Desperados 3: Ogłusz i porwij Devitta - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja
15 Misja - A Captain of Industry - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 możesz znaleźć trzecią część opisu przejścia misji 15 - A Captain of Industry. W naszej solucji znajdziesz opis przygotowań do ogłuszenia Devitta oraz zestawienie najlepszych wariantów pozbawienia Devitta przytomności po zakradnięciu się w pobliże antagonisty.
W naszej solucji do misji 15 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M15,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 15.
- Porwanie Devitta - ogólne informacje
- Pozbycie się wrogów z górnych poziomów
- Pozbycie się wrogów z dziedzińca i porwanie Devitta
Porwanie Devitta - ogólne informacje
Devitt przebywa na wewnętrznym dziedzińcu posiadłości (M15,1) od samego początku misji, ale początkowo dotarcie do niego byłoby ekstremalnie trudne, gdyż w tej samej lokacji znajduje się mnóstwo gości zaproszonych na przyjęcie. Twoja drużyna może "nakłonić" gości do udania się do innych obszarów hacjendy, tzn. do miejsca odpalenia fajerwerków (M15,6)(M15,8) oraz do miejsca zapalenia dużej żarówki (M15,16).
Devitt od momentu "odciągnięcia" gości zacznie przepytywać swoich podwładnych na dziedzińcu. Niestety dotarcie do niego nadal będzie trudne, gdyż okoliczni wartownicy oraz służący pozostali na miejscu. Będziesz musiał w rezultacie poczynić duże przygotowania zanim zdecydujesz się na ogłuszenie i porwanie Devitta.
Pozbycie się wrogów z górnych poziomów
Główny problem polega na tym, że dziedziniec, na którym przebywa Devitt obserwują przeciwnicy z wyższych poziomów rozstawieni na okolicznych balkonikach (M15,19). To nimi musisz zająć się w pierwszej kolejności, bo mają doskonały podgląd na dziedziniec.
Najlepszym sposobem dotarcia do wyższych poziomów budynku jest skorzystanie z drzwi w jednym z narożników posiadłości (M15,17). Zanim tam dotrzesz rozpraw się z mijanymi po drodze przeciwnikami w ponczo. Alternatywnie możesz też wybrać winorośla obok bocznego wejścia do tylnych ogrodów (M15,18) (to dobry wariant dla Isabelle) oraz wdrapanie się po winoroślach przy przednim balkonie (M15,7) - w tym ostatnim przypadku uważaj na 2 wrogów na najwyższym dachu budynku (M15,8).
Do wyeliminowania są trzy duże grupy przeciwników przebywających na górnych poziomach posiadłości (M15,19). W skład pierwszej grupy wchodzi m.in. Long Coat i problemem jest to, że podróżuje on po różnych częściach balkoników.
Pomagaj sobie połączeniem Isabelle oraz perfumami Kate do eliminowania przeciwników z tych części dachu gdzie aktualnie nie przebywa Long Coat. W celu pozbycia się Long Coata przyprowadź oczywiście w to miejsce Sancheza.
Druga grupa rozstawiona jest bezpośrednio nad wejściem na wewnętrzny dziedziniec. Na pojedynczego przeciwnika możesz łatwo zeskoczyć z najwyższego dachu (M15,8), przy czym uważaj na 2 wrogów przebywających właśnie na głównym dachu - omiń ich lub zlikwiduj w ataku zespołowym. Dwóch kolejnych wrogów stoi na niższym dużym balkonie. Nie śpiesz się z ich wyeliminowaniem, bo ich pola widzenia mogą pokrywać się z niektórymi osobami z pierwszej i trzeciej grupy oraz z samym Devittem (możesz go tymczasowo oślepić perfumami Kate).
W okolicy tej pojawia się również Long Coat z latarnią. Zaczekaj na dobry moment żeby zeskoczyć na niego Hectorem z głównego dachu, dzięki czemu bezproblemowo zginie.
Trzecia grupa przebywa na górnych poziomach w tej części posiadłości, która znajduje się najbliżej klifu. Także i w tym przypadku bardzo wskazane jest zbliżenie się do przeciwników od strony głównego dachu (M15,8).
Powyższy obrazek prezentuje doskonałe miejsce do odciągania zwykłych przeciwników - rozstawiaj tu wnyki i korzystaj z opcji gwizdania. Możesz w ten sposób zabić nawet 3-4 wrogów. Zajdź od tyłu przeciwnika w ponczo opierającego się o balustradę i zaskocz podróżującego po okolicy Long Coata. Na koniec zostanie ci kilku "nieruchomych" wrogów - możesz odciągać ich gwizdaniem lub pomagać sobie umiejętnością Połączenie i zakradaniem się do nich.
Pozbycie się wrogów z dziedzińca i porwanie Devitta
Docelowo powinieneś doprowadzić do sytuacji, w której na górnych poziomach (M15,19) nie będzie przebywał żaden przeciwnik zwrócony w stronę głównego dziedzińca (M15,10). Możesz zacząć planować atak na Devitta, przy czym zanim ogłuszysz cel misji zadbaj o następujące rzeczy:
- Odciągnij pracowników służby z punktu 1 z powyższego obrazka - skorzystaj z gwizdania Hectora i bądź gotowy do ogłuszenia służących w ataku zespołowym.
- Podprowadź bohaterów do dwóch pracowników służby z punktu 2 - ogłusz ich i schowaj związanych cywilów w narożniku dziedzińca.
- Ogłusz perfumami ludzi Devitta z punktu 3 i zabij Hectorem przeciwnika Long Coat z punktu 4. Szybko odciągnij jego ciało, bo może upaść w polu widzenia jednego z wrogów stojących przed Devittem.
- Zeskocz Hectorem z wyższego balkonu na Long Coata z punktu 5.
- Ogłusz perfumami ludzi Devitta z punktu 3 i zabij Hectorem przeciwnika Long Coat z punktu 6.
Po wykonaniu powyższych czynności przychodzi pora na ogłuszenie i porwanie Devitta. Możesz tego dokonać na dwa główne sposoby:
WARIANT 1 angażuje całą drużynę. Zbliż się bohaterami do Devitta i jego 3 podwładnych. Ustaw każdego członka drużyny przy innej wrogiej postaci - Coopera i Kate w środku, a Isabelle i Hectora po bokach. Zaplanuj w trybie Showdown ogłuszenie/zabicie wartowników oraz ogłuszenie Devitta - każdy z członków drużyny powinien mieć wybrany inny cel. Możesz już związać ogłuszonego Devitta.
WARIANT 2 angażuje głównie Isabelle. Zakradnij się bohaterką w pobliże Devitta, ale schowaj się w dobrym miejscu (np. za fontanną) żeby nie zostać wykrytym. Użyj kontroli umysłu żeby móc zacząć sterować Devittem. Oddal się nim od trzech podwładnych, ogłusz go i zwiąż dowolnym członkiem drużyny.