Desperados 3: Wydostań się łodzią z miasteczka, 8 Misja - solucja Desperados 3 poradnik, solucja
8 Misja - One Hell of a Night - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 możesz znaleźć trzecią część opisu przejścia misji 8 - One Hell of a Night. Nasza solucja podpowiada jak zachować się już po odnalezieniu McCoy'a - dowiesz się jak dotrzeć do doków oraz jak przedostać się drużyną na pokład łodzi używanej do opuszczenia terenu misji.
W naszej solucji do misji 8 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M8,7) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 7 na mapie misji 8.
Gra nie pozwoli ci dotrzeć do łodzi w linii prostej, a to dlatego, że przy głównych przejściach prowadzących do doków (M8,6) znajdują się barykada oraz zwierzęta hodowlane.
Musisz przejść przez zagrodę dla zwierząt (M8,15) i są dwa główne wejścia do niej (M8,14). Zacznij od rozprawienia się z przeciwnikami rozstawionymi przed zagrodą - możesz odciągać ich grając jako Kate lub zakradać się do nich innymi bohaterami. Polecamy wybrać wejście 1 z powyższego obrazka. W przypadku wybrania wejścia 2 pojawia się większe ryzyko wykrycia przez przeciwnika Long Coat.
Na terenie zagrody (M8,15) największe zagrożenie stanowi wspomniany przeciwnik Long Coat. Zanim się do niego zakradniesz Sanchezem uporaj się ze śpiącym bandytą oraz uważaj na kurczaki - zbliżanie się do nich i bieganie wśród nich sprawi, że zaczną generować hałas i zaalarmują Long Coata.
Na terenie zagrody przebywają też "zwykli" przeciwnicy. Pozbywanie się ich jest o wiele prostsze - możesz m.in. odwracać ich uwagę i odciągać jako Kate oraz łatwo ich zaskakiwać (także poprzez zeskakiwanie z dachu budynku).
Bohaterowie dotrą do doków (M8,16). Najbardziej problematyczny jest patrol składający się z 2 przeciwników Long Coats. Ma on wytyczoną trasę podróży, która przypomina prostokąt.
Staraj się pozbywać zwykłych przeciwników z doków znajdując się poza zasięgiem pola widzenia wrogów Long Coats lub przystępując do działania gdy wyruszą w inną stronę. Niektóre ataki będziesz musiał zgrać dobrze w czasie, a także być może schować się na granicy zasięgu pola widzenia wrogów Long Coats. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Cooper może pływać w dokach i w ten sposób docierać do bardziej oddalonych przeciwników omijając obszar patrolowany przez Long Coats.
Pozbycie się przeciwników Long Coats nie jest wymagane do zaliczenia tego etapu. Mógłbyś po prostu przekraść się z nieprzytomnym McCoy'em podążając za nimi. Jeśli za wszelką cenę chcesz pokonać Long Coats, to zostaw celowo ślady na błocie i oddal się dostatecznie od nich Sanchezem. Long Coats po zauważeniu śladów powinni rozdzielić się i zacząć przeszukiwać okolicę. Warto zapisać stan gry, bo pozbycie się jednego przeciwnika po drugim jest ryzykowne.
Docelowo musisz dotrzeć wszystkimi bohaterami do zacumowanej w dokach łodzi (M8,17). Musisz w to miejsce przenieść nieprzytomnego McCoy'a zabierając go z budynku banku (M8,13). Po wejściu na pokład łodzi wybierz postać niosącą McCoy'a i kliknij na kajucie żeby umieścić w niej doktora. Wejście na pokład pozostałymi bohaterami zakończy misję.