Dragon Age Inquisition: Zagubione dusze (Lost Souls) poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Zagubione dusze (Lost Souls)
Sposób odblokowania: Automatycznie po zapoznaniu się z operacją "Odnajdź żołnierzy w Fereldenie" (Rescue Soldiers Missing in Ferelden).
Zleceniodawca: - (M2, 3)
Zadanie to może zostać dodane do Twojego dziennika po odnalezieniu ikonki związanej z nim operacji "Odnajdź żołnierzy w Fereldenie" (Rescue Soldiers Missing in Ferelden) na mapie wojennej w Azylu (Haven) (M2,3). W celu automatycznego zaliczenia wspomnianej operacji musisz dysponować co najmniej 8 punktami władzy. Wydanie punktów władzy doprowadzi do odblokowania dostępu do Jałowych Mokradeł (The Fallow Mire), do których musisz się przenieść. Po znalezieniu się na mokradłach (M9,9) wysłuchaj rozmowy ze zwiadoczynią Harding, po zakończeniu której będziesz mógł rozpocząć eksplorację tej lokacji.
Uwaga - Jeżeli nie zająłeś się tym zadaniem na początku gry to będzie ono też dostępne po dotarciu do Podniebnej Twierdzy (Skyhold).
Musisz odnaleźć zaginionych żołnierzy, lecz aby się do nich dostać musisz dojść aż na przeciwległy koniec mapy. Tam znajduje się zamek Awarów - wrogiego plemienia, które pojmało wojowników. Gdy dojdziesz do końca ścieżki wiodącej przez mapę ujrzysz ów zamek. Przed nim znajdować się będzie wielka grupa nieumarłych - możesz z nimi walczyć, lub ominąć ich i szybko wejść przez wrota.
Wewnątrz zostaniesz zaatakowany przez kilku strażników twierdzy. Po szybkim ich pokonaniu udaj się na mur i pociągnij dźwignię (M9,8a) - odetnie ona drogę nieumarłym do zamku i odblokuje drugie wrota prowadzące w głąb zamku.
Tam pozbądź się jeszcze trzech przeciwników i na szczycie schodów ujrzysz bossa - lidera Awarów - Rękę Kortha (M9,8b). Ten wspomagany kilkorgiem pomocników będzie twoim głównym celem, zajmij się jednak najpierw strażnikami, przede wszystkim łucznikami. Boss jest wrażliwy na większość ataków magicznych, potrafi jednak uaktywnić pancerz. Kluczem do jego pokonania jeśli nie masz wysokiego poziomu jest wykonywanie uników walcząc w zwarciu lub utrzymywania stale znacznego dystansu, jeśli jesteś magiem/łucznikiem.
Po uporaniu się z wrogiem pójdź uwolnić więźniów. Znajdują się za drzwiami po lewej stronie od tronu (M9,8c). Nie zapomnij również pozbierać lootu, gdyż boss upuści legendarną broń Dar Ojca Gór.
Tu w zasadzie kończy się zadanie, jednak jeśli wyjdziesz z głównej sali przed wejściem czekać będzie jeden z Awarów, który chce się zaciągnąć do Inkwizycji. Możesz przystać na tą propozycję, a uzyskasz agenta i dodatkowe punkty władzy i wpływów.
Nagrody za zaliczenie zadania:
- Doświadczenie (dużo)
- 400 punktów wpływów
- 3 punkty władzy
- Opcjonalnie: agent