Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon Age Inquisition: Echa przeszłości (What Yet Lingers) poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024

Echa przeszłości (What Yet Lingers)

Sposób odblokowania: Porozmawiaj z profesorem Kenrickiem w obozie.

Zleceniodawca: Profesor Kenric (M31,2)

Profesor Kenric zleci ci jednocześnie dwa zadania - Dragon Age Inquisition: Echa przeszłości (What Yet Lingers) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Profesor Kenric zleci ci jednocześnie dwa zadania

To zadanie otrzymasz po pierwszej rozmowie z Kenrickiem lub z właścicielem łodzi na wybrzeżu - Arvidem. Musisz dostać się na wyspę, lecz nie jest to takie proste: w pierwszej kolejności znajdź wioskę Awarów (M31,2a) we wschodniej części mapy na wybrzeżu, tam w jaskini znajdziesz przywódczynię - Svarę Złotowłosą (M31,10). Musisz porozmawiać z nią, by uzyskać pozwolenie na wypożyczenie łodzi.

Arvid w swojej chatce na wybrzeżu - Dragon Age Inquisition: Echa przeszłości (What Yet Lingers) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Arvid w swojej chatce na wybrzeżu

Udaj się do chaty rybaka Arvida (M31,2c) i podejdź do pobliskiej łodzi - będziesz mieć możliwość interakcji z nią. Dostaniesz się teraz na małą wysepkę na południu. Idź przed siebie, a za chwilę dostrzeżesz jedyną na wyspie zniszczoną chatkę (M31,2d).

Szczelina na wyspie - Dragon Age Inquisition: Echa przeszłości (What Yet Lingers) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Szczelina na wyspie

Wewnątrz znajduje się zamknięta szczelina - po jej użyciu nastąpi dialog. Po zakończonej rozmowie przeszukaj pobliski szkielet, znajdziesz przy nim legendarną broń. Otrzymasz także nową umiejętność: Egida szczeliny (Aegis of the Rift), która pozwoli ci na wytworzenie magicznego pola odbijającego wrogie pociski dystansowe (strzały, pociski magii). Wróć teraz na łódź, a następnie przenieś się do pierwszego obozu i porozmawiaj z profesorem Kenrickiem (M31,2).

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Doświadczenie (dużo)