Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania Desperados 3 poradnik, solucja 10 Misja - Back Alley Jazz - mapa, odznaki, wyzwania Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020 3636 Następna Misja 10 - Back Alley Jazz Zdobądź przebranie, podsłuchaj rozmowy Poprzednia Misja 9 - Louisiana Voodoo Ucieknij z mapy Legenda Desperados 3 - Misja 10 Miejsca pobytu podejrzanych (głównych celów misji) Ważne lokacje na mapie Na tej stronie atlasu świata do gry Desperados 3 możesz znaleźć wysokiej jakości mapę misji 10 - Back Alley Jazz. Prezentuje ona miasto Nowy Orlean, w którym rozgrywa się akcja misji. Bohaterowie muszą odnaleźć ważnego NPC-a, a następnie dostać się do lokacji, w której ma być przetrzymywany znajomy Isabelle - Wayne. W naszym opisie przejścia uwzględniliśmy wszystkie wyzwania (odznaki) misji 10 dotyczące m.in. ukończenia misji nikogo nie zabijając. Pełny opis przejścia misji 10 znajduje się na kolejnych stronach tego rozdziału. W naszej solucji znajdują się też odwołania do mapy. Przykładowo oznaczenie (M10,1) informuje, że powinieneś zerknąć na czerwony punkt o numerze 1 na mapie dotyczącej misji 10, a oznaczenie (M10,5) o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 10. Oznaczenia na mapie misji 10Ogólne informacje na temat misji 10Odznaki / wyzwania w misji 10 Oznaczenia na mapie misji 10Czerwonymi punktami oznaczyliśmy miejsca, w których odnajduje się podejrzanych (Suspects). Każdego z nich możesz wyeliminować lub okraść.Czerwone kropki symbolizują przeciwników przebywających w Nowym Orleanie, zaś białe kropki symbolizują cywilów, których jest mnóstwo w mieście. Mogą oni wszcząć alarm jeśli np. zauważą jakiś atak.Niebieskimi punktami oznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje nadające się do odwiedzenia. Opisy tych punktów znajdują się bezpośrednio pod mapą. Ogólne informacje na temat misji 10 Misja 10 (Back Alley Jazz) jest pierwszą spośród rozgrywających się na ulicach Nowego Orleanu. W początkowej części mapy bohaterowie podróżują po wielu ogólnodostępnych lokacjach oraz spotykają mnóstwo postronnych postaci. Obecność dużej liczby cywilów utrudnia niestety eliminowanie wrogów oraz zakradanie się do zakazanych obszarów oznaczonych czerwonymi liniami. Istnieje duże ryzyko, że atak na jakiegos przeciwnika może zostać odnotowany przez inne osoby. Sporym ułatwieniem jest natomiast to, że Kate może w tej misji pozyskać przebranie kurtyzany i używać go do wkraczania do niedostępnych lokacji. Pierwsza część misji cechuje się pewną nieliniowością i skupia się wokół trzech podejrzanych. Możesz dotrzeć do wszystkich trzech postaci lub podjąć działania mające na celu ustalenie który z podejrzanych dysponuje poszukiwanym właściwym listem pozwalającym awansować do drugiej fazy etapu. W drugiej części misji bohaterowie muszą przejść przez wiele bocznych alejek w drodze do strefy magazynowej. Kate w dalszym ciągu może polegać na przebraniu, choć oprócz wrogów Long Coats musi też uważać na psy obronne. Ogólna trasa przemarszu alejkami jest odgórnie narzucona, ale po drodze można wybierać różne ścieżki oraz wdrapywać się na dachy niektórych budynków, które są idealną propozycją dla McCoy'a i jego snajperki. Grywalni bohaterowie: Kate - Jest ona dostępna przez całą misję. Możesz korzystać z jej wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku. Pojawia się też okazja zdobycia opcjonalnego przebrania dla Kate.McCoy - Jest on dostępny przez całą misję i od razu możesz korzystać ze wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku.Isabelle - Jest ona dostępna przez całą misję. Możesz korzystać z jej wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku. Odznaki / wyzwania w misji 10W misji 10 do zdobycia jest w sumie 8 odznak (Badges). Wszystkie je opisaliśmy poniżej. Wyzwania są początkowo ukryte, aczkolwiek możesz się mimo wszystko nimi zajmować już podczas przechodzenia misji po raz pierwszy. Nie zabijaj żadnych podejrzanych - Don't kill any suspectsZabij wszystkich podejrzanych - Kill all suspectsNie skacz oraz nie używaj drabin, lin i winorośli - Don't jump, and don't use any ladders, ropes or iviesZabij 3 strażników z pomocą psów - Kill 3 guards using dogsNie zabijaj nikogo - Don't kill anyoneZdobądź informacje o pseudonimach i miejscach pobytu wszystkich podejrzanych - Gather the codenames and locations for all suspectsSpeedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 15 minut - Speedrun: Complete the mission in under 15:00 minutesUkończ misję na wysokim poziomie trudności - Complete the mission on Hard difficulty Nie zabijaj żadnych podejrzanych - Don't kill any suspects To oraz kolejne wyzwanie wzajemnie wykluczają się. Podejrzani (M10,1)(M10,2)(M10,3) to trzy osoby na mapie, które są w posiadaniu listów. Jeśli poprawnie przeprowadzisz śledztwo, to wystarczy odebrać list tylko jednemu właściwemu podejrzanemu. W celu zdobycia odznaki musisz jednak dotrzeć do wszystkich trzech postaci. Gra nie pozwala na zabicie żadnego z podejrzanych i oznacza to, że musisz ich okradać sterując Kate w przebraniu kurtyzany - po ustawieniu się za podejrzanym należy przytrzymać przycisk interakcji. Nie możesz od razu aktywować kradzieży kieszonkowej, bo zostaniesz zauważony. Skorzystaj z naszej solucji żeby dowiedzieć się jak oczyścić okolicę i zakraść się do każdego z podejrzanych. Zabij wszystkich podejrzanych - Kill all suspectsKażdego z podejrzanych (M10,1)(M10,2)(M10,3) możesz wyeliminować w dowolny sposób. W dalszym ciągu polecamy jednak skradanie się i poleganie na przebraniu Kate po to żeby móc bezpiecznie docierać do wskazanych NPC-ów i odbierać im listy. Jeśli zdobyłeś już list pozwalający awansować w misji, to pozostałych podejrzanych możesz postanowić zastrzelić z dużej odległości McCoy'em. Ewentualnie wszczęcie alarmu w pierwszej części mapy nie przeszkodzi ci w przeprawie przez drugą część Nowego Orleanu. Nie skacz oraz nie używaj drabin, lin i winorośli - Don't jump, and don't use any ladders, ropes or ivies To trudne wyzwanie, które najlepiej pozostawić sobie na potrzeby powtarzania misji na niskim poziomie trudności. Zakazy wykonywania skoków oraz korzystania z drabin, lin oraz winorośli znacznie utrudnią ci poprawne rozgrywanie misji. Pamiętaj o tym, że nadal możesz docierać na niektóre dachy korzystając z wejść do budynków. Nie możesz jednak zeskakiwać z dachów i musisz powracać na dół tą samą drogą. Oto kilka ważnych informacji o tej odznace: Możesz bezproblemowo zdobyć przebranie dla Kate (M10,5), bo na dach domu uciech dociera się korzystając z drzwi.Postaraj się podsłuchać wszystkich 6 rozmów (M10,3)(M10,4) żeby bezbłędnie wytypować podejrzanego z listem. Będziesz musiał dotrzeć tylko do jednego podejrzanego zamiast wszystkich trzech.Podczas przeprawy tylnymi alejkami (M10,9)(M10,10) możesz wysyłać McCoy'a na dachy i pomagać z nich Kate, ale za każdym razem korzystaj wyłącznie z wejść do budynków.O wiele bardziej kłopotliwa będzie końcowa część misji. Nie możesz dostać się do strefy magazynowej wchodząc po drabinie na dach budynku (M10,12). Zamiast tego musisz wybrać główne wejście (M10,11) i może to oznaczać konieczność uporania się z dodatkowym przeciwnikiem Long Coat. Zabij 3 strażników z pomocą psów - Kill 3 guards using dogs Pierwszego psa obronnego spotkasz po dotarciu do pierwszej tylnej alejki (M10,9), czyli już po odnalezieniu właściwego listu przy jednym z podejrzanych. Zakradnij się w pobliże zwierzęcia Isabelle i użyj na psie umiejętności kontroli umysłu. Kluczem do sukcesu jest to żeby wybierać odosobnionych przeciwników, tzn. takich, którzy nie są w polu widzenia ani w zasięgu słuchu innych wrogów. W przeciwnym razie pies zostanie przedwcześnie zastrzelony. Jeśli nie widzisz żadnych dobrych "kandydatów" do zagryzienia przez psa, to pozbądź się niewygodnych przeciwników przed skorzystaniem z kontroli umysłu. Skorzystaj z tego schematu działania w sumie 3 razy. Nie zabijaj nikogo - Don't kill anyoneTo trudne wyzwanie, które zostaw sobie na potrzeby powtarzania misji na niskim poziomie trudności. Zakaz zabijania postaci z mapy będzie szczególnie uciążliwy w przypadku McCoy'a - nie możesz używać snajperki do eliminowania przeciwników dostępnych w trudno dostępnych miejscach. Musisz poświęcać w rezultacie więcej czasu na odciąganie lub dezorientowanie/oślepianie tego typu postaci. Zdobądź informacje o pseudonimach i miejscach pobytu wszystkich podejrzanych - Gather the codenames and locations for all suspects Schemat działania dokładnie opisaliśmy na kolejnej stronie naszego opisu przejścia. Zakłada on podsłuchanie sześciu rozmów w pierwszej części mapy. Trzy rozmowy możesz podsłuchać w ogólnodostępnych obszarach Nowego Orleanu (M10,3) i wystarczy zatrzymać się przy rozmawiających postaciach. Trzy kolejne konwersacje odbędą się w zakazanych lokacjach (M10,4). Rozwiązaniem tego problemu jest pozyskanie przebrania dla Kate (M10,2). Nawet wtedy musisz w zakazanych strefach unikać wykrycia przez wrogów Long Coat, którzy mogą zdemaskować bohaterkę. Podsłuchuj rozmów zza okolicznych zasłon żeby nie zostać zauważonym przez Long Coatów. Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 15 minut - Speedrun: Complete the mission in under 15:00 minutesKoniecznie graj na niskim poziomie trudności, dzięki czemu na mapie spotkasz mniej problematycznych przeciwników, a reakcje wrogów będą nieco wolniejsze. Nie odwiedzaj wszystkich 3 lokacji z podejrzanymi. Pozyskaniem przebrania dla Kate warto się natomiast zainteresować, bo można je dość szybko zdobyć i przyda się ono później do odwrócenia uwagi niektórych wrogów z drugiej części mapy. Pamiętaj o częstym sejwowaniu i wczytywaniu starszych zapisów na wypadek zmarnowania w danej lokacji zbyt dużej ilości czasu. Ukończ misję na wysokim poziomie trudności - Complete the mission on Hard difficultyTo najlepszy wybór do ukończenia misji po raz pierwszy, choć grając na wysokim poziomie trudności będziesz musiał radzić sobie z "niewygodnie" rozstawionymi przeciwnikami. Jest to szczególnie uciążliwe podczas zakradania się do podejrzanych, bo 2 z 3 tego typu NPC-ów obserwują elitarni wrogowie Long Coats. Na szczęście w przypadku tego wyzwania nie musisz się śpieszyć i możesz do woli zapisywać swoje postępy. Następna Misja 10 - Back Alley Jazz Zdobądź przebranie, podsłuchaj rozmowy Poprzednia Misja 9 - Louisiana Voodoo Ucieknij z mapy