Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja

13 Misja - A Cart Full of Gunpowder - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020

Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz pierwszą część opisu przejścia misji 13 - A Cart Full of Gunpowder. Poniższa solucja informuje gdzie znajduje się sprzęt utracony przez bohaterów, a także jak doprowadzić do odzyskania elementów wyposażenia i odblokowania umiejętności Hectora, McCoy'a i Isabelle.

W naszej solucji do misji 13 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M13,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 13.

Od samego początku misji możesz sterować Sanchezem, McCoyem i Isabelle - Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Od samego początku misji możesz sterować Sanchezem, McCoy'em i Isabelle. Bohaterowie przebywają na terenie małego obozu (M13,1), w którym są więzieni i przymuszani do pracy. Nie musisz się na szczęście śpieszyć, bo już po rozpoczęciu misji nikt im nie przydzieli nowych obowiązków.

Bohaterowie nie posiadają żadnych broni i gadżetów, ale zachowane zostały 2 umiejętności pomocne w eliminowaniu wrogów - gwizdanie Hectora i wysyłanie kota Isabelle. Warto skorzystać od razu z tej opcji. Użyj kota na przeciwniku spoglądającym w stronę wieży i wyślij do niej Sancheza żeby ogłuszyć pierwszego snajpera. Bohaterowie pomimo braku sprzętu mogą związywać ogłuszonych przeciwników.

Twój nadrzędny cel to dotarcie do górnego obozu (M13,2) z zamiarem odzyskania straconych elementów wyposażenia - Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Twój nadrzędny cel to dotarcie do górnego obozu (M13,2) z zamiarem odzyskania straconych elementów wyposażenia. Nie jest to łatwe ponieważ obóz jest zakazaną strefą i widoczna na ziemi czerwona linia symbolizuje zakaz wstępu.

Pilnowane przejście możesz przede wszystkim ominąć grając jako Isabelle. Nakaż jej wspinanie się po winoroślach i podróżowanie ścieżką narysowaną na obrazku. Po dotarciu do górnego obozu ogłusz, zwiąż i schowaj ciała kilku pierwszych przeciwników.

Po tym jak Isabelle wstępnie oczyści górny obóz zacznij sterować Hectorem - Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Po tym jak Isabelle wstępnie "oczyści" górny obóz zacznij sterować Hectorem. Ustaw się przy czerwonej linii i załącz podgląd pola widzenia przeciwnika Long Coat. Zacznij biec w jego stronę gdy będzie spoglądał w lewo. Szybko zaatakuj go Hectorem, ogłusz i schowaj jego ciało.

Na sam koniec zainteresuj się uszkodzonym budynkiem gdzie składowany jest sprzęt odebrany bohaterom - Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Na sam koniec zainteresuj się uszkodzonym budynkiem gdzie składowany jest sprzęt odebrany bohaterom. Stoi tu dwóch wartowników - zaplanuj wspólny atak Isabelle i Hectora.

Możesz już odzyskać wyposażenie podnosząc je oddzielnie sterując każdym z bohaterów. Uzyskasz dostęp do:

  1. Broni palnej dla każdej z 3 postaci - Domyślnie nie będziesz posiadał amunicji, ale na mapie znajdziesz mnóstwo skrzynek, dzięki którym uzupełnisz zapasy.
  2. Fiolek z bagiennym gazem i torby lekarskiej McCoy'a.
  3. Wnyków i manierki Sancheza.
  4. Połączenia i kontroli umysłu Isabelle.
Zanim zajmiesz się kolejnymi celami misji musisz opuścić startowy obszar - Desperados 3: Odzyskaj swój sprzęt - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Zanim zajmiesz się kolejnymi celami misji musisz opuścić startowy obszar. Przekradnij się bohaterami do miejsca, w którym rozpoczynałeś etap. Doc jako jedyny może otworzyć bramę (M13,3). Zanim zdecydujesz się na taki krok musisz mieć pewność, że nikt nie spogląda w jej stronę. W razie potrzeby użyj umiejętności bohaterów do cichego wyeliminowania okolicznych wartowników (sprawdzi się kombinacja gwizdanie + wnyki) lub przynajmniej do odwrócenia ich uwagi.