Desperados 3: 3 Misja - mapa, odznaki/wyzwania Desperados 3 poradnik, solucja 3 Misja - Troublemakers in Flagstone - mapa, odznaki, wyzwania Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020 3636 Następna Misja 3 - Troublemakers in Flagstone Ucieknij z zasadzki i zabij Jarvisa Poprzednia Misja 2 - Running Late on Payday Użyj dynamitu do zniszczenia blokady na torach Legenda Desperados 3 - Misja 3 Cztery główne cele misji Ważne lokacje na mapie Skrzynki z zapasami Na tej stronie atlasu świata do gry Desperados 3 znajdziesz szczegółową mapę misji 3 - Troublemakers in Flagstone. Na mapie miasteczka Flagstone zaznaczyliśmy przede wszystkim cztery główne cele do zamordowania, aczkolwiek pokazaliśmy też inne ważne lokacje. Nasz poradnik do misji 3 uwzględnia również wszystkie jej wyzwania (odznaki) - dotyczą one m.in. zabicia głównych celów w wypadkach oraz unikania chowania się w krzakach. Pełny opis przejścia misji 3 znajduje się na czterech kolejnych stronach tego rozdziału. W naszej solucji znajdują się też odwołania do mapy. Przykładowo oznaczenie (M3,1) informuje, że powinieneś zerknąć na czerwony punkt o numerze 1 na mapie dotyczącej misji 3, a oznaczenie (M3,5) o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 3. Oznaczenia na mapie misji 3Ogólne informacje na temat misji 3Odznaki / wyzwania w misji 3 Oznaczenia na mapie misji 3Czerwonymi punktami oznaczyliśmy miejsca, w których eliminuje się 4 główne cele misji - Jarvisa, Wild Marge, McBane'a oraz Duke'a.Czerwone kropki symbolizują "podrzędnych" zbirów Kompanii DeVitta, zaś białe kropki symbolizują konie oraz niewinnych cywilów, którzy przebywają w mieście.Niebieskimi punktami oznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje nadające się do odwiedzenia. Opisy tych punktów znajdują się bezpośrednio pod mapą.Zielonymi punktami oznaczyliśmy miejsca odnajdywania skrzynek z zapasami amunicji do rewolwerów używanych przez Coopera. Ogólne informacje na temat misji 3 Misja 3 (Troublemakers in Flagstone) rozgrywa się na terenie tytułowego miasteczka. Cooper oraz Hector po wydostaniu się z początkowej mini-zasadzki mogą swobodnie przemieszczać się po mieście i zajmować się eliminowaniem głównych celów w dowolnej kolejności. Nie musisz za wszelką cenę zabijać wrogów w takiej kolejności w jakiej opisaliśmy ich w naszej solucji. Do zamordowania są Jarvis, Wild Marge, McBane oraz The Duke. Każdy z tych pracowników Kompanii DeVitta przebywa w innej części miasta, przy czym tylko Wild Marge nie rusza się nigdy z miejsca. Ważną cechą tej misji jest to, że wszystkie główne cele misji można wyeliminować w zaaranżowanych wypadkach i są to najlepsze sposoby pozbycia się ich bez wszczynania alarmu. W trzeciej misji Cooperowi towarzyszy nowy członek drużyny - Hector. Dysponuje on kilkoma bardzo przydatnymi zdolnościami - może m.in. rozkładać wnyki na niedźwiedzie, odwracać uwagę wrogów gwizdaniem, czy też z łatwością przenosić jednocześnie nawet dwa ciała. Dodatkowa uwaga: To nietypowa misja, gdyż po całej centralnej części miasteczka Flagstone możesz przemieszczać się bez konieczności skradania. Bohaterowie nie zostaną wykryci i zaatakowani nawet jeśli zbliżą się do zbirów oznaczonych na mini-mapie czerwonymi kropkami. Zakazane strefy symbolizują czerwone linie przy wejściach do nich - są to punkty (M3,3), (M3,6), (M3,10) oraz (M3,15) na naszej mapie. Grywalni bohaterowie: Cooper - Jest on dostępny przez całą misję i od razu możesz korzystać ze wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku.Hector - Jest on dostępny przez całą misję i od razu możesz korzystać ze wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku. Odznaki / wyzwania w misji 3W misji 3 do zdobycia jest w sumie 8 odznak (Badges). Wszystkie je opisaliśmy poniżej. Wyzwania są początkowo ukryte, aczkolwiek możesz się mimo wszystko nimi zajmować już podczas przechodzenia misji po raz pierwszy. Spraw żeby 4 cele misji zginęły w wypadkach (Make the deaths of 4 targets look like accidents)Nie zabijaj ani ogłuszaj nikogo w pobliżu torów (Don't kill or knock out anyone in the train track area)Nie dotykaj żadnych krzaków ani stogów siana (Don't touch any bushes or haystacks)Pochowaj Josha (Bury Josh)Podsłuchaj 10 prywatnych rozmów (Listen in on 10 private conversations)Zabij 3 cele w tym samym czasie (Kill 3 targets at the same time)Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 7 minut (Speedrun: Complete the mission in under 07:00 minutes)Ukończ misję na wysokim poziomie trudności (Complete the mission on Hard difficulty) Spraw żeby 4 cele misji zginęły w wypadkach (Make the deaths of 4 targets look like accidents) Jest to najlepszy sposób przejścia całej misji, gdyż zamordowanie celu misji w wypadku niweluje ryzyko wszczęcia alarmu i nie trzeba też martwić się o wcześniejsze wyeliminowanie innych wrogów z okolicy. Sposoby zaaranżowania wszystkich 4 wypadków dokładnie opisaliśmy na kolejnych stronach solucji: Jarvisa (M3,1) może śmiertelnie kopnąć byk, w którego rzuciłeś monetą.Wild Marge (M3,2) można otruć wlewając laudanum do beczki z trunkiem.McBane (M3,3) może zginąć przygnieciony przez ścianę stawianego budynku.Na The Duke'a (M3,4) może spaść kościelny dzwon. Nie zabijaj ani ogłuszaj nikogo w pobliżu torów (Don't kill or knock out anyone in the train track area) Mowa tu o północno-wschodniej części mapy, czyli o placu budowy sąsiadującym z torami kolejowymi gdzie zabija się McBane'a (M3,3). Proponujemy zakraść się na ten teren wykorzystując przejście najbardziej wysunięte na wschód. Przeciwnicy rozstawieni są w taki sposób, że można przekradać się do kolejnych krzaków i przeszkód bez konieczności eliminowania ich. Kieruj się na północ w stronę McBane'a. Możesz go wyeliminować w dowolny sposób (warto odwrócić jego uwagę). Ważne jest tylko to żeby tylko nikt inny nie zginął ani nie został ogłuszony. Nie dotykaj żadnych krzaków ani stogów siana (Don't touch any bushes or haystacks) Najlepiej jest ponownie rozegrać całą misję wyłącznie pod kątem tego wyzwania. Graj oczywiście na niskim poziomie trudności żeby móc łatwiej unikać znalezienia się w polu widzenia przeciwników. Możesz też załaczyć tryb Highlight Mode, w którym podświetlane są interaktywne elementy otoczenia. Pozwoli ci to trzymać się z dala od wszelakiego rodzaju krzaków (przykład "podświetlonych" krzaków pokazuje powyższy obrazek). Staraj się ograniczać wszystkie opcjonalne ataki na przeciwników i jeśli trzeba schować jakieś ciało to szukaj innych sposobów, np. pozostawiaj je za dużymi przeszkodami lub wrzucaj do studni. Pochowaj Josha (Bury Josh) Josh to jeden ze "zwykłych" bandytów biorących udział w pogrzebie w północnej części mapy (M3,17). Spokojnie odczekaj aż pogrzeb zakończy się, dzięki czemu Josh odejdzie od grobu i zatrzyma się przy drabinie prowadzącej na dach kościoła (M3,4). Oprócz wyeliminowania Josha pozbądź się też wszystkich innych wrogów z cmentarza. Dopiero wtedy podnieś ciało Josha i przenieś je do otwartego grobu żeby je do niego wrzucić. Podsłuchaj 10 prywatnych rozmów (Listen in on 10 private conversations) To dość proste wyzwanie. Podczas zaliczania misji rozglądaj się za NPC-ami, nad głowami których pojawiają się komiksowe dymki symbolizujące rozmowy. Zatrzymuj się przy tych postaciach żeby podsłuchać rozmowy. Zabij 3 cele w tym samym czasie (Kill 3 targets at the same time)Wyzwaniem tym zainteresuj się dopiero po poznaniu całej mapy i ukończeniu po raz pierwszy misji, gdyż jest ono bardzo kłopotliwe i wymusza doskonałą znajomość okoliczności w jakich mogą ginąć główne cele. Przykładowy schemat działania to: Zakończ przygotowania do otrucia Wild Marge (wlej laudanum do beczki).Szybko dotrzyj bohaterem 1 do miejsca zrzucenia ściany na McBane'a.Szybko dotrzyj bohaterem 2 do wieży kościelnej z zamiarem zrzucenia dzwona na Duke'a.Zaplanuj popchnięcie ściany i zrzucenie dzwona w trybie Showdown Mode.Odpal nagrane akcje w momencie gdy Wild Marge zostanie otruta (po dostarczeniu zatrutego trunku przez kelnerkę). Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 7 minut (Speedrun: Complete the mission in under 07:00 minutes)Koniecznie graj na niskim poziomie trudności żeby móc szybciej docierać do głównych celów misji. W przypadku Jarvisa oraz Duke'a najlepiej jest skorzystać z opcji zaaranżowanego wypadku i uniknąć tym samym konieczności pozbycia się większości wrogów z okolicy. Jeśli chodzi o Wild Marge i McBane'a, możesz zabić ich np. z użyciem broni palnej lub rzuconego noża. Na niskim poziomie trudności po zaalarmowaniu okolicy będzie szansa uciec z danego miejsca. Radzimy też często sejwować i wczytać poprzedni stan jeśli w jakiejś lokacji zmarnujesz zbyt dużo czasu. Ukończ misję na wysokim poziomie trudności (Complete the mission on Hard difficulty)To najlepszy wybór do ukończenia misji po raz pierwszy. Dotarcie do niektórych celów misji (zwłaszcza Jarvisa) nie jest szczególnie łatwe, aczkolwiek nie musisz się śpieszyć i możesz do woli zapisywać swoje postępy na wypadek popełnienia jakiegoś błędu. Następna Misja 3 - Troublemakers in Flagstone Ucieknij z zasadzki i zabij Jarvisa Poprzednia Misja 2 - Running Late on Payday Użyj dynamitu do zniszczenia blokady na torach