Dragon Age Inquisition: Przyjaciel Rudej Jenny (A Friend of Red Jenny) poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Przyjaciel Rudej Jenny (A Friend of Red Jenny) - nowy towarzysz
Sposób odblokowania: Automatycznie po zbliżeniu się do strzały (Mysterious Arrow) wbitej w ziemię.
Zleceniodawca: - (M4,1)
Zadanie to możesz odblokować w trakcie pobytu w Val Royeaux, czyli w lokacji odwiedzanej między innymi w trakcie zaliczania jednego z głównych questów gry. Zbadaj centralny plac w Val Royeaux. Musisz odnaleźć pokazaną na powyższym obrazku strzałę (Mysterious Arrow) (M4,1) i ją dokładniej obejrzeć. Na ekranie wyświetli się notatka, a w Twoim dzienniku pojawi się nowy wpis.
Twoje kolejne zadanie to odnalezienie w Val Royeaux trzech ukrytych przedmiotów. Możesz oczywiście docierać do nich w dowolnej kolejności. Na dolnym poziomie musisz zbadać okolice kawiarni (M4,1a) oraz doki (M4,1b). Dodatkowo musisz odwiedzić górny poziom rynku (M4,1c). Warto w tym miejscu nadmienić, że na górny poziom możesz dotrzeć dzięki wybraniu z mapy jednego z punktów szybkiej podróży. W każdym z trzech przypadków musisz wciskać klawisz/przycisk przeszukiwania okolicy i zabierać czerwone chusteczki (Red Handkerchief).
Zdobycie wszystkich trzech chusteczek doprowadzi do odblokowania na mapie świata nowej lokacji powiązanej z Val Royeaux. Jest to Zaciszny dziedziniec (Secluded Courtyard) zaznaczony na powyższym obrazku. Przenieś się w to miejsce.
Po znalezieniu się w nowej lokacji zmuszony zostaniesz do stoczenia niezbyt wymagającej potyczki z grupą najemników (Mercenary). W trakcie walk w miarę możliwości zlikwiduj najpierw łuczników i dopiero w następnej kolejności bandytów dążących do staczania walk wręcz. Po wygranej bitwie przejdź do sąsiedniego obszaru gdzie drużyna spotka elfią łuczniczkę o imieniu Sera.
Rozmowa z Serą zostanie przerwana w momencie pojawienia się kolejnych najemników. Także i tym razem zwycięstwo przyjdzie ci z łatwością. Pilnuj się w trakcie drugiej rozmowy z Serą, bo na jej koniec będziesz musiał zadecydować czy zaprosić ją do drużyny czy też ją odesłać. O wiele lepszy jest oczywiście ten pierwszy wariant zachowania.
Nagrody za zaliczenie zadania:
- Nowy sojusznik: Sera
- Doświadczenie (niewiele)
- 80 punktów wpływów
- 1 punkt władzy