Dragon Age Inquisition: Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail) poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail)
Sposób odblokowania: Po zakończeniu zadania Echa przeszłości (What Yet Lingers) i Awarscy sojusznicy (Avvar Allies).
Zleceniodawca: Svara Złotowłosa (M31,10)
Porozmawiaj ze Svarą (M31,10) w obozie Awarów. Następnie dostań się do wskazanego punktu na mapie rozpoczynającego szlak i kolejno podążaj wzdłuż rzeki na północ pokonując kolejne punkty na szlaku.
Droga prowadzi do ruin na północy (M31,16), których pilnują Szczęki Hakkona. Dostań się do środka i wyeliminuj wszystkich przeciwników, następnie podejdź do małego obozu, by zaczekać na Kenrica. Po cutscenie idź do północnej części warowni.
Pośrodku znajduje się zagadka (M31,16a), by móc otworzyć drzwi po lewej i prawej stronie, za którymi kryją się cenne skarby. By rozwiązać zagadkę należy nacisnąć płyty tak, aby ostateczna kombinacja zaświeconych i zgaszonych "kostek" była taka, jak miniaturka przed drzwiami.
W tym celu należy nacisnąć przyciski jak powyżej:
- Przycisk środkowy i cztery w dowolnej kolejności na bokach (nie na rogach),
- Przyciski na bokach i na rogach.
Jeśli chcesz zresetować podświetlenie płyt użyj dźwigni obok. By kontynuować zadanie przejdź po schodach wyżej.
Dostrzeżesz magiczną zieloną barierę - zniszczysz ją używając zaświatła, które znajduje się na murze (od bariery skręć w lewo i przejdź po drewnianym rusztowaniu na mur) (M31,16b). Z zaświatłem w ręce usuń barierę i wejdź do środka. Tam znajdziesz kolejne zaświatło, przy jego użyciu zbadaj dwie runy w rogach pomieszczenia (M31,[16c,16d]).
Teraz wyjdź z komnaty i wejdź na mur, gdzie wcześniej brałeś zaświatło, obok znajdziesz dźwignię - użyj jej. Zobaczysz, że iglica została "naładowana", o czym świadczą zielone przeskoki magiczne.
Podejdź do niej (M31,16e) i użyj na niej dźwigni. Krótka animacja wskaże ci kierunek do kolejnej iglicy. Podążaj trasą wyznaczoną przez nie, aż dotrzesz do wielkiej bramy twierdzy na wschodnim krańcu mapy (M31,16f). Po aktywacji ostatniej iglicy bariera w bramie zostanie zniszczona. Wróć teraz do Svary Zlotowłosej (M31,10) i przypuść szturm na bramę w kolejnym zadaniu.
Brak nagród za zaliczenie zadania.