Desperados 3: Zdobądź przebranie i znajdź McCoy'a, 8 Misja - solucja Desperados 3 poradnik, solucja
8 Misja - One Hell of a Night - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 możesz znaleźć drugą część opisu przejścia misji 8 - One Hell of a Night. Jest to najważniejsza i najbardziej rozbudowana część misji. Możesz zająć się m.in. przeprawą przez centrum miasteczka i opcjonalnym zdobyciem przebrania dla Kate. Główny cel misji to dotarcie do banku i uratowanie McCoy'a.
W naszej solucji do misji 8 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M8,7) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 7 na mapie misji 8.
- Przeprawa przez centralną część miasteczka
- Zdobycie przebrania dla Kate
- Odnalezienie i uratowanie McCoy'a - budynek banku
Przeprawa przez centralną część miasteczka
Skieruj się w stronę przejścia prowadzącego do jednej z głównych ulic miasta (M8,4). Zacznij od odciągnięcia przeciwnika po przeciwnej stronie drogi (np. śladami butów). Dopiero wtedy zajmij się eliminacją bandyty w ponczo.
Po okolicy podróżuje również dwuosobowy patrol. Ponownie najlepszą taktyką na odciągnięcie wrogów w ustronne miejsce są ślady na błocie. Możesz to połączyć z rzutem perfumami żeby oślepić chwilowo wrogów i ułatwić sobie ich eliminację.
Dość problematyczne jest główne skrzyżowanie w miasteczku (M8,5). W miejscu tym przebywa wielu przeciwników i ich pola widzenia zazębiają się. Musisz mieć też na uwadze przeciwnika stojącego dalej w pobliżu szubienicy (M8,7), bo spogląda on w stronę skrzyżowania i ma duże pole widzenia.
Dobry pomysł na rozpoczęcie zabezpieczania tej okolicy to użycie perfum na pokazanym na obrazku przeciwniku przy armacie. Umożliwi ci to pozbycie się dwóch bandytów rozstawionych blisko barykady (M8,6). Po kolei eliminuj wrogów i pomagaj sobie rzucaniem monetami oraz gwizdaniem. Warto zaznaczyć, że w końcowej fazie zabezpieczania skrzyżowania możesz wejść w interakcję z armatą i odpalić ją. Zabije to stojących obok 2 wrogów i będzie to potraktowane jako wypadek.
Zdobycie przebrania dla Kate
Pozyskanie przebrania dla Kate jest opcjonalne, ale nie powinieneś pomijać tego kroku, gdyż ułatwi ci ono eliminowanie przeciwników oraz przekradanie się pozostałymi bohaterami przez wrogie lokacje. Przebranie znajduje się w lokacji z szubienicą (M8,8). Możesz tam dotrzeć o strony skrzyżowania (M8,5), przy czym wymagane będzie radzenie sobie z napotykanymi przeciwnikami. Możesz odciągać ich śladami na błocie, oślepiać perfumami, a także odwracać ich uwagę monetami i gwizdaniem. W trakcie przesuwania się w stronę szubienicy szukaj też okazji do chowania się w krzakach i za jednym z wozów.
Po zbliżeniu się do szubienicy stojący przy niej wrogowie rozejdą się. Musisz się pilnować, bo znajduje się wśród nich Long Coat. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie śladów butów do odciągnięcia Long Coata do krzaków i rozprawienie się z nim grając Sanchezem.
Nie śpiesz się z dotarciem do szubienicy nawet po uporaniu się ze wspomnianym wcześniej przeciwnikiem Long Coat. Kontynuuj odciąganie i eliminowanie pojedynczych przeciwników. Pamiętaj też o tym żeby nie zostawiać śladów na błocie, jeśli nie jesteś gotowy do poradzenia sobie z przeciwnikami, którzy pójdą je zbadać. W razie potrzeby przechodź po trawie lub po deskach.
Na sam koniec zostaw sobie zabezpieczenie placu wokół szubienicy. Rekomendowana taktyka to oślepienie perfumami Kate cywila stojącego obok szubienicy i zaatakowanie w tym samym czasie okolicznych wartowników pozostałymi członkami drużyny (akcja zespołowa w oparciu o Showdown Mode). Załóż od razu przebranie żeby móc zacząć z niego korzystać.
Odnalezienie i uratowanie McCoy'a - budynek banku
Uratowaniem McCoya możesz zająć się po zdobyciu przebrania dla Kate lub z pominięciem tego kroku, przy czym zignorowanie opcji pozyskania przebrania może utrudnić ci pozbywanie się kolejnych przeciwników.
Doc McCoy leży nieprzytomny wewnątrz budynku banku (M8,13) - zaznaczyliśmy go na powyższym obrazku. W tym samym budynku oraz w jego najbliższej okolicy przebywa niestety wielu wrogów i znacząco utrudni to dotarcie do nieprzytomnego członka drużyny.
Główne wejście do banku jest pilnie strzeżone. Nawet jeśli zdołasz się do niego zakraść podróżując główną ulicą miasteczka, to spotkasz m.in. bandytę w ponczo, który nie reaguje na próby odciągnięcia go od okupowanego posterunku. Lepszy pomysł to dostanie się do tylnego wejścia do banku i wariant ten zakłada przejście przez obszar na tyłach budynku (M8,11).
Nie wybieraj głównego przejścia do tylnego obszaru, bo miejsce to obserwuje Long Coat. Masz dwa warianty zakradnięcia się do obszaru za bankiem. Pierwszy wariant to przejście po dachach budynków. Powróć w tym celu do obszaru z szubienicą i zainteresuj się wiszącą liną (M8,9). Pozbądź się w ataku zespołowym 2 stojących obok liny bandytów, a następnie wejdź w interakcję z liną Cooperem.
Drugi wariant to zainteresowanie się budynkiem w budowie, który sąsiaduje z boczną ścieżką (M8,12). Najlepiej wysłać w to miejsce Sancheza. Możesz atakować z zaskoczenia przeciwników pojawiających się w bocznej części obszaru na tyłach banku, jak również bliżej sprawdzić dużą ścianę. Jest on interaktywna i można ją przewrócić przygniatając stojące przed nią osoby.
Zajmij się oczyszczenianem obszaru za bankiem polegając na współpracy Coopera i Sancheza i używając ich umiejętności do dezorientowania wrogów. Long Coata zostaw sobie na koniec i zajmij się nim sterując Hectorem.
Wewnątrz budynku banku przebywa niestety Long Coat. Zaczekaj aż przeciwnik w zielonej koszuli wyruszy w przeciwną stronę, szybko zaatakuj Long Coata Sanchezem i schowaj jego ciało wewnątrz banku lub (lepszy pomysł) w obszarze za bankiem. Pozbywaj się po kolei "zwykłych" wrogów z banku (pomocne będzie np. rozstawianie grabi połączone z gwizdaniem), jak również zajdź od tyłu wroga w ponczo stojącego przy głównym wejściu.
Doc leży na ziemi w bocznym pomieszczeniu i niestety nie uda ci się go obudzić. Oznacza to, że będziesz musiał przenieść go do łodzi (M8,17). Najlepiej jest go tu chwilowo pozostawić i w pierwszej kolejności zająć się "oczyszczeniem" drogi prowadzącej do doków (M8,16).