Desperados 3: Zabij McBane'a, 3 Misja - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja
3 Misja - Troublemakers in Flagstone - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz trzecią część opisu przejścia misji 3 - Troublemakers in Flagstone. Należy zamordować McBane'a przebywającego na terenie placu budowy, który sąsiaduje z torami kolejowymi. Nasz poradnik podpowie ci jak zinfiltrować plac budowy pozostając niezauważonym i jak zabić McBane'a poprzez zaaranżowanie nieszczęśliwego wypadku.
W naszym opisie przejścia misji 3 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M3,1) informuje, że powinieneś zerknąć na czerwony punkt o numerze 1 na mapie dotyczącej misji 3, a oznaczenie (M3,5) o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 3.
Celami misji możesz zajmować się w dowolnej kolejności. Nie musisz za wszelką cenę eliminować McBane'a jako trzeciego w kolejności.
McBane przebywa na terenie placu budowy zlokalizowanego w północno-wschodniej części mapy (M3,3). W pobliżu placu znajdują się też budowane tory kolejowe. Cel misji może stać przy stole lub przy ścianie lewego budynku - na potrzeby sprytnego pozbycia się McBane'a bardziej powinna zainteresować cię ta druga lokalizacja. Plac budowy to zakazana strefa. Po wkroczeniu do niej bohaterowie automatycznie zostaną zaatakowani w momencie wykrycia.
Na teren placu budowy prowadzą trzy główne przejścia (M3,10). Są tu dziura w zachodnim płocie oraz dwa przejścia pomiędzy południowymi budynkami. Z naszej strony polecamy wybrać przejście zlokalizowane najbardziej na wschód. Nie jest ono pilnowane i po zakradnięciu się na plac budowy będziesz mógł schować się w krzakach (M3,12) (jak również opcjonalnie łatwo pozbyć się dwóch okolicznych zbirów).
Alternatywny sposób dostania się na plac budowy to skorzystanie z drabiny (M3,11) obok jednego z przeciwników. Musiałbyś uważać na jego kolegę, który co pewien czas powraca w to miejsce. Użycie drabiny pozwoliłoby ci dostać się na piętro budowanego domu. Po jego parterze przechadza się jeden z wrogów.
Proponujemy od razu wyruszyć jednym z bohaterów w stronę McBane'a. Jeśli zależy ci na szybkim ukończeniu misji, to możesz wykonać szybki atak z ukrycia (gwarantowane wszczęcie alarmu) lub spróbować odwrócić jego uwagę.
Jest na szczęście ciekawsza i bezpieczniejsza metoda i polega ona na przygnieceniu McBane'a ścianą budowanego lewego domu (M3,13). W tym celu podążaj za McBane'em na zachód i miej ustawiony podgląd jego pola widzenia żeby nie dać mu się zauważyć. Cel podróży pokazuje powyższy obrazek.
Po wejściu do budowanego domu użyj drabiny żeby dostać się na piętro. Dotarcie do miejsca zaaranżowania wypadku McBane'a utrudnia przeciwnik w ponczo. Rozwiązaniem tego problemu jest jednoczesne pozbycie się dwóch bandytów dzięki trybowi Showdown Mode. Mowa tu konkretnie o przeciwnikach z powyższego obrazka, albowiem wzajemnie się oni obserwują. Po tym jak zaplanujesz ataki i odpalisz akcję zadbaj o to żeby szybko schować w krzakach zwłoki południowego przeciwnika.
Ponownie wybierz bohatera będącego na piętrze budowanego budynku. Podejdź do konstruowanej ściany i zaczekaj aż McBane zatrzyma się przy ścianie budynku. Wejdź w interakcję z nią żeby doprowadzić do jej popchnięcia i przygniecenia celu misji. Akcja ta zostanie potraktowana jako nieszczęśliwy wypadek i nie powinien zostać wszczęty alarm.
Zaczekaj aż przeciwnicy zakończą oględziny miejsca śmierci McBane'a i ostrożnie opuść teren placu budowy (najlepiej tą samą drogą).