Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Desperados 3 - Misja 15
Desperados 3 - Misja 15
DeVitt. Pojmanie go żywcem to główny cel misji. Domyślnie zajęty jest zabawianiem gości na przyjęciu. Po tym jak odciągniesz gości fajerwerkami i aktywacją urządzenia w ogrodzie wewnątrz posiadłości pozostaną wartownicy i służba. Po ogłuszeniu i związaniu DeVitta musisz z nim dotrzeć do wozu.
Miejsce rozpoczęcia misji - Cooper i Kate. Każda z tych postaci od samego początku misji i przebranie. Oznacza to, że Cooper i Kate mogą wejść na teren hacjendy oraz podróżować po jej ogólnodostępnych obszarach. Zakazane strefy symbolizowane są czerwonymi liniami i okręgami - trzeba w nich skradać się.
Miejsce rozpoczęcia misji - Hector i Isabelle. Nie mają oni prawa wstępu do posiadłości i muszą przez całą misję skradać się. Rozpoczniesz zmagania przy wodzie i musisz podróżować wzdłuż klifu w stronę ogrodów hacjendy. Isabelle musi też na początek opuścić drabinę dla Hectora.
Brama posiadłości. Zaczekaj aż Kate i Cooper zostaną wpuszczeni do środka. Nie musisz wykonywać żadnych unikalnych czynności.
Wieże ze strażnikami. Do każdej z tych lokacji możesz dostać się wspinając się po drabinie lub winoroślach, przy czym pamiętaj o skradaniu się. Pozbycie się strażników może ci ułatwić wykonywanie zakazanych czynności w sąsiednich lokacjach.
Labirynt - fajerwerki. Odpalenie fajerwerków to jeden ze sposobów na odciągnięcie gości z przyjęcia na wewnętrznym dziedzińcu. Możesz tego dokonać tylko gdy nikt nie patrzy w stronę skrzyni z fajewerkami i wymaga to pozbycia się lub odwrócenia uwagi większości postaci z okolicy. Long Coat nie zdemaskuje bohaterów dopóki nie wykonasz jakiejś zakazanej czynności.
Główne wejście do posiadłości. Możesz przenieść się na wewnętrzny dziedziniec, na którym przebywa DeVitt (czerwone 1).
Balkon. Przebywający tu przeciwnicy obserwują labirynt (niebieskie 5). Bardzo wskazane jest pozbycie się ich i odwrócenie ich uwagi po to żeby móc oczyścić labirynt. Na balkonik możesz dotrzeć wspinając się po winoroślach lub od strony dużego dachu hacjendy.
Przedni ogród - fajewerki. Odpalenie fajerwerków to jeden ze sposobów na odciągnięcie gości z przyjęcia na wewnętrznym dziedzińcu. Możesz tego dokonać tylko gdy nikt nie patrzy w stronę skrzyni z fajewerkami i wymaga to pozbycia się lub odwrócenia uwagi większości postaci z okolicy. Long Coat nie zdemaskuje bohaterów dopóki nie wykonasz jakiejś zakazanej czynności.
Dach hacjendy. Możesz wdrapać się na dach z wielu różnych stron korzystając z drabin i winorośli. Na najwyższej części dachu przebywa tylko kilku przeciwników. Większej liczby wartowników spodziewaj się na niższych fragmentach dachu.
Wewnętrzny dziedziniec. Przez całą misję przebywa tu DeVitt (czerwone 1), przy czym początkowo eliminację go utrudnia obecność gości posiadłości. Możesz swobodnie podróżować po dziedzińcu grając jako Kate i Cooper, ale nie próbuj flirtować z DeVittem, bo zdemaskuje Kate. Jest tu przejście do tylnych ogrodów, które również są ogólnodostępną lokacją. Goście opuszczą to miejsce po odpaleniu fajerwerków oraz włączeniu urządzenia w tylnym ogrodzie.
Ścieżka przy klifie. Isabelle i Hector muszą skorzystać z tej ścieżki w drodze do tylnych ogrodów posiadłości i wejścia do jaskiń. Polegaj na umiejętności Połączenie Isabelle i atakuj Long Coatów Hectorem.
Boczne przejście do tylnych ogrodów. Mogą z niego skorzystać Hector i Isabelle, ale najpierw powinieneś pozbyć się okolicznych wrogów. W eliminowaniu lub odwracaniu uwagi przeciwników mogą pomagać Kate i Cooper (po dotarciu z drugiej strony).
Wejścia do jaskiń. Są one bardzo ważne dla Hectora i Isabelle ponieważ pozwalają bohaterom na przechodzenie pod tylnym ogrodem hacjendy. Jednego z tych wejść pilnuje Long Coat (zabij go Hectorem), a w pobliżu drugiego przebywają zwykli strażnicy (zakradaj się do nich lub odciągaj ich gwizdaniem).
Alternatywne przejścia do tylnego ogrodu. Mogą się one przydać Isabelle oraz Hectorowi po skorzystaniu z przejścia przez jaskinie (niebieskie 13). Pamiętaj o skradaniu się żeby nie zostać zauważonym przez wartowników.
Posąg DeVitta. Możesz go popchnąć i jeśli przygniecie on co najmniej 2 przeciwników to zdobędziesz jedną z odznak.
Tylne ogrody - urządzenie. Kate i Cooper mogą swobodnie podróżować po tej lokacji, a Isabelle i Hector muszą się skradać. Hector musi pomóc w aktywowaniu urządzenia - trzeba uruchomić generator i innym bohaterem użyć przełącznika. Zanim wykonasz te czynności musisz pozbyć się wszystkich lub większości wrogów z okolicy. Najbardziej uważaj na Long Coats - po zaatakowaniu każdego z nich schowaj ciało w żywopłocie.
Drzwi. To jedna z dobrych ścieżek do dotarcia całą drużyną na górne balkony posiadłości po to żeby zacząć eliminować wrogów obserwujących wewnętrzny dziedziniec.
Winorośla. To jedna z dobrych ścieżek dla Isabelle do dotarcia na górne balkony posiadłości po to żeby zacząć eliminować wrogów obserwujących wewnętrzny dziedziniec. Uważaj na wrogów z lampami naftowymi - możesz odwracać ich uwagę sterując Kate.
Przeciwnicy na balkonach. W tych miejscach przebywają główne grupy przeciwników rozstawionych na górnych balkonach. Uważaj na Long Coats, sprawdzaj pola widzenia, polegaj na gwizdaniu i szukaj okazji do zeskakiwania na wrogów.
Przejścia do lokacji z wozem. Do wozu (niebieskie 21) musisz dotrzeć po ogłuszeniu DeVitta na dziedzińcu (czerwone 1). Możesz wybrać główne wejście do tej lokacji lub zejść po winoroślach grając jako Cooper / Isabelle.
Wóz. Jest on używany do zakończenia misji. Musisz ogłuszyć DeVitta na dziedzińcu (czerwone 1) i przenieść jego ciało do wozu. W okolicy przebywa wielu wrogów i kilku cywilów. Powoli odciągaj ich gwizdaniem i pomagaj sobie perfumami i połączeniem Isabelle. Na koniec zajmij się przeciwnikiem Long Coat.
Wieże ze strażnikami. Do każdej z tych lokacji możesz dostać się wspinając się po drabinie lub winoroślach, przy czym pamiętaj o skradaniu się. Pozbycie się strażników może ci ułatwić wykonywanie zakazanych czynności w sąsiednich lokacjach.
Wejścia do jaskiń. Są one bardzo ważne dla Hectora i Isabelle ponieważ pozwalają bohaterom na przechodzenie pod tylnym ogrodem hacjendy. Jednego z tych wejść pilnuje Long Coat (zabij go Hectorem), a w pobliżu drugiego przebywają zwykli strażnicy (zakradaj się do nich lub odciągaj ich gwizdaniem).
Alternatywne przejścia do tylnego ogrodu. Mogą się one przydać Isabelle oraz Hectorowi po skorzystaniu z przejścia przez jaskinie (niebieskie 13). Pamiętaj o skradaniu się żeby nie zostać zauważonym przez wartowników.
Przeciwnicy na balkonach. W tych miejscach przebywają główne grupy przeciwników rozstawionych na górnych balkonach. Uważaj na Long Coats, sprawdzaj pola widzenia, polegaj na gwizdaniu i szukaj okazji do zeskakiwania na wrogów.
Przeciwnicy na balkonach. W tych miejscach przebywają główne grupy przeciwników rozstawionych na górnych balkonach. Uważaj na Long Coats, sprawdzaj pola widzenia, polegaj na gwizdaniu i szukaj okazji do zeskakiwania na wrogów.
Przejścia do lokacji z wozem. Do wozu (niebieskie 21) musisz dotrzeć po ogłuszeniu DeVitta na dziedzińcu (czerwone 1). Możesz wybrać główne wejście do tej lokacji lub zejść po winoroślach grając jako Cooper / Isabelle.
Powiększ mapę

Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania Desperados 3 poradnik, solucja

15 Misja - A Captain of Industry - mapa i odznaki/wyzwania

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020

Legenda Desperados 3 - Misja 15

Główny cel misji - DeVitt

Ważne lokacje na mapie

Na tej stronie atlasu świata do gry Desperados 3 zamieściliśmy szczegółową mapę misji 15 - A Captain of Industry. Mapa pokazuje wszystkie ważne lokacje na terenie posiadłości Devitta, co powinno ułatwić zinfiltrowanie hacjendy oraz podróżowanie po niej. W dalszej części strony znajdziesz też opis wszystkich wyzwań misji 15 dotyczących m.in. zepchnięcia posągu na przeciwników i ukończenia misji bez korzystania z umiejętności Kate i Coopera.

Pełny opis przejścia misji 15 znajduje się na kolejnych stronach tego rozdziału. W naszej solucji znajdują się też odwołania do mapy. Przykładowo oznaczenie (M15,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 15.

Oznaczenia na mapie misji 15

  1. Czerwony punkt na mapie to Devitt, czyli główny cel misji. Musisz doprowadzić do pojmania go żywcem i porwania go z hacjendy.
  2. Czerwone kropki symbolizują przeciwników przebywających na terenie posiadłości. Należy zaznaczyć, że Kate i Cooper mogą swobodnie poruszać się po ogólnodostępnych częścich hacjendy. Białe kropki symbolizują gości na pzyjęciu oraz służbę, jak również zwierzęta. Cywile mogą wszczynać alarm, ale dotyczy to tylko tych, wokół których pojawia się obwódka po podświetleniu obiektów i postaci na mapie.
  3. Niebieskimi punktami oznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje nadające się do odwiedzenia. Opisy tych punktów znajdują się bezpośrednio pod mapą.

Ogólne informacje na temat misji 15

Misja 15 (A Captain of Industry) rozgrywa się na jednych z większych map w grze - Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Misja 15 (A Captain of Industry) rozgrywa się na jednych z większych map w grze. Miejscem akcji jest ogromna hacjenda należąca do Devitta i w momencie rozpoczynania misji w posiadłości odbywa sie przyjęcie. Oznacza to, że na terenie posiadłości oprócz ochroniarzy Devitta przebywa także mnóstwo postaci niezależnych i ich obecność może znacząco utrudnić prowadzenie działań. W misji tej obowiązuje zakaz zabijania niewinnych osób i dotyczy to zarówno gości przyjęcia, jak i służących. Nie trzeba oczywiście całkowicie ich unikać. Możliwe jest ogłuszanie cywilów, przy czym pamiętaj o tym żeby ciało związanego cywila nie zrzucić przez przypadek w przepaść czy nie wrzucić go do wody.

Devitt również nie może zginąć w tej misji, a to dlatego, że bohaterowie mają w planach porwanie antagonisty. Mężczyznę trzeba będzie docelowo ogłuszyć, związać i dostarczyć bezpiecznie do wozu wykorzystywanego do ucieknięcia z posiadłości. Devitt domyślnie przebywa w publicznym miejscu - na wewnętrznym dziedzińcu gdzie odbywa się główna część przyjęcia. Gra pozwoli na szczęście na odwrócenie uwagi gości m.in. dzięki odpaleniu fajerwerków. Będzie to mogło doprowadzić do sytuacji, w której na dziedzińcu pozostaną tylko ochroniarze i służący Devitta. Łatwiej będzie dzięki temu go ogłuszyć i porwać.

W misji tej bohaterowie podzieleni są na dwie grupy. Kate i Cooper działają w przebraniach i mogą dzięki temu swobodnie podróżować po wszystkich ogólnodostępnych częściach posiadłości, m.in. po dziedzińcu, ogrodach czy labiryncie. Isabelle i Hector muszą działać z ukrycia. Druga para rozpocznie etap przy wodzie. Sanchez i Isabelle będą musieli zakraść się na teren posiadłości po to żeby móc zacząć pomagać Cooperowi i Kate w rozprawianiu się z kolejnymi przeciwnikami.

Grywalni bohaterowie:

  1. Cooper - Rozpoczyna on w przebraniu przy głównej ścieżce do posiadłości (M15,1). Cooper może podróżować po publicznych obszarach hacjendy.
  2. Kate - Rozpoczyna ona w przebraniu przy głównej ścieżce do posiadłości (M15,1). Kate może podróżować po publicznych obszarach hacjendy. Nie próbuj flirtować z Devittem, bo Kate zostanie zdemaskowana.
  3. Sanchez - Rozpoczyna on przy ścianie klifu biegnącego wzdłuż posiadłości (M15,2). Musisz przekraść się do tylnych ogrodów hacjendy.
  4. Isabelle - Rozpoczyna ona przy ścianie klifu biegnącego wzdłuż posiadłości (M15,2). Musisz przekraść się do tylnych ogrodów hacjendy.

Odznaki / wyzwania w misji 15

W misji 15 do zdobycia jest w sumie 8 odznak (Badges). Wszystkie je opisaliśmy poniżej. Wyzwania są początkowo ukryte, aczkolwiek możesz mimo wszystko je zaliczać już podczas przechodzenia misji po raz pierwszy.

Nie dotykaj krzaków ani stogów siana - Don't touch any bushes or haystacks

Wyzwaniem tym najlepiej zająć się podczas powtarzania misji na niskim poziomie trudności, dzięki czemu będziesz nie tylko grał na niższych ustawieniach, ale również mógł na bieżąco śledzić swoje postępy w spełnianiu wymagań odznaki - Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Wyzwaniem tym najlepiej zająć się podczas powtarzania misji na niskim poziomie trudności, dzięki czemu będziesz nie tylko grał na niższych ustawieniach, ale również mógł na bieżąco śledzić swoje postępy w spełnianiu wymagań odznaki.

Jak najczęściej załączaj podświetlenie obiektów z okolicy, bo wiele krzaków znajduje się w ciemniejszych obszarach. Odznaka ta wymusza też oczywiście unikanie chowania ciał w krzakach. Szukaj okazji do chowania ich wewnątrz budynków, jak również wrzucania zwłok do wody.

Nie korzystaj z obu sposobów odwrócenia uwagi - Don't use both distractions

To trudne wyzwanie, którym zainteresuj się podczas powtarzania misji na niskim poziomie trudności - Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

To trudne wyzwanie, którym zainteresuj się podczas powtarzania misji na niskim poziomie trudności. Odznaka ta dotyczy gości obecnych na przyjęciu na wewnętrznym dziedzińcu hacjendy (M15,10). Ich obecność utrudnia zaatakowanie Devitta.

Są dwa sposoby na odwrócenie uwagi gości i na nakłonienie części z nich do opuszczenia dziedzińca - odpalenie fajerwerków w labiryncie (M15,6) lub w przedniej części ogrodu (M15,8), oraz załączenie urządzenia (wielkiej żarówki) w tylnych ogrodach (M15,16). Na potrzeby odblokowania wyzwania gra pozwala wybrać tylko jeden ze sposobów, tzn. część gości pozostanie na wewnętrznym dziedzińcu. Będziesz musiał ich po kolei odciągać lub starać się unikać wykonywania zakazanych czynności w ich polach widzenia.

Nie używaj żadnych umiejętności Kate ani Coopera - Don't use any of Kate's or Cooper's skills

To kolejne bardzo wymagające wyzwanie, tak więc nie zajmuj się nim dopóki nie zaczniesz powtarzać misji na niskim poziomie trudności.

Na potrzeby zdobycia tego wyzwania nie możesz korzystać z monety, noża do rzucania, perfum, rewolweru Kate ani flirtowania. Utrudni ci to znacząco pozbywanie się oraz odciąganie niektórych przeciwników. Radzimy w zdecydowanie większym stopniu polegać na Isabelle oraz Hectorze po tym jak doprowadzisz obie te postacie do tylnych ogrodów. Sanchez i Isabelle nie posiadają żadnych ograniczeń co do ich umiejętności.

Nie daj się nikomu zauważyć - Don't be seen by anyone

Także i to wyzwanie proponujemy zostawić sobie na powtórne przejście misji na niskim poziomie trudności, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać czy nadal możesz je zdobyć.

Odznaka ta nie nakazuje skradania się nawet w publicznych miejscach podczas sterowania Kate i Cooperem. Nie możesz po prostu doprowadzić do sytuacji, w której ktoś zdemaskuje bohaterów lub przejdzie w zaalarmowany stan. Dotyczy to też sytuacji, w których ktoś został zaalarmowany nawet na ułamek sekundy. Staraj się unikać ryzykownych ataków, np. zakładających zabijanie przeciwników ogłuszonych perfumami czy postaci rozmawiających ze sobą w oparciu o tryb Showdown Mode.

Użyj kontroli umysłu na postaci Devitta - Use mind control on Devitt

Zdobyciem tego wyzwania zajmij się dopiero pod koniec misji, po tym jak uda ci się przepędzić gości przyjęcia z wewnętrznego dziedzińca hacjendy (M15,10) oraz po tym jak wyeliminujesz wszystkich przeciwników obserwujących Devitta z okolicznych balkoników - Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Zdobyciem tego wyzwania zajmij się dopiero pod koniec misji, po tym jak uda ci się "przepędzić" gości przyjęcia z wewnętrznego dziedzińca hacjendy (M15,10) oraz po tym jak wyeliminujesz wszystkich przeciwników obserwujących Devitta z okolicznych balkoników. Nie wykorzystaj wszystkich użyć kontroli umysłu we wcześniejszych fazach misji, bo Isabelle nie może odnowić liczby aktywacji tej umiejętności.

Docelowo powinieneś doprowadzić do sytuacji z obrazka, tzn. żeby na dziedzińcu przebywali wyłącznie Devitt oraz 3 jego podwładnych. Możesz zakraść się Isabelle na dziedziniec i ustawić się w miejscu, w którym nie będzie ona w polu widzenia żadnego z przeciwników. Dopiero wtedy skorzystaj z umiejętności kontroli umysłu.

Zabij 2 strażników z użyciem posągu - Kill 2 guards with a statue

Duży posąg Devitta możesz znaleźć w tylnych ogrodach posiadłości (M15,15) - Desperados 3: 15 Misja - mapa i odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Duży posąg Devitta możesz znaleźć w tylnych ogrodach posiadłości (M15,15). Po ustawieniu się za posągiem pojawi się czerwony prostokąt symbolizujący obszar, na który spadnie.

Przy posągu powinni się co jakiś czas zatrzymywać przeciwnik w ponczo oraz Long Coat i jest doskonała okazja do zmiażdżenia ich. Jeśli przegapiłeś okazję i np. pozbyłeś się już ich w inny sposób to możesz ogłuszyć 2 dowolnych innych wrogów, a następnie zwiazać ich i przynieść ich w to miejsce. Po położeniu ciał w czerwonym prostokącie zepchnij posąg na wrogów żeby ich zmiażdżyć.

Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 22 minuty - Speedrun: Complete the mission in under 22:00 minutes

Koniecznie graj na niskim poziomie trudności, dzięki czemu na mapie spotkasz mniej problematycznych przeciwników, a reakcje wrogów będą nieco wolniejsze.

Pomimo ścigania się z czasem postaraj się odwróć uwagę gości posiadłości zarówno przy użyciu fajerwerków, jak i urządzenia z tylnych ogrodów, przy czym oczywiście "oczyść" tylko jedną z 2 możliwych lokacji z fajerwerkami. W dalszej części etapu rozważ bardziej ryzykowny wariant zakładający użycie kontroli umysłu po to żeby odciągnąć Devitta w jakieś odrobinę bardziej ustronne miejsce.

Ukończ misję na wysokim poziomie trudności - Complete the mission on Hard difficulty

To najlepszy wybór do ukończenia misji po raz pierwszy, choć grając na wysokim poziomie trudności będziesz musiał radzić sobie z "niewygodnie" rozstawionymi przeciwnikami. Staraj się działać bardzo metodycznie szczególnie podczas pozbywania się postaci z wewnętrznego dziedzińca oraz otaczających go balkoników. Istnieje duże ryzyko, że wytypowana do eliminacji osoba może być obserwowana przez nawet kilka różnych postaci - sprawdzaj to zanim przystąpisz do działania. Na szczęście w przypadku tego wyzwania nie musisz się śpieszyć i możesz do woli zapisywać swoje postępy.