Desperados 3: Odwróć uwagę gości urządzeniem z ogrodów - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja
15 Misja - A Captain of Industry - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020
Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 możesz znaleźć drugą część opisu przejścia misji 15 - A Captain of Industry. W ramach tej części misji bohaterowie muszą wspólnymi siłami doprowadzić do aktywacji urządzenia z tylnych ogrodów posiadłości. Z naszej solucji dowiesz się również jak bezpiecznie doprowadzić Hectora i Isabelle na tyły hacjendy.
W naszej solucji do misji 15 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M15,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 15.
- Załączenie urządzenia w tylnych ogrodach - informacje wstępne
- Dotarcie Hectorem i Isabelle do tylnych ogrodów
- Włączenie urządzenia w tylnych ogrodach
Załączenie urządzenia w tylnych ogrodach - informacje wstępne
- Do uaktywnienia urządzenia (Contraption) z tylnych ogrodów (M15,16) potrzebny będzie Hector. Oznacza to, że musisz przystąpić do kontrolowania Isabelle i Hectora, którzy rozpoczynają misję w ukryciu (M15,2). Należy doprowadzić ich do bocznego przejścia do ogrodów (M15,12) lub - lepszy pomysł - do wejścia do jaskiń (M15,13), dzięki czemu łatwiej zinfiltrują tylne ogrody.
- Cooper i Kate mogą bezproblemowo dotrzeć do tylnych ogrodów, bo są one ogólnodostępną lokacją. Ta para musi skorzystać z głównego wejścia do posiadłości (M15,5), przenieść się na wewnętrzny dziedziniec (M15,10) i wybrać przejście na tyłach dziedzińca. Kate i Cooper mogą pomagać Hectorowi i Isabelle w pozbywaniu się postaci przebywających na terenie tylnych ogrodów hacjendy.
- Oprócz zapalenia dużej zarówki zadbaj też o wystrzelenie fajerwerków w jednym z 2 początkowych obszarów posiadłości. Ma to na celu odciągnięcie od dziedzińca hacjendy także drugiej grupy gości. Odpalenie fajerwerków w labiryncie lub w przednim ogrodzie opisaliśmy na oddzielnej stronie solucji.
Dotarcie Hectorem i Isabelle do tylnych ogrodów
Hector i Isabelle rozpoczynają przy wodzie (M15,2) i muszą podróżować wzdłuż klifu sąsiadującego z hacjendą Devitta. Postacie te przez całą misję muszą skradać się, także po tym jak w dalszej części etapu dotrzesz już do ogólnodostępnych obszarów posiadłości. Zacznij od pokierowania Isabelle po to żeby wdrapać się po żywopłocie i opuścić drabinę dla Hectora.
Schowaj się bohaterami w krzakach. Skorzystaj z umiejętności Połączenie Isabelle po to żeby połączyć przeciwnika Long Coat ze "zwykłym". Możesz następnie zabić Hectorem Long Coata i przy okazji pozbyć się drugiej postaci z tej części ścieżki.
Kolejni wrogowie rozstawieni są nieco dalej i jest wśród nich kolejny Long Coat. Warto rozpocząć od skorzystania z gwizdania po to żeby odciągnąć bandytę siedzącego przy ognisku. Do Long Coata nie możesz łatwo dotrzeć Hectorem (nie może on wspinać się po winoroślach), ale Isabelle może zabić pojedynczego przeciwnika podróżującego po tej okolicy.
Przejdź Sanchezem po fragmencie plaży (pamiętaj o ryzyku pozostawiania widocznych śladów butów na piasku!). Na nowych przeciwnikach możesz ponownie użyć Połączenia i następnie pozbyć się ich w dowolny sposób, np. ściągając jednego z nich gwizdaniem do rozstawionych wnyków albo odwracając uwagę jednego z nich kotem Isabelle.
W następnej lokacji musisz zadecydować w jaki sposób chcesz zinfiltrować tylne ogrody posiadłości (M15,16). Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z bocznego przejścia (M15,12) i jest mało atrakcyjny z kilku powodów. Po pierwsze już samo dotarcie do przejścia wymusiłoby zatrzymanie podróżującego po okolicy przeciwnika.
Po drugie w okolicach przejścia przebywają przeciwnicy z lampami naftowymi i powoduje to, że Isabelle i Hector mogą zostać łatwiej zauważeni. Mógłbyś temu częściowo załagodzić docierając tu pozostałymi bohaterami od przeciwnej strony i odwracając uwagę wrogów flirtowaniem lub oślepiając ich perfumami.
Drugi wariant jest znacznie lepszy i zakłada skorzystanie z przejścia w jaskiniach (M15,13). Od tej strony wejścia do jaskiń pilnuje Long Coat. Musisz zaczekać na dobry moment do zaatakowania go i pozbycia się jego zwłok wrzucając je do wody.
Przejście przez jaskinie pozwoli znaleźć się bohaterom po przeciwnej stronie ogrodów - miejsce to pokazuje powyższy obrazek.
W okolicy tej przebywa kilku wartowników, ale można ich wszystkich łatwo pozbywać się. Polegaj na gwizdaniu i wnykach, a także na tym, że na racji na brak dodatkowych źródeł światła w okolicy tej jest ciemniej i pole widzenia niektórych strażników jest bardziej ograniczone. Ułatwi ci to omijanie ich lub zakradanie się do nich. Hector i Isabelle mogą tu skorzystać z jednego z alternatywnych przejść do tylnych ogrodów (M15,14).
Włączenie urządzenia w tylnych ogrodach
Zadaniem drużyny jest doprowadzenia do zapalenia się dużej żarówki w tylnych ogrodach (M15,16). Wiąże się to z koniecznością zneutralizowania wszystkich postaci z okolicy - przeciwników oraz cywilów.
Warto rozpocząć w okolicach dużego posągu (M15,15). Zauważ, że posąg możesz popchnąć i na taki krok zdecyduj się gdy zatrzyma się przy nim 2 przeciwników (zdobędziesz przy okazji odznakę). Wyeliminowanie tych wrogów pozwoli ci rozprawić się m.in. z przeciwnikiem w ponczo, który obserwuje urządzenie.
W głównej części ogrodu zacznij od wykorzystywania flirtowania Kate oraz gwizdania Hectora do odciągnięcia i cichego wyeliminowania możliwie jak największej liczby cywilów oraz zwykłych przeciwników. Pozbądź się w ten sposób m.in. 2 bandytów stojących przy generatorze.
Użyj Kate do odwrócenia uwagi jednego z przeciwników w ponczo stojących przy dużej żarówce. Pozwoli ci to zaangażowac Hectora do zabicia 2 przeciwników Long Coats patrolujących ten teren. Przed zaatakowaniem każdego Long Coata sprawdź czy nikt nie spogląda w jego stronę. Schowaj też szybko ciało w żywopłocie. Na koniec zajmij się wrogami przy głównym urządzeniu - skorzystaj z łączonego ataku i dokonaj go gdy nikt nie będzie szedł ani patrzył w ich stronę.
Uaktywnienie urządzenia z tylnych ogrodów (M15,16) wymaga współpracy dwóch członków drużyny. Zatrzymaj się Cooperem przy dużej żarówce i wyślij Hectora do generatora. Spraw żeby Hector wszedł w interakcję z generatorem.
Przełącz się na Coopera i zaczekaj aż pojawi się możliwość użycia interaktywnego przełącznika po to żeby zapalić żarówkę. Jeśli się spóźnisz z tą akcją, to po prostu na nowo uruchom generator.
Zapalenie żarówki doprowadzi do odciągnięcia części gości przyjęcia od centralnego dziedzińca (M15,10).