje poprawnie celów misji po dotarciu do chatki gdzie mają być więzieni sojusznicy. W takiej sytuacji pozostaje ci powtórzenie całego zadania z nadzieją na uniknięcie błędu lub pogodzenie się z wszczęciem alarmu i ukończeniem zadania w alternatywny sposób (żaden z ważnych NPC-ów przez to nie zginie, bo Szczepanki i Radzika w rzeczywistości nie odnajduje się na terenie zamku).

Do tej misji nie musisz się jakoś specjalnie przygotowywać - Pod osłoną nocy | Zadania główne w Kingdom Come - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Do tej misji nie musisz się jakoś specjalnie przygotowywać. Zdejmij po prostu wszystkie elementy pancerza, gdyż po rozpoczęciu głównej części questu Henryk będzie musiał skradać się. Potwierdź w rozmowie z kapitanem Borzkiem, że jesteś gotowy.

Po tym jak akcja przeniesie się w pobliże zamku pomagaj sobie pochodnią, ale tylko do czasu wdrapania się na mury zamku. Ze skorzystaniem z drabiny zaczekaj aż zaktualizuje się cel misji i dopiero wtedy wyjdź na górę. Wysłuchaj tam planu działania.

Uwaga - Począwszy od tego momentu pojawia się ryzyko zawalenia infiltracji zamku jeśli doprowadzisz do wszczęcia alarmu. W takiej sytuacji musisz szybko powrócić do drabiny zanim zbiegną się bandyci z całego zamku. Nie przejmuj się jeśli doprowadzisz do takiego wariantu, bo Henryk i tak nie odnajdzie Szczepanki i Radzika w Talmberku.

Infiltrację zamku rozpocznij od zużycia Zbawiennego Sznapsa na zapisanie stanu gry - Pod osłoną nocy | Zadania główne w Kingdom Come - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Infiltrację zamku rozpocznij od zużycia Zbawiennego Sznapsa na zapisanie stanu gry. Wyrusz w lewo. Zbliż się do lokacji z dwoma bandytami (obrazek). Możesz ich się pozbyć, ale musisz być BARDZO OSTROŻNY.

Zaczekaj aż bandyci rozejdą się i zaatakuj tego bliżej rozstawionego. Podduś go po znalezieniu się za jego plecami i szybko przenieś jego ciało w pobliże sojuszników przy drabinie. Zaczekaj aż w tym samym miejscu pojawi się drugi bandyta i tak samo go wyeliminuj. Ogłuszonych bandytów możesz dobić.

Na prawo od bandytów są schody prowadzące na dół - Pod osłoną nocy | Zadania główne w Kingdom Come - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Na prawo od bandytów są schody prowadzące na dół. Skorzystaj z nich i ponownie wykorzystaj Zbawiennego Sznapsa. Obszar po prawej stronie patroluje dwóch strażników (obrazek). Zaczekaj aż ten chodzący po dziedzińcu zacznie oddalać się i szybko wyrusz w stronę dziedzińca.

Dwukrotnie skręć w prawo żeby uniknąć wykrycia przez bandytów (ze strony tego chodzącego po dziedzińcu i tego podróżującego między piętrami) - Pod osłoną nocy | Zadania główne w Kingdom Come - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Dwukrotnie skręć w prawo żeby uniknąć wykrycia przez bandytów (ze strony tego chodzącego po dziedzińcu i tego podróżującego między piętrami). Musisz przekraść się do chatki, w której znajduje się łóżko Henryka. W bocznym pomieszczeniu zamiast Szczepanki i Radzika odnajdziesz kilku wieśniaków. Porozmawiaj z jednym z nich. Po wyjściu z budynku zauważysz, że Pan Ptaszek został zraniony i że potrzebuje pomocy. Musisz go podnieść i powrócić z nim do drabiny (tą samą drogą).

Quest zostanie ukończony w momencie wszczęcia alarmu lub po ustaleniu, że w zamku nie było poszukiwanych zakładników. Od razu awansujesz do nowego dużego zadania Oblężenie.