Desperados 3: Uratuj McCoy'a, 2 Misja - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja
2 Misja - Running Late on Payday - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz pierwszą część opisu przejścia misji 2 - Running Late on Payday. W początkowej części tego etapu Cooper musi podróżować w pojedynkę wzdłuż napadniętego i zatrzymanego pociągu. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym bandyci celują w McCoy'a i pozbyć się ich po to żeby doktor mógł dołączyć do drużyny.
W naszym opisie przejścia misji 2 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M2,5) informuje, że powinieneś zerknąć na niebieski punkt o numerze 5 na mapie dotyczącej misji 2, a oznaczenie (M2,3) o tym, że powinieneś odszukać zielony punkt o numerze 3 na mapie dotyczącej misji 2.
Nasz opis przejścia dotyczy gry na wysokim poziomie trudności. Jeśli wybierzesz jeden z niższych poziomów to niektóre czynności łatwiej będzie ci wykonać. Odradzamy przechodzenie gry od razu na najwyższym poziomie trudności Desperado. Zostaw go sobie na później.
Misję rozpoczynasz na wschodnim krańcu mapy (M2,1) tuż po wyjściu z ostatniego wagonu. Cooper automatycznie rozprawi się z pierwszym bandytą, ale jego kolegę musisz już sam wyeliminować. Po raz pierwszy staniesz tu przed wyborem - zabijać czy ogłuszać przeciwników?
- Jeśli nie masz nic przeciwko mordowaniu bandytów, to na pierwszym napotkanym przeciwników użyj noża (w wersji na PC wciśnij A). Gra nie przyznaje żadnych kar za zabijanie przeciwników.
- Jeśli chesz ogłuszyć przeciwnika, to musisz skorzystać z opcji walki wręcz (w wersji na PC wciśnij Y). Nie zapomnij o związaniu ogłuszonego przeciwnika zanim wybudzi się (tzn. zanim znikną wszystkie gwiazdki nad jego głową).
Kolejnych wrogów spotkasz na zachód od miejsca startu (M2,2), przy czym niebezpieczny jest wyłącznie bandyta stojący obok wagonów. Gra zasugeruje skorzystanie z nowej umiejętności - rzutu nożem (w wersji na PC wciśnij S). Pamiętaj w tym przypadku o tym, że musisz zawsze odzyskać nóż, a więc trzeba dotrzeć do zwłok zamordowanego przeciwnika.
Jesli nie chcesz zabijać bandyty to zacznij skradać się i rozważ odwrócenie jego uwagi dzięki rzuceniu monetą. Dwóch zbirów stojących przy krawędzi klifu możesz łatwo ominąć. Niezależnie jak się zachowałeś dotrzyj do drabiny. Wdrap się na dach wagonu i wyrusz dalej na zachód.
Docelowo dotrzesz do dwóch cywili ostrzeliwanych przez bandytę (M2,3). To pierwsza spośród pięciu grup niewinnych osób, którym możesz pomóc na potrzeby zaliczenia jednego z wyzwań tej misji. Gra odblokuje dwa rewolwery Coopera. Domyślny schemat działania to użycie pierwszego rewolwera (w wersji na PC wciśnij F) na przeciwniku, który oddaje strzały i drugiego rewolwera (w wersji na PC wciśnij G) na jego koledze, którzy przybiegnie tu po zauważeniu śmierci kolegi. Nie próbuj oddawać 2 strzałów z tej samej broni, bo nie zdążysz z jej przeładowaniem.
Jeżeli dążysz do zdobycia wyzwania za ukończenie misji bez korzystania z broni palnej, to pomóż sobie nożem do rzucania, monetą i okolicznymi krzakami. Wdrap się po wszystkim na duże beczki na jednym z wagonów i wyrusz na północny-zachód.
W kolejnym obszarze zauważysz dwóch bandytów celujących w McCoy'a (M2,4). Gra zasugeruje w tym miejscu skorzystanie z trybu Showdown Mode. Możesz wykorzystać fakt, że posiadasz dwa rewolwery i zaplanować wycelowanie z każdej broni w osobnego przeciwnika - pokazuje to dołączony obrazek. Jeżeli dążysz do unikania używania broni palnej, to zabij pierwszeo bandytę nożem i następnie szybko znokautuj drugiego.
Doc McCoy dołączy do drużyny jako grywalny bohater. Warto zaznaczyć, że podobnie jak Cooper nie dysponuje on od razu wszystkimi umiejętnościami.