Desperados 3: Użyj dynamitu do zniszczenia blokady na torach, 2 Misja - solucja Desperados 3 poradnik, solucja
2 Misja - Running Late on Payday - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz trzecią część opisu przejścia misji 2 - Running Late on Payday. Po tym jak bohaterom uda się dotrzeć do beczki z dynamitem muszą użyć dynamitu do odblokowania zawalonego wjazdu do tunelu. Cooper i McCoy muszą następnie uciec z okolicy i unikać zaalarmowanych eksplozją przeciwników.
W naszym opisie przejścia misji 2 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M2,5) informuje, że powinieneś zerknąć na niebieski punkt o numerze 5 na mapie dotyczącej misji 2, a oznaczenie (M2,3) o tym, że powinieneś odszukać zielony punkt o numerze 3 na mapie dotyczącej misji 2.
Nasz opis przejścia dotyczy gry na wysokim poziomie trudności. Jeśli wybierzesz jeden z niższych poziomów to niektóre czynności łatwiej będzie ci wykonać. Odradzamy przechodzenie gry od razu na najwyższym poziomie trudności Desperado. Zostaw go sobie na później.
Do finałowej części misji możesz awansować po tym jak dotrzesz do beczki z dynamitem na wzgórzu (M2,17) oraz pozbędziesz się przebywającej w tym miejscu Big Ann. Polecamy też pozbyć się możliwie jak największej liczby innych bandytów z okolicy. Eksplozja dynamitu doprowadzi do wszczęcia alarmu i łatwiej będzie o przypadkowe wykrycie drużyny.
Wejdź w interakcję z beczką żeby podnieść i zapalić laskę dynamitu. Musisz przygotować się do wykonania rzutu (w wersji na PC wciśnij A). Wyceluj w głazy leżące na torach przed lokomotywą i rzuć dynamitem (w wersji na PC wciśnij lewy przycisk myszy).
Eksplozja laski dynamitu doprowadzi do wszczęcia alarmu i nie można tego niestety było uniknąć. Jeżeli w okolicy przebywali jacyś bandyci, to wejdą w zaalarmowany stan. Jeśli "oczyściłeś" wcześniej mapę, to w okolicy pojawi się jedynie nowy trzyosobowy patrol.
Szynko schowaj Coopera i McCoy'a w krzakach, gdyż zaalarmowani wrogowie dotrą do miejsca, z którego rzucałeś dynamitem. Spokojnie przeczekaj w ukryciu aż zakończy się ich zaalarmowany stan i aż przystąpią do patrolowania okolicy.
Nowa grupa przeciwników może ci utrudnić dokończenie misji. Jeśli chcesz możesz się ich na szczęście łatwo pozbyć - podnieś kolejny dynamit i zaczekaj aż przeciwnicy zbliżą się w stronę oczyszczonego tunelu. Rzuć we wrogów dynamitem. Eksplozja powinna zabić wszystkie 3 osoby i przy okazji zaliczysz powiązane z tą akcją wyzwanie.
"Miejsce ewakuacji" znajduje się na lewo od torów (M2,18). Jeżeli wcześniej go nie oczyściłeś, to w miejscu tym będą w dalszym ciągu przebywali dwaj przeciwnicy. Są to na szczęście "zwykli" wrogowie i możesz dzięki temu łatwo odwracać ich uwagę połączeniem monety Coopera oraz torby doktorskiej McCoy'a. Jeśli ci się śpieszy możesz też na nich wykonać atak w trybie Showdown Mode.
Dotarcie do wskazanego punktu pozwoli ci zakończyć drugą misję gry.