Dragon Age Inquisition: Dziwna szczelina w ruinach poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins)
Sposób odblokowania: Automatycznie po zbliżeniu się do szczeliny w Nieruchomych Ruin (Still Ruins).
Zleceniodawca: - (M22,2)
Quest ten możesz odblokować w trakcie zaliczania pobocznego zadania "Polowanie na tevinterski relikt" (A Tevinter Relic Hunt). Okazja pojawi się mianowicie po dotarciu do Nieruchomych Ruin (Still Ruins) znajdujących się w centralnej części Zachodniego Podejścia (The Western Approach). Przejdź do pierwszej dużej sali ruin (M22,2) i przyjrzyj się znajdującej się tu szczelinie, odnotowując, że cała ta lokacja jest zatrzymana w czasie.
Plan zakłada anulowanie działania czaru, którzy zatrzymał czas w ruinach i żeby go zrealizować musisz wyruszyć na północ. Doprowadź do pokonania Lucanusa i pozostałych kultystów, co zostało opisane w queście zadania "Polowanie na tevinterski relikt". Oprócz tego odszukaj wszystkich pięć kamiennych kluczy (Keystone) i użyj ich na zamkniętych drzwiach - to zostało opisane w queście "W sercu Nieruchomych Ruin". Wykonanie wszystkich tych czynności zagwarantuje ci dostęp do tajnej komnaty w ruinach (M22,2a). Zabierz z podestu legendarny kostur (Tempest), co doprowadzi do przywrócenia normalnego biegu czasu.
Możesz już wyruszyć na południe, czyli w stronę miejsca, w którym rozpoczęło się to zadanie. Jak się zapewne domyślasz przywrócenie prawidłowego biegu czasu "wskrzesiło" postacie, które do tej pory były nieruchome. Oznacza to niestety spore kłopoty i na pierwsze potwory wpadniesz już po wyjściu z zapieczętowanej komnaty. W trakcie walk staraj się nie zużywać zbyt dużo zapasów, bo bardziej przydadzą ci się one później.
Docelowo musisz powrócić do szczeliny znajdującej się w południowej części ruin (M22,2). Szczelina ta jest teraz aktywna. Przystąp do walk z pojawiającymi się wokół niej potworami i starannie dobieraj cele, tak by w pierwszej kolejności likwidować najsilniejsze potwory (m.in. demony rozpaczy). Musisz pokonać wszystkie demony i doprowadzić do zamknięcia szczeliny, dzięki czemu zadanie to zostanie zaliczone.
Nagrody za zaliczenie zadania:
- Doświadczenie (dużo)
- 400 punktów wpływów
- 2 punkty władzy
- Legendarny kostur (Tempest)