Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M9 Jałowe Mokradła - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M9 Jałowe Mokradła - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia tomu Szarych Strażników.
Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia sztandaru Szarych Strażników.
Szczelina (poziom: średni).
Szczelina (poziom: medium).
Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.
Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.
Zadanie Światło w mroku: druga lampa.
Zadanie Pod mokradłami: druga runa.
Zadanie Światło w mroku: trzecia lampa.
Zadanie Pod mokradłami: trzecia runa.
Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.
Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.
Zadanie Obrona mokradeł: rozbij obóz.
Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.
Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.
Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.
Zadanie Gorączka w chacie: klucz do chaty.
Zadanie Gorączka w chacie: wejdź do chaty.
Zadanie Sprytne są te demony: przeczytaj księgę leżącą koło filaru.
Zadanie Sprytne są te demony: zabij czaromiota w jego skrytce.
Zadanie Zagubione dusze: dźwignia do bram.
Zamówienie na artefakty, Analiza geolog. Jałowych Mokradeł
Światło w mroku, Pod mokradłami, Regiony na Jałowych Mokradłach, Szczeliny na Mokradłach, Zagubione Dusze
Zadanie Zagubione dusze: boss Ręka Kortha.
Zadanie Zagubione dusze: miejsce uwięzienia zaginionych żołnierzy.
Powiększ mapę

Dragon Age Inquisition: M9 Jałowe Mokradła poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

1a – Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia tomu Szarych Strażników.

1b – Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia sztandaru Szarych Strażników.

3a – Szczelina (poziom: średni).

3b – Szczelina (poziom: medium).

2a – Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.
Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.

2b – Zadanie Światło w mroku: druga lampa.
Zadanie Pod mokradłami: druga runa.

2c – Zadanie Światło w mroku: trzecia lampa.
Zadanie Pod mokradłami: trzecia runa.

2d – Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.
Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

4 – Zadanie Obrona mokradeł: rozbij obóz.

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

5a – Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

5b – Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

5c – Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

6 – Zadanie Gorączka w chacie: klucz do chaty.

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

6a – Zadanie Gorączka w chacie: wejdź do chaty.

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

7 – Zadanie Sprytne są te demony: przeczytaj księgę leżącą koło filaru.

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

7a – Zadanie Sprytne są te demony: zabij czaromiota w jego skrytce.

8a – Zadanie Zagubione dusze: dźwignia do bram.

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

10 – Zamówienie na artefakty, Analiza geolog. Jałowych Mokradeł

9 – Światło w mroku, Pod mokradłami, Regiony na Jałowych Mokradłach, Szczeliny na Mokradłach, Zagubione Dusze

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

8b – Zadanie Zagubione dusze: boss Ręka Kortha.

8c – Zadanie Zagubione dusze: miejsce uwięzienia zaginionych żołnierzy.

Legenda M9 Jałowe Mokradła - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M9 Jałowe Mokradła

Powyżej znajduje się mapa Jałowych Mokradeł (The Fallow Mire), do których możesz sobie zagwarantować dostęp dzięki wydaniu ośmiu punktów władzy z poziomu mapy w sali wojennej. Odwiedzenie tej lokacji jest sprawą opcjonalną, aczkolwiek nie powinieneś jej ignorować. Do odnalezienia jest tu wiele sekretów i ponadto do zajęcia twierdza okupowana przez wrogo nastawionych barbarzyńców. Uwaga - Wiele z tutejszych potworów (m.in. nieumarłych) może okazać się zbyt silnych dla słabo rozwiniętej drużyny.