Dragon Age Inquisition: Echa przeszłości (What Yet Lingers) poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Echa przeszłości (What Yet Lingers)
Sposób odblokowania: Porozmawiaj z profesorem Kenrickiem w obozie.
Zleceniodawca: Profesor Kenric (M31,2)

To zadanie otrzymasz po pierwszej rozmowie z Kenrickiem lub z właścicielem łodzi na wybrzeżu - Arvidem. Musisz dostać się na wyspę, lecz nie jest to takie proste: w pierwszej kolejności znajdź wioskę Awarów (M31,2a) we wschodniej części mapy na wybrzeżu, tam w jaskini znajdziesz przywódczynię - Svarę Złotowłosą (M31,10). Musisz porozmawiać z nią, by uzyskać pozwolenie na wypożyczenie łodzi.

Udaj się do chaty rybaka Arvida (M31,2c) i podejdź do pobliskiej łodzi - będziesz mieć możliwość interakcji z nią. Dostaniesz się teraz na małą wysepkę na południu. Idź przed siebie, a za chwilę dostrzeżesz jedyną na wyspie zniszczoną chatkę (M31,2d).

Wewnątrz znajduje się zamknięta szczelina - po jej użyciu nastąpi dialog. Po zakończonej rozmowie przeszukaj pobliski szkielet, znajdziesz przy nim legendarną broń. Otrzymasz także nową umiejętność: Egida szczeliny (Aegis of the Rift), która pozwoli ci na wytworzenie magicznego pola odbijającego wrogie pociski dystansowe (strzały, pociski magii). Wróć teraz na łódź, a następnie przenieś się do pierwszego obozu i porozmawiaj z profesorem Kenrickiem (M31,2).
Nagrody za zaliczenie zadania:
- Doświadczenie (dużo)