Dragon Age Inquisition: Spokojne wody (Still Waters) poradnik Dragon Age: Inkwizycja
Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024
Spokojne wody (Still Waters)
Sposób odblokowania: Spotkanie się ze zwiadowczynią Harding.
Zleceniodawca: Zwiadowczyni Harding (M13,1)
Zadanie to jest odblokowywane tuż po dotarciu do Crestwood po raz pierwszy, a konkretnie po zakończonym spotkaniu ze zwiadowczynią Harding (M13,1). Od zwiadowczyni dowiesz się o problemach z nieumarłymi, z którymi mieszkańcy lokalnej wioski muszą sobie radzić od momentu pojawienia się na pobliskim jeziorze ogromnej szczeliny. Zostaniesz poproszony o pomoc w rozwiązaniu tego problemu i przywróceniu spokoju w Crestwood.
Wioska Crestwood znajduje się w niewielkiej odległości na wschód od miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację tej lokacji. Możesz do niej dotrzeć od kilku różnych stron, przy czym najlepiej jest zbliżyć się do głównego wejścia (M13,1b) i pomóc mieszkańcom w pozbyciu się niewielkiej grupki potworów.
Wejdź do wioski Crestwood i wyrusz na wzgórze znajdujące się w jej wschodniej części. To właśnie w tym miejscu zlokalizowany jest dom burmistrza Crestwood (Mayor) (M13,1c). Wejdź do posiadłości burmistrza i porozmawiaj z nim na temat planów zamknięcia szczeliny na jeziorze. Plan zakłada mianowicie dotarcie do tamy i wejście w interakcję z jej mechanizmami celem obniżenia poziomu wody w jeziorze. Problem polega na tym, że jedyne przejście do tamy znajduje się w okolicznej twierdzy, która okupowana jest przez bandytów.
Możesz już wyjść z wioski i rozpocząć przemarsz na południowy-wschód. Cel podróży to twierdza Caer Bronach zlokalizowana w centralnej części mapy. Musisz doprowadzić do odbicia tej twierdzy z rąk bandytów i szczegółowo omówione to zostało w opisie przejścia powiązanego z nią innego pobocznego zadania - "Zajęcie Caer Bronach" (Capturing Caer Bronach).
Po tym jak uda ci się pomyślnie przejąć twierdzę Caer Bronach (zaliczone zadanie "Zajęcie Caer Bronach) zbadaj jej główny poziom, czyli ten, na którym żołnierze Inkwizycji porozstawiali większość namiotów. Odszukaj tu drzwi prowadzące do tamy (Dam Access) (M13,1d) i skorzystaj z nich. Przystąp do liniowego przemarszu, docierając po kilku chwilach do tamy i następnie do drzwi prowadzących do lokalnej tawerny (The Rusted Horn) (M13,1e).
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie