Desperados 3: Wejdź do pociągu - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja
14 Misja - The Wages of Pain - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz finałową trzecią część opisu przejścia misji 14 - The Wages of Pain. Z naszej solucji dowiesz się jak unikać lub eliminować nowych wrogów z mapy, a także jak przetransportować nieprzytomną Isabelle i jak dotrzeć bezpiecznie całą drużyną do wagonu zatrzymanego pociągu.
W naszej solucji do misji 14 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M14,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 14.
Finałowa część misji rozpocznie się niezależnie od tego w jaki sposób doprowadzisz do zatrzymania pociągu, czy to poprzez przepchnięcie dużego wozu (M14,4) czy wystraszenie bydła w gospodarstwie (M14,5). Na potrzeby ukończenia misji wszystkich 4 bohaterów musi wejść do oznaczonego wagonu (M4,16) (od lewej strony). W realizacji tego zadania będą oczywiście przeszkadzać nowi wrogowie, którzy wyjdą z zatrzymanego pociągu.
W ostatniej części misji Cooper stanie się nową grywalną postacią. Rozpocznie on w obozowisku (M14,15). Cooper domyślnie przenosi nieprzytomną Isabelle, której nie będzie można wybudzić w tej misji. Możesz położyć ją na ziemi i zacząć wykonywać czynności Cooperem lub kontynuować grę tylko Kate i Sanchezem i przy okazji zdobyć odznakę za zaliczenie misji bez upuszczania Isabelle.
Wrogów rozstawionych w najbliższym otoczeniu blokady na torach (M14,6) najlepiej zignorować i po prostu ominąć, gdyż nic nie zyskasz na rozprawieniu się z nimi. Nie pomijaj natomiast budynku stacji kolejowej (M14,10). Dobrze byłoby ponownie zabezpieczyć jego dach, ale z atakiem na wroga w ponczo zaczekaj aż przeciwnik stojący na dachu wagonu będzie zwrócony w inną stronę.
Dotrzyj bohaterami do tylnej części składu i zajmij się tam eliminowaniem kolejnych przeciwników. Możesz pomagać sobie flirtowaniem, gwizdaniem oraz pozostawianiem śladów na piasku (M14,7).
Szczególnie problematyczni mogą być bandyci stojący na dachach kolejnych wagonów. Uwagę co najmniej jednego z nich można odwrócić wspinająć się na dach Kate i używając opcji flirtowania. Jeśli nie ma takiej możliwości, to pomagaj sobie np. perfumami oraz eliminuj innych bandytów gdy przechodzą pomiędzy wagonami.
Najtrudniej będzie ci bezpiecznie zbliżyć się do wagonu powiązanego z opuszczeniem misji (M14,16), bo po okolicy tej podróżuje Long Coat i nawet Kate w przebraniu musi go unikać. Najprościej jest odciągnąć bandytę stojącego na dachu najbliższego wagonu - skorzystaj z gwizdania.
W przypadku pozostałych wrogów wyczekuj zawsze aż Long Coat wyruszy w przeciwną stronę i podchodź do nich Kate żeby zacząć flirtować i nakłaniać ich do obracania się. Pozwoli ci to pozbywać sie przeciwników, których wcześniej obserwowali. Pamiętaj zawsze o oddaleniu się Kate zanim powróci Long Coat.
Nie musisz dokładnie oczyszczać całej okolicy z przeciwników. Pozbądź się tylko tych bandytów, którzy utrudnialiby bezpieczne przeniesienie w to miejsce Isabelle, którą trzeba wrzucić do wagonu.
Dotrzyj w to samo miejsce wszystkimi pozostałymi bohaterami. Wejście wszystkimi do wagonu zakończy misję.